"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Onko Winsor & Newton series 7 Pensseli hyvä?

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Gorkiporki
Sotavasaran Maalaajamestari 2008

Viesti Kirjoittaja Gorkiporki »

Näköjään tuota raphaelia saa paikallisesta askartelukaupasta. Kappas vaan... se on minunkin mielestäni ihan hyvä merkki ja ainakin parempi sekä mielestäni halvempi kuin gw:n sudit.

edit:hmm eipä näköjään olekaan samaa sarjaa kun nuo edellämainitut. Nämä on jotain 8204 sarjaa.
baretul

Viesti Kirjoittaja baretul »

Gorkiporki kirjoitti:Näköjään tuota raphaelia saa paikallisesta askartelukaupasta. Kappas vaan... se on minunkin mielestäni ihan hyvä merkki ja ainakin parempi sekä mielestäni halvempi kuin gw:n sudit.

edit:hmm eipä näköjään olekaan samaa sarjaa kun nuo edellämainitut. Nämä on jotain 8204 sarjaa.
Ei pitäis saada askartelu kaupoista edelleen se on RAFAEL mitä sieltä saa tämä kolinsky suti on taas RAPHAEL :D.
StaG

Viesti Kirjoittaja StaG »

/menee takaisin äidinkielen tunille opettelemaan kirjaimet/
Jooh... siis ... huomaa jotain epäilyttävää.... Sinooperin siniset on kyllä ihan Raphael-nimisiä :O
Pomminsa pudottaa
sodan lintu rautainen
kylvää kylmää kuolemaa
yllä maan viattomien
baretul

Voi olla vaikka minkä nimisiä :d, mutta luulen että noita ei saa mistään 10 kertaa halvemmalla, ja varsinkaan mistään askartelu kaupoista, kun ovat jo taidetarvikeliikeisäkin harvinaisuuksia :d. Tosin voittehan olla onnellisia ja maalata millä hyvänsä, nuo ovat niitä mitä minä suositelen, showcasen maalaukseen, en pakota ketään käyttämään noita.
StaG

Viesti Kirjoittaja StaG »

Joo, en väittänytkään näitä W&N:ksi, tein vaan kiintoisan huomion.
Pomminsa pudottaa
sodan lintu rautainen
kylvää kylmää kuolemaa
yllä maan viattomien
baretul

StaG kirjoitti:Joo, en väittänytkään näitä W&N:ksi, tein vaan kiintoisan huomion.
Mutta annoit ymmärtää että noi on raphaeleja siis noita kolinskyjä
VJ

Viesti Kirjoittaja VJ »

Triplanolla on kyllä mun mielestä sen verran erikoistunut pensseli, että en sitä ihan tärkeimpiin listaisi. Itse maalaan silmät yleensä ihan nollalla, mutta sitten kun pitäisi saada silmään detaileja, käytän triplanollaa.. Jotain pientä kuvioita sillä voi myös vetää. Mutta jos nyt lähtisin hankkimaan uusia pensseleitä ja kolme pitäis valita ottaisin koot 0, 1 ja 2.. Triplanolla on lähinnä kuriositeetti (imho).

Henkkareiden numeroita sillä kyllä maalaa uusiksi jos vaan käden tarkkuus riittää.......
And they wonder how he dealt with stress so well..
Dean Andersson

Viesti Kirjoittaja Dean Andersson »

VJ kirjoitti: Henkkareiden numeroita sillä kyllä maalaa uusiksi jos vaan käden tarkkuus riittää.......
Jep, sitä vartenhan pensseleitä ostetaankin :), Tuli hirveä hinku vaihtaa nuo gw:n pensselit uusiin. Pitää katsoa, mutta enköhän kohta tommosen series 7 omista, jos löydän.
VJ

Viesti Kirjoittaja VJ »

HArri kirjoitti:
Jep, sitä vartenhan pensseleitä ostetaankin :)
No sitäpä juuri. Ei kai kukaan oikeesti luullut että mä olisin ostanut jotain yli kymmenen euron pensseleitä joidenkin tinasotilaiden maalaamista varten? :)
And they wonder how he dealt with stress so well..
Malboro

Viesti Kirjoittaja Malboro »

Ninnu kirjoitti:
Malboro kirjoitti: Mitä ne muuten on osaako joku sanoa? Itse veikkaisin alle 10€?
Lähetä mailia niille ja kysy jos et tietoa sivuilta löytänyt. Ei nyt ulkomuistista muista kuluja.

Ja windsor&Newton series 7 miniatures on oikea pensseli.
Eli tuonlaisia löysin Windsor&Newton Series 7 Miniature Artists' Watercolour Sable Brush? Ovatko ne nyt noita???
Ninnu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ninnu »

Malboro kirjoitti: Eli tuonlaisia löysin Windsor&Newton Series 7 Miniature Artists' Watercolour Sable Brush? Ovatko ne nyt noita???
On.
Jag känner en bot
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”