Onko Winsor & Newton series 7 Pensseli hyvä?
- Gorkiporki
- Sotavasaran Maalaajamestari 2008
-
baretul
Ei pitäis saada askartelu kaupoista edelleen se on RAFAEL mitä sieltä saa tämä kolinsky suti on taas RAPHAELGorkiporki kirjoitti:Näköjään tuota raphaelia saa paikallisesta askartelukaupasta. Kappas vaan... se on minunkin mielestäni ihan hyvä merkki ja ainakin parempi sekä mielestäni halvempi kuin gw:n sudit.
edit:hmm eipä näköjään olekaan samaa sarjaa kun nuo edellämainitut. Nämä on jotain 8204 sarjaa.
-
baretul
Voi olla vaikka minkä nimisiä :d, mutta luulen että noita ei saa mistään 10 kertaa halvemmalla, ja varsinkaan mistään askartelu kaupoista, kun ovat jo taidetarvikeliikeisäkin harvinaisuuksia :d. Tosin voittehan olla onnellisia ja maalata millä hyvänsä, nuo ovat niitä mitä minä suositelen, showcasen maalaukseen, en pakota ketään käyttämään noita.
-
baretul
Triplanolla on kyllä mun mielestä sen verran erikoistunut pensseli, että en sitä ihan tärkeimpiin listaisi. Itse maalaan silmät yleensä ihan nollalla, mutta sitten kun pitäisi saada silmään detaileja, käytän triplanollaa.. Jotain pientä kuvioita sillä voi myös vetää. Mutta jos nyt lähtisin hankkimaan uusia pensseleitä ja kolme pitäis valita ottaisin koot 0, 1 ja 2.. Triplanolla on lähinnä kuriositeetti (imho).
Henkkareiden numeroita sillä kyllä maalaa uusiksi jos vaan käden tarkkuus riittää.......
Henkkareiden numeroita sillä kyllä maalaa uusiksi jos vaan käden tarkkuus riittää.......
And they wonder how he dealt with stress so well..
-
Dean Andersson
Eli tuonlaisia löysin Windsor&Newton Series 7 Miniature Artists' Watercolour Sable Brush? Ovatko ne nyt noita???Ninnu kirjoitti:Lähetä mailia niille ja kysy jos et tietoa sivuilta löytänyt. Ei nyt ulkomuistista muista kuluja.Malboro kirjoitti: Mitä ne muuten on osaako joku sanoa? Itse veikkaisin alle 10€?
Ja windsor&Newton series 7 miniatures on oikea pensseli.