Mun dark eldarit
Re: Mun dark eldarit
Noniin, figupöydällä on kova huiskinta, turnausromun kanssa tulee jo kiire, mutta ehkä se tästä.
Khimeroita: Kaivoin pysähtyneen fantasia-armeijan nappeja parempaan käyttöön. Sitten tajusin että khimerat pitää ostaa listaan pareittain (syy???), mutta onneksi Fantsusta sai yhden kumisen direwolffin täytteeksi. Saa isompana olla vaikka lauman alfa.
2x5 raakkia vihdoin kasassa, jumpe: Viimeiseksi jätettyjen kessujen kohdalla alkoi usko loppua, mutta vihalla päästiin perille. Olen tulokseen aika tyytyväinen, pitää ottaa huomioon että kyseessä on minulta ensimmäinen varsinainen kokonainen yhdistelmäyksikkö.
Tässä muhii yllätys: Hirveä monistaminen päällä ja muoviputket pyörivät jo unissakin. Tuo kuumana muovattava muottisilikoni (?) on kyllä ässä ainetta. Näiden kanssa kerkiäminen eniten jännittää, mutta pakko on yrittää.
Khimeroita: Kaivoin pysähtyneen fantasia-armeijan nappeja parempaan käyttöön. Sitten tajusin että khimerat pitää ostaa listaan pareittain (syy???), mutta onneksi Fantsusta sai yhden kumisen direwolffin täytteeksi. Saa isompana olla vaikka lauman alfa.
2x5 raakkia vihdoin kasassa, jumpe: Viimeiseksi jätettyjen kessujen kohdalla alkoi usko loppua, mutta vihalla päästiin perille. Olen tulokseen aika tyytyväinen, pitää ottaa huomioon että kyseessä on minulta ensimmäinen varsinainen kokonainen yhdistelmäyksikkö.
Tässä muhii yllätys: Hirveä monistaminen päällä ja muoviputket pyörivät jo unissakin. Tuo kuumana muovattava muottisilikoni (?) on kyllä ässä ainetta. Näiden kanssa kerkiäminen eniten jännittää, mutta pakko on yrittää.
- Hammerheart
Ne on hyviä noi deadlinet, kun saa ihmisen kunnolla puuhaamaan =)
Tykkään kyllä hulluna näistä. Toi on niin omanlaisensa idea, että samperi! Ja huolellisella edgailulla saat kuitenkin näköä - ei tule sitä camo-ongelmaa, että figut näyttää vaan massalta, vaan noista erottaa juttuja hyvin.
Tykkään kyllä hulluna näistä. Toi on niin omanlaisensa idea, että samperi! Ja huolellisella edgailulla saat kuitenkin näköä - ei tule sitä camo-ongelmaa, että figut näyttää vaan massalta, vaan noista erottaa juttuja hyvin.
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
Kiitos ja toden totta...
Nyt pitää oikeastaan vääntää suunnilleen unitti päivässä, tässä ensin mopoja:
Nyt pitää oikeastaan vääntää suunnilleen unitti päivässä, tässä ensin mopoja:
Aivan... käsittämättömän hienoja!
(Niit kuvia saa laittaa paljon isompinakin tänne... Ei mielellään nyt ehkä suoraan kamerasta miljoona x miljoona koossa mutta alta 2k x 2k on ihan passeli)
(Niit kuvia saa laittaa paljon isompinakin tänne... Ei mielellään nyt ehkä suoraan kamerasta miljoona x miljoona koossa mutta alta 2k x 2k on ihan passeli)
Kiitos paljon ja juuh, nyt on kiire eikä jaksa laittaa oikein kuvaussettejä pystyyn. Kunhan pistin todistetta että jotain tapahtuu. Joskus joulua lähempänä voisi suorittaa taas oikean katselmuksen.
- Lord of Carcassonne
Sun Dark Eldarit on komeita! Yhdyn toisiin. Musta tuollainen armeija on vaikuttavan näköinen pelipöydällä ja varsinkin vastaan pelaaminen voi olla mielenkiintoista. Jatkas samaan malliin!
Warhammer The Old World Alkaen 13.4.2024.
Bretonnia V/T/H 1/0/2
Warhammer Armies Project (1.8.2023 lähtien)
Bretonnia V/T/H 5/2/7
Nippon (Kun armeija on valmis) V/T/H 0/0/0
Bretonnia V/T/H 1/0/2
Warhammer Armies Project (1.8.2023 lähtien)
Bretonnia V/T/H 5/2/7
Nippon (Kun armeija on valmis) V/T/H 0/0/0
Viime hetken mielijohteesta olin saanut väsättyä objektiivimerkit turnaukseen. Kaksi vastustajaa oli mielissään, kolmas mussutti että mdf-pyörylänsä olivat selkeämmät. Hohhoijaa.
Hyvät rungot tuli noille vuolemalla ylijääneiden raiderin purjeiden kehyksistä!
Ai niin ja niitä yksikköjä. Aika kyllä loppui muiden asioiden takia totaaliseti kesken, mutta koirat tulivat valmiin näköisiksi. Ovat kyllä ehkä vähän korneja.
Oli se parempikin suunnitelma, jossa tehdään sylvaneth-bitseistä beissausromut ja samalla dryadeista ja kurnoth huntereista khymeroita ja clawed fiendejä. Vaatii kyllä vielä bitsi- ja figuroinan keräilyä, mutta se voidaan nähdä sitten Talvisodassa.
Töttö fakin röö! Sain yhden groteskin valmiiksi! Helpotti niin että otin monta kuvaa.
Arvatkaa vaikka mitä osia. Kolmeen vielä on osat, sitten olisi tolkun yksikkö. Aloin kyllä jo suunnitella kahdeksaakin- *päälaukaus*
Arvatkaa vaikka mitä osia. Kolmeen vielä on osat, sitten olisi tolkun yksikkö. Aloin kyllä jo suunnitella kahdeksaakin- *päälaukaus*