Elikkä: Figun pohjana on ihan tavallinen muovinen Dwarf Warrior. Mottorisaha (40K pelaajille tuttu Eviscerator) tulee todennäköisesti olemaan rennosti olalla (Vrt. Dwarf Warrioreiden Great Weapon kädet), kun toisessa kädessä on oluttuoppi. Toteutus on todennäköisesti seuraava: Otan Great Weapon käden, leikkelen siitä kirveen irti että jäljelle jää pelkkä käsi, kiinitän käden muuhun vartaloon, ja sitten ystäviemme Pikaliiman, Green Stuffin ja Pin Vicen avulla kiinnitän moottorisahan käteen. nyt se ongelma:
Mistä saisin sopivan mottorisahan? Minulla on kolme vaihtoehtoa:
1. Inquisitor Chain Weapons Booster Packissa tuleva Eviscerator. Skaala on väärä, tiedän, mutta se on ideanakin. Tälläinen karikatyyrinen kaksi kertaa kääpiön kokoinen mottorisaha sopii mainiosti Dwarf Bar Battlen henkeen, uskokaa pois.
Figun painottumisesta on turha itkeä, tähän on jo ratkaisu: Ensinnäkin DBB figut ovat pyöreillä alustalla (tai nelikulmaisilla, mutta tämä kyseinen jengi on pyöreillä). Ja minä aion valaa tälläisen metallisen basen tinasta. Se miten sen teen, ei kuulu tähän topikkiin.
Mutta onko tuo Inquisitor-Eviscerator liian massiivinen? Mahtuuko kääpiön pää paikoilleen?
2. Pöllin Evisceratorin joltain (28mm skaalaa olevalta.) figulta. Tämä on seuraava mahdollisuus, jos tuon Inquisitor-mottorisahan tielle tulee suuriakin ongelmia. Mutta mistä tälläisen, mieluiten muovisen kapistuksen saisi? Haku GW:n nettikaupassa nimellä Eviscerator toi tulokseksi tasan yhden figun, Acolyte (tjsp.) With Eviscerator. Tämä heppu ei oikein ole mieleeni, ja vaikka tämänkin moottorisaha on komea, kysymys kuuluu miten sen saisi irti figusta?
Muistaakseni jollain muullakin Inquisitorial Henchmanilla oli mottorisaha, mutta oliko tämäkään irtonainen vai valettu kiinni figuun? Onko edes olemassa muovista Evisceratoria?
3. Teen Evisceratorin itse. Tämä on viimeinen ja kaikkein vähiten mieluisin vaihtoehto. Green Stuffista ei ole kokemuksia paljoakaan, skulptaamisesta vielä vähemmän. En tiedä kuinka tämä toteutetaan, en osaa käyttää stuffia, ja vaikka osaisinkin, niin jälki olisi silti hirveää.
Muitakin ideoita voisi lähettää, kutan olisiko jossain sopivampaa kääpiöfigua ukon pohjaksi, onko Great Weapon käsi sopiva tähän tarkoitukseen... Lista jatkuu...