Tappaa pitkällä aikavälillä lohhareita eikä haittaa vaikka jos menisit closikseen, voit silti heittää sitä ja osuu vielä automaagisesti!Averren kirjoitti:Niistä puheen ollen kiva combo on rune of might+rune of flight! Isoja ököjä vastaan iha käypää kamaa. Eipä tietty mitään turnaus kamaa mut kaveri peleihin!
dwarfien keräiliät tänne juttelemaan!
niih.
Itselläni taitaa olla vuosi ja kolme peliä (joista yhden jopa voitin) Kääpiöillä takana ja ovathan ne mukavia. Ainut ongelmani on Organ gunin saaminen kokoon. (pitää hankkia viila) Sitten onkin 2000p army koossa ja turkkusen fantsun liigaan tulee yksi kääpiöposse lisää 
Fjalar teki vuoden tauon jälkeen comebackin, nikki vaan vaihtui!
[koko foorumi huutaa tuskasta ^_^]
Rune itemeistä sen verran, että kun olin lueskellut dwarffikirjaa liian mota kertaa läpi ja tartuin jälleen tylsänä päivänä örkkeihini (joita en muuten kerää btw) kauhistuin aluksi kun satuin osumaan magic itemien kohdalle. 
Fjalar teki vuoden tauon jälkeen comebackin, nikki vaan vaihtui!
Mihin sitten sormi panaan kun Kenraali kuolee ja special ukot lähtee lipettiin?
Ja toi army kirjan lukeminen on tuttua juttua. Tuli luettua sitä pari (kymmentä) kertaa kun armeijaa ei ollut vielä. Ja sitten yht äkkiä osasin sen paremmin kuin mua huomattavasti pitempään harrastanut hemmo.
Katapultin Ups! temput on hauskoja (jos joku tajuu). "Nää plokkaa ton katapultin näkökentän! Hahaa! Jätkä ampu mun koirien yli ...... suoraan mun kaaos knithien päälle tappaen 2/3!!! Mikään ei ole parempaa kuin Look out Sir! epäonnistuminen ja 6w heti ekalla vuorolla (piristää kummasti)
Ja toi army kirjan lukeminen on tuttua juttua. Tuli luettua sitä pari (kymmentä) kertaa kun armeijaa ei ollut vielä. Ja sitten yht äkkiä osasin sen paremmin kuin mua huomattavasti pitempään harrastanut hemmo.
Katapultin Ups! temput on hauskoja (jos joku tajuu). "Nää plokkaa ton katapultin näkökentän! Hahaa! Jätkä ampu mun koirien yli ...... suoraan mun kaaos knithien päälle tappaen 2/3!!! Mikään ei ole parempaa kuin Look out Sir! epäonnistuminen ja 6w heti ekalla vuorolla (piristää kummasti)
-
Stone Fist
-
Beastroars