"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

rackham?

Kaikki ne eksoottisemmat tinan ja muovin siirtelytavat, jotka eivät löytäneet paikkaansa ylempää.
Ninnu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ninnu »

swamphead kirjoitti:kiitos! hei tiiättekö mitään nettiliikettä mistä sais tilattuu euroilla mutta se saitti ois kuitenkin englanniksi kirjoitettu kun tosta beutelsendin saksasta on "hieman" vaikea saada selvää
http://boutique.starplayer.fr/starplayer.htm

Siinä. :-)
Jag känner en bot
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.
tnjrp
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tnjrp »

swamphead kirjoitti:tiiättekö mitään nettiliikettä mistä sais tilattuu euroilla mutta se saitti ois kuitenkin englanniksi kirjoitettu
Ajattelit lähettää maksun käteisenä? 8O
HeRoS: tauolla ainakin toistaiseksi
Kapteeni K.

Viesti Kirjoittaja Kapteeni K. »

Tuossa alhaalla on mun mielestä teknisesti upeimmat NMM:t:

http://www.coolminiornot.com/index.php?id=6926
http://www.coolminiornot.com/index.php?id=2895

Tietty saa olla eri mieltä, mutta mä en kuuntele :)
"The only legimate use of a computer is to play games." - Eugene Jarvis
Ninnu
Viesti:

Kapteeni K. kirjoitti:Tuossa alhaalla on mun mielestä teknisesti upeimmat NMM:t:

http://www.coolminiornot.com/index.php?id=6926
http://www.coolminiornot.com/index.php?id=2895

Tietty saa olla eri mieltä, mutta mä en kuuntele :)
Joo, on noi aika upeet. Eli NMM työpaja ensi coniin ;-)

http://www.coolminiornot.com/index.php?id=2340

Toi on kans ihan kiva. :-) Tais olla ekä kromi mitä olen nähnyt figussa. Molemmat onvat sitten Confrontation nappeja... :-)
Jag känner en bot
swamphead

Viesti Kirjoittaja swamphead »

hei muuten luin tosta englantiin käännetystä confrontationin sääntökirjasta et on muistaakseni ainakin kolme elf rotuakin...mutta netistä en ole löytänyt niistä halaistua sanaa enkä liioin kuvia... :?:
Ninnu
Viesti:

swamphead kirjoitti:hei muuten luin tosta englantiin käännetystä confrontationin sääntökirjasta et on muistaakseni ainakin kolme elf rotuakin...mutta netistä en ole löytänyt niistä halaistua sanaa enkä liioin kuvia... :?:
Joo ihan ymmärrettävää koska niitä ei ole julkaistu vielä.. Mä olen pari kuvaa löytänyt mutta en muista mista... Mutta sellaisia oli ja Rackhamin taidot tuntien että elffejä odotan kuin kuuta nousevaa... Dynaamisia kepeitä elffejä kuten niidun kuuluisikin olla... *huokaa*
Jag känner en bot
swamphead

joo rackham on taitavin figuvalmistaja,eikö? Ketkä on samaa mieltä?
Ninnu
Viesti:

swamphead kirjoitti:joo rackham on taitavin figuvalmistaja,eikö? Ketkä on samaa mieltä?
Valitettavasti eri mieltä. GW on taitavin. Rackhamin piirtäjän (siis concept artin) ja sculptorit on hyviä mutta valujäljessä on paikoittain hienoisia hmm... ongelmia (ei kyllä enempää kuin ystävllämme Reapperilla et silleen... :roll: ). Mutta uudet valut näyttävät olenvan huomattavasti parempia kuin vanhat. Eli hyvään suuntaan ollaan menossa, kohta he voivatkin ruveta jo kilpailemaan figujen laadussa GW:n kanssa.
Jag känner en bot
Lord E

Viesti Kirjoittaja Lord E »

Onko tällä pelillä jotain kotisivua?
tnjrp
Viesti:

Ninnu kirjoitti:Rackhamin piirtäjän (siis concept artin) ja sculptorit on hyviä mutta valujäljessä on paikoittain hienoisia hmm... ongelmia
Joo, tällaista minäkin olen kuullut väitettävän (siinä ohessa kun on moitittu figujen "korkeaa hintaa" ja metallin "huonoa laatua"), mutta kumma kyllä itselleni ei ole koskaan tullut vastaan yhtään mallia, josta voisi sanoa, että se on teknisesti edes keskinkertainen, saati huono. Mutta toisaalta, eihän minun käsieni kautta ole kiertänyt sataakaan Rackhamin blisteriä -- vielä :roll:

