Hmm.. Mitä näenkään! Onko tuo Catachanin Spruessa oleva aseentapainen todellakin Heavy Flamer? Hmm... Ja tuo Sprue maksaa kolme puntaa! (Outoa, koska jenkkien kaupassa oli 3 dollaria).
Hmm.. Mutta toisaalta, Inquisitorin pakkauksessa tulisi kasa muitakin rapeita sahoja...
Noh, todennäköisesti teen ukon tuon Catachan spruen avulla.
Wurzag Ud Ura Zahubu ? (menikö nimi oikein ? ) Ehkä sen maskista sais jotain conffaamalla, jos se on irtonainen... Mut luulenpa et da stuffista ois helpompi väkertää sellanen.
Juu... Peitän vain sopivan muovipään naaman stuffilla, kaivan siihen reikiä, ja siloittelen lopputuloksen. Maalaus on helppoa, kolot mustiksi ja maski valkoiseksi.
JarLoz kirjoitti:Juu... Peitän vain sopivan muovipään naaman stuffilla, kaivan siihen reikiä, ja siloittelen lopputuloksen. Maalaus on helppoa, kolot mustiksi ja maski valkoiseksi.
Älä koko päätä sentään... puolet vaan ja taakse se kiinnitysnauha...
Lätkämaski on sarjamurhaajalla niin passé, kunnon ihmisnahkamaski ala Leatherface sen kuuluu olla. Zombie rykmentin musikantilla tulee tarkoitukseen sopiva pyöreä kumistin, jonka päälle on pingotettu naamanahka. Vähällä vaivalla groteskia naamioita.
Cacodemoni kirjoitti:Lätkämaski on sarjamurhaajalla niin passé, kunnon ihmisnahkamaski ala Leatherface sen kuuluu olla. Zombie rykmentin musikantilla tulee tarkoitukseen sopiva pyöreä kumistin, jonka päälle on pingotettu naamanahka. Vähällä vaivalla groteskia naamioita.
Minun mielestäni se ei oikein sovi tunnelmaan... Mut jokaisella makunsa...
Hmm.. Minä en ole ihan varma, mutta minulla saattaa olla yksi Kaaoschampan pää (jos se on se kalju).
Juu, kyllä se lätkämaski tulee olla. Nämä ovat baaritappelijoita, eivätkä mitään psykopaatteja! Kääpiöt tappelevat baarissa sen takia että se on hauskaa, ei niinkään ruumiiden toivossa. Tai jotain. Mutta lätkämaski sen olla pitää!
JarLoz kirjoitti:Hmm.. Minä en ole ihan varma, mutta minulla saattaa olla yksi Kaaoschampan pää (jos se on se kalju).
Juu, kyllä se lätkämaski tulee olla. Nämä ovat baaritappelijoita, eivätkä mitään psykopaatteja! Kääpiöt tappelevat baarissa sen takia että se on hauskaa, ei niinkään ruumiiden toivossa. Tai jotain. Mutta lätkämaski sen olla pitää!