Mun dark eldarit
Mun dark eldarit
Hitto vie, sain maalattua näitä vähän lisää ja otettua kaikista (edes vähän) parempia kuvia kuin viimeksi.
- Liitteet
-
- 26euCWi.jpg (520.24 KiB) Katsottu 2200 kertaa
-
- venom&scourge.jpg (558.62 KiB) Katsottu 2200 kertaa
-
- Ravager.jpg (634.51 KiB) Katsottu 2200 kertaa
-
- Raider.jpg (446.92 KiB) Katsottu 2200 kertaa
-
- nöidät.jpg (393.74 KiB) Katsottu 2200 kertaa
-
- archon+warrior.jpg (467.25 KiB) Katsottu 2200 kertaa
Re: Mun dark eldarit
Tosi makee väriteema! Toi lentoalus on hienosti tehty, "taideteoksellinen", näyttää melkein kuin olisi vesiväreillä maalattu. Hyvältä näyttää teknisestikin!
Sumppi Ry
Salon Kortti-, Lauta- ja Miniatyyripelaajat
http://sumpinmukana.blogspot.fi/
https://www.the-ninth-age.com/
Salon Kortti-, Lauta- ja Miniatyyripelaajat
http://sumpinmukana.blogspot.fi/
https://www.the-ninth-age.com/
Oho, aika korkeat kehut. Kiitos!JuhoL kirjoitti: La 23.09.2017 17:14 Tosi makee väriteema! Toi lentoalus on hienosti tehty, "taideteoksellinen", näyttää melkein kuin olisi vesiväreillä maalattu. Hyvältä näyttää teknisestikin!
Tää on kyllä pitkästä aikaa jotain ihan uutta ja ihmeellistä :). Mulle tuli kanssa vesivärit mieleen. Melkein pitäis nähdä livenä että osais muodostaa selkeen mielipiteen, mutta tosi hauska teema joka tapauksessa! Beisseihin kyllä laittaisin vähän lisää sävyjä ja/tai romua.
Kiitos! Taidan siis kiinnittää huomiota baseihin seuraavaksi.Hank kirjoitti: La 23.09.2017 17:53 Tää on kyllä pitkästä aikaa jotain ihan uutta ja ihmeellistä :). Mulle tuli kanssa vesivärit mieleen. Melkein pitäis nähdä livenä että osais muodostaa selkeen mielipiteen, mutta tosi hauska teema joka tapauksessa! Beisseihin kyllä laittaisin vähän lisää sävyjä ja/tai romua.
-
Ninjapiraatti
Komppaan Hankia. Baseihin vois keksiä jotain mielenkiintosempaa tyyliin: kypärä, kasveja, rojua... Mitä vain mikä vähä rikkoisi tuota tasaisuutta.
Väriteema on kyllä todella virkistävän erilainen! Ja lisäksi toimii myös hyvin.
Väriteema on kyllä todella virkistävän erilainen! Ja lisäksi toimii myös hyvin.
Kiitos, mietinkin että tasoittelen baseissa sävytyksen ja sitten hommaan jäkälää eksoottisesti sävytettäväksi (ehkä vaaleata purppuraa joka liukuu oranssiin tai violettiin).
On se kuvaaminen niin vaikeaa mutta maalasin lisää heeboja:
Alkaa olla jo armeijan tuntua. Uutta: 10 warrioria, toinen venom ja raider ja 5 incubusta.
Baseille en jaksanut vielä kuitenkaan tehdä muuta kuin tasoittaa sävyjä yleisesti, koska on vähän painetta takoa porukka täyteen kokoon, ennenkuin taas tulee muuta kiirettä ja unohtaa miten näitä maalattiin.
Pistin veikeän wrack-konversiotestin sekaan, niitä voisi kötöstellä ryhmän ja samaan tyyliin haemonculuksen. Mutta kiireisemmin listalla on eka tykkivene lisää ja sitten mopoja.
Baseille en jaksanut vielä kuitenkaan tehdä muuta kuin tasoittaa sävyjä yleisesti, koska on vähän painetta takoa porukka täyteen kokoon, ennenkuin taas tulee muuta kiirettä ja unohtaa miten näitä maalattiin.
Pistin veikeän wrack-konversiotestin sekaan, niitä voisi kötöstellä ryhmän ja samaan tyyliin haemonculuksen. Mutta kiireisemmin listalla on eka tykkivene lisää ja sitten mopoja.