@Eleandeus -- Virallinen Rackhamin ja siis myös Confrontation-pelin kotisivu (ranskankielinen) ja Confrontationin epävirallisen englanninkielisen käännöksen saitti löytyvät mm. tämän threadin ensimmäisestä postistani. Niistä voinee aloittaa.
Ninnu
Viesti:

tnjrp kirjoitti:
Ninnu kirjoitti:Rackhamin piirtäjän (siis concept artin) ja sculptorit on hyviä mutta valujäljessä on paikoittain hienoisia hmm... ongelmia
Joo, tällaista minäkin olen kuullut väitettävän (siinä ohessa kun on moitittu figujen "korkeaa hintaa" ja metallin "huonoa laatua"), mutta kumma kyllä itselleni ei ole koskaan tullut vastaan yhtään mallia, josta voisi sanoa, että se on teknisesti edes keskinkertainen, saati huono. Mutta toisaalta, eihän minun käsieni kautta ole kiertänyt sataakaan Rackhamin blisteriä -- vielä :roll:

@Eleandeus -- Virallinen Rackhamin ja siis myös Confrontation-pelin kotisivu (ranskankielinen) ja Confrontationin epävirallisen englanninkielisen käännöksen saitti löytyvät mm. tämän threadin ensimmäisestä postistani. Niistä voinee aloittaa.
Eli se kotisivu on http://www.rackham.fr/

No siis metalli on haurasta, ja osa mun figuista on valettu huonosti/muitti on ollut liian vanha ja kulunut. Korkeaa hintaa en moiti. Jos ei halua maksaa ei osta, helppoa. Näilläkin hinnalla menevät figut kaupaksi kuin kuumille kiville.

Mutta uudemmat tosiaan ovat parempia, missään uudemmassa figussani ei ole ollut moittimista, vanhan castin figut ovat ne jotka ovat aihettaneet närää käsittääkseni.
Jag känner en bot
Kapteeni K.

En tiedä mikä toi rackham.fr on, mutta ainakin osoitteesta http://www.confrontation.fr löytyy kaikkien ukkojen kuvat, uutuudet, täydellisyyttä hipova katalogi ja kaikkea muuta kivaa.
Ne uhkailee myös, että kohta pääsee tilaamaan bitsejä :)) *vilkaisee tiliotetta ja toteaa että töihin on päästävä*
Lisäksi osoitteessa http://www.rackscan.net on kuvia ukoista.
Ja eikun surffaamaan!
Kapteeni K.

swamphead kirjoitti:joo rackham on taitavin figuvalmistaja,eikö? Ketkä on samaa mieltä?
Tuo on taas aika lähellä näitä klassisia kysymyksiä jotka perustuvat 100% jokaisen omaan mielipiteeseen.
Itse pidän Rackhamin ukoista, mutta on siellä sellaisia joita en kyllä maalaisi tai haluaisi ostaa (tosin jotkut niistäkin on tullut jo hankittua :).
Sama homma GW:llä. Paljon hienoja ukkoja mutta myös sellaisia joita ei halua nähdäkään (kaikki Krootit esim (IMO!)).
Jokainen pitää jostain ja jostain taas ei. Ei siinä sen ihmeempää.
Itselläni kyllä GW on vielä ykkösenä listalla ja 2. sija on tasan rackhamin ja reaperin kanssa. *Kuinka se kehtaa sanoa tuollaista julkisesti!?!"
Ninnu
Viesti:

Kapteeni K. kirjoitti:En tiedä mikä toi rackham.fr on, mutta ainakin osoitteesta http://www.confrontation.fr löytyy kaikkien ukkojen kuvat, uutuudet, täydellisyyttä hipova katalogi ja kaikkea muuta kivaa.
Ne uhkailee myös, että kohta pääsee tilaamaan bitsejä :)) *vilkaisee tiliotetta ja toteaa että töihin on päästävä*
Lisäksi osoitteessa http://www.rackscan.net on kuvia ukoista.
Ja eikun surffaamaan!
Bitsejä?!? *pyörtyy*

...

Se racham linkki oli rackhamin kotisivuille... Ei siel viel mitään ole mut... :roll: :-P

Mutta bitsejä... *menee rauhoittumaan jonnekin hetkeksi*

...
Jag känner en bot
Kapteeni K.

Ninnu kirjoitti:Se racham linkki oli rackhamin kotisivuille... Ei siel viel mitään ole mut... :roll: :-P
Joo nyt mä muistankin ton rackham.netin. Se on ollu ton näkönen jo yli vuoden :) Löysin sen sillon suunnileen vuos sitten kun ekan kerran tilasin noita ukkoja. Ei niitä näköjään kiinnosta sen sivun vääntäminen.
swamphead

NINNU mielestäni rackham pesee GW:n PUHTAASTI! GW ei pääse edes lähelle rachamin figuja. kyllähän GW voi jo kilpailla rachamin kanssa huonolla menestyksellä kylläkin. erimieltä saa olla mutta valehdella ei saa :wink:
tnjrp
Viesti:

Kapteeni K. kirjoitti:Jokainen pitää jostain ja jostain taas ei. Ei siinä sen ihmeempää.
En minäkään alkaisi kinata siitä, kellä on kokonaisuus huomioiden parhaat figut. Mutta kyllä figujen laatukeskusteluunkin on sentään löydettävissä jossain määrin objektiivisiakin asioita, kuten valun laatu, moniosaisen mallin paloittelu ja koottavuus jne. Niissä on vaan se ongelma, etteivät ne oikein näy kuvista, eikä koottujen ja maalattujen mallien kuvista semminkään.

Vaan eipä tällä nyt taida enää olla paljon tekemistä alkuperäisen aiheen kanssa... :?
Ninnu
Viesti:

swamphead kirjoitti:NINNU mielestäni rackham pesee GW:n PUHTAASTI! GW ei pääse edes lähelle rachamin figuja. kyllähän GW voi jo kilpailla rachamin kanssa huonolla menestyksellä kylläkin. erimieltä saa olla mutta valehdella ei saa :wink:
Hetkinen. Käsittääkseni Rackham tässä vaiheessa on vasta GW:n haastaja jos sitäkään... GW monipolisoi aika ruvereenisti markkinoita tällä hetkellä. Johtuu osittain myös siitä että GW:n figut ovat erinomaisia. Rackham tekee bisnestä huomattavasti pienemmässä skaalassa, ja se näkyy myös figujen laadussa. Muotit käytettiin loppuun niin että loppupään figuita tuli lättäniä ja niistä puuttui osia. Jos haluat nähdä sellaisa figuja voin sinulle näyttää joskun, minulla niitä on. Nyt kun Rackham hieman kaupallisti itseään enemmän on laatukin parantunut. Kuten sanoin ei munulla ole uusiasta figuista valitettavaa. Mutta tosiasia on että GW ei kilpaile Rackhamin kanssa vielä, Rackham vasta yrittää aloittaa GW:n haastamista, mutta on vielä hyvin lapsenkengissaä siinäkin (tuo ei ollut negatiivinen kommetti, GW:llä on kumminkin aikamoinen historia yritystä ja erhdystä takana ja sen on siitä oppinut, se akikki on vielä Rackhamilla edessä.) Eli Rackham joutuu vielä kokeilemaan mitkä materiaalit ovat parhaita muotteihin ja mistä metalliseoksesta tullee paras figu. Nämä ovat kummatkin liikeasalaisuuksia alalla, ainakin metallisekset ovat erittäin salaisia.

Minua ihmettyttää ja ihastuttaa kuinka pitkälle firma on päässyt näinkin lyhyessä ajassa, ja siitä Rackhamille nostan virtuaalista hattuani.

Mutta vielä tousta valehtelu kommentista. Haluasin sinun selventävän mikä kohta viestissäni oli valetta. Tämän asian otan vakavasti koska kukaan ei kutsu minua valehtelijaksi ilman syytä.
Jag känner en bot
jamovoima
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jamovoima »

Tietenkin noiden figujen paremmaltä näyttävyyteen vaikuttaa se ettei noissa ole haettu samanlaista sarjakuvamaisuutta kuin citadelin mineihin.
Lotr minit pääsevät aika samoihin mielestäni noiden kanssa, ainut vaan et citadelin valujälki on ainakin viimeisimmissä ostoksissani ollut niin huonoa etten halua edes keskustella asiasta (meinaan, kraateria keskellä etherealin reittä, millin korkuutisia kynnyksiä wraithlordin jalan saumakohdassa...)
swamphead

...joten jäin yksin taistelemaan suurta vastustajaa vastaan...ei ketään rinnallani taistelemassa, ei ketään johon luottaa... :wink:
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muut miniatyyripelit”