-
Ayamari.Makuro
Noniin rupee olemaan armeijan tynkä kasassa. Oikein hyvän näköisiä!
Kiitoksia. Vielä olisi vaan työtä jäljellä ja laivat ainakin hajottavat jo pikkuisen.
Välipuhteina
Puuhastelin lisää wrackeja. Vähän wip vielä. Aika tuskallista puurtamista on raajojen kasaaminen, mutta kokonaisuuden pystytys on hauskaa, kun tulee itsestään sopivan horjahtelevia. Torvella ei (välttämättä) ole funktiota.
Välipuhteina myös haemonculuksen konvuu:
Rackhamin Ysis pohjalla, dark eldar -paloja aseiksi. Humoristisesti jopa elffiosat olivat vähän liian isoja tuolle ja piti kikkailla. Viitta on paperinenäliinasta ja liimasta, huumorin tekniikka mutta pirullisen vaikea. Siloittelua riittää - pitää koettaa milliputtia hieroa siihen mutta nyt en jaksa enää, taukoa tuosta. Neste-greenstuff ei toiminut.
Huh, ovat kyllä ihan tosi hienoja! Tuo tuollainen kalansuomuväriefekti leijoissa näyttää todella hienolta.
Kiitos! Kehtaa olla ihan tyytyväinen.
Todella näyttävä värikokonaisuus - punaisia spottivärejä valot ym. voisi vielä ehkä korostaa. Samoin baseillekin voisi jotain vielä tehdä, mutta kuten sanoit, se on ajankäyttökysymys. Hyvää työtä!
www.eightpeaks.net - Karak Eight Peaks - Dwarffit, Skavenit ja O&G
Kiitos! Totta vie, jonkun verran värihehkua punaisiin tekisi eetua. Pannaan työlistalle.
Aika vaan menee opiskeluun ja Epicin maalaukseen, mutta jotain näissäkin tapahtui nyt.
Vähän siistimpää työtä kuin edelliseen laivaan, mutta samat kysymykset ovat ilmassa. Jestas tuommoisessa on työtä - runko, purje, perämies, kolme tykkiä ja niiden ampujat...
Pitää maalata vähän nopeasti, koska on tavoite nostaa 1750 pisteeseen 16.12. mennessä, jolloin pitää palauttaa armeijalistoja Warheadin fluffiturnaukseen. Sen jälkeen helmikuun alussa on Talvisota, jossa on vain 250pst enemmän, mutta ei fluffiturnaus, niin pitää olla vähän eri yksiköt taas.
Sen jälkeen voisi kuvitella voivansa keskittyä korjailun ja viimeistelyyn. Tai ehkä maalaan jotain, missä ei ole keltaista??
Pitää maalata vähän nopeasti, koska on tavoite nostaa 1750 pisteeseen 16.12. mennessä, jolloin pitää palauttaa armeijalistoja Warheadin fluffiturnaukseen. Sen jälkeen helmikuun alussa on Talvisota, jossa on vain 250pst enemmän, mutta ei fluffiturnaus, niin pitää olla vähän eri yksiköt taas.
Sen jälkeen voisi kuvitella voivansa keskittyä korjailun ja viimeistelyyn. Tai ehkä maalaan jotain, missä ei ole keltaista??
Näyttävän erilainen väriteema. Itelle tuli mieleen sana iridescent, eli just joku sellainen vihreä koppakuoriainen jossa on helmiäistä pinnassa. Näin jotain tyrrejä sillä teemalla mut nää ovat paremmin onnistuneet.
"Cover my lovejunk in catnip and teabag a horny lion"
Spoonyone
Spoonyone
Häkellyttävää. Kaikki nämä ukot & kuvat. En oikein osaa muodostaa mielipidettä, niin on omintakeista. Pitäis ehkä nähdä nämä livenä. Mutta joka tapauksessa yhtenäinen ja huolellisesti toteutettu visio.
-ile
-ile
Kiitos. Jos haluaa livenä nähdä, pitää haastaa matsiin tai tulla vaikka Poron turnauksiin kuikuilemaan.
Onko mainitusta ötökkäarmeijasta muuten kuvaa käsillä?
Onko mainitusta ötökkäarmeijasta muuten kuvaa käsillä?