Mitkä Raret örkeille 2000pts peliin?
Ja mitäs tästä voimme jälleen päätellä?
Jokaista rare unittia on ehdotettu ainakin kahdesti. Pitäisikö minun vielä sanoa, että hankipa Marksmen of Miragliano (RoR), niin on sekin osasto käyty läpi (muuten ihan mielenkiintoinen ajatus hankkia hyviä jousiampujia örkeille, vaikka ovatkin niin pirun kalliita).
Sehän on vain kiinni siitä mistä itse tykkää. Itse ottaisin tietysti doom diverin, mutta jätti, röllit ja pumppuvankkuritkin on loistava valinta. Juu, että sellasta.
Piäätäppä ite poeka.
Jokaista rare unittia on ehdotettu ainakin kahdesti. Pitäisikö minun vielä sanoa, että hankipa Marksmen of Miragliano (RoR), niin on sekin osasto käyty läpi (muuten ihan mielenkiintoinen ajatus hankkia hyviä jousiampujia örkeille, vaikka ovatkin niin pirun kalliita).
Sehän on vain kiinni siitä mistä itse tykkää. Itse ottaisin tietysti doom diverin, mutta jätti, röllit ja pumppuvankkuritkin on loistava valinta. Juu, että sellasta.
Piäätäppä ite poeka.
Back in da biz and so deep in da bashin' game.
-
Omenat & Goblinit
Jätti *bum-bum-bum* jätti *bum-bum-bum* jätti....
Elikkäs ota poika se jätti. Jos ei muuksi niin hirvittäväksi tulimagneetiksi. Kun kerran on helffejä vastassas, niin oletan että siellä on jonkinlainen seer counsil. Joten jätti keräämään tulta (vaikka kallis onkin
). Ja jos jätti pääsee häsyyn mitä tahansa vastaan, on se yksikkö aika pitkälti ottaen kusessa.
Ps. Anteeksi että kiroilin, Partasedät
...
Elikkäs ota poika se jätti. Jos ei muuksi niin hirvittäväksi tulimagneetiksi. Kun kerran on helffejä vastassas, niin oletan että siellä on jonkinlainen seer counsil. Joten jätti keräämään tulta (vaikka kallis onkin
Ps. Anteeksi että kiroilin, Partasedät
"Stay where you are... You're making me look amazingly brilliant."
-
Gragh the Bloodhammer
Joo taidanpa siis osta Jätin ja Doom Diverin/River Trolleja.
Viimeksi muokannut Gragh the Bloodhammer, To 06.05.2004 17:28. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Gragh is back.
-
Gragh the Bloodhammer
Joo taidanpa siis osta Jätin ja hmm.Äänestäkää kumpi 3 tai enemmän River Trolleja vai Doom River itse olisin Trollejen puolella.
Viimeksi muokannut Gragh the Bloodhammer, To 06.05.2004 17:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Gragh is back.
Tai muitakaan RoR-yksiköitä.Grond kirjoitti:Ei se osasto vielä Marksmeneillä ole läpi käyty. Ei kannata unohtaa Voland's Venatorseja tai Golgfagin Ogreja!Grom Hardhammer kirjoitti:Pitäisikö minun vielä sanoa, että hankipa Marksmen of Miragliano (RoR), niin on sekin osasto käyty läpi
megszentségtelenithetetlenségeskedéseitekért
- tekojenne vuoksi, joita ei voi halventaa
- tekojenne vuoksi, joita ei voi halventaa
-
Gragh the Bloodhammer
Ta i Dogs of War armeijalista normaaleita yksiköitäBaurus kirjoitti:Tai muitakaan RoR-yksiköitä.Grond kirjoitti:Ei se osasto vielä Marksmeneillä ole läpi käyty. Ei kannata unohtaa Voland's Venatorseja tai Golgfagin Ogreja!Grom Hardhammer kirjoitti:Pitäisikö minun vielä sanoa, että hankipa Marksmen of Miragliano (RoR), niin on sekin osasto käyty läpi
-
Assassin
-
Gragh the Bloodhammer
-
Omenat & Goblinit
niinhän se vähän meneevalnir the reaper kirjoitti:hmm itse asiassa river trollit on parempia chaosta vastaan, koska chaoksen tyypeillä on niin hyvä ws että toi -1 hittaukseen on aika kova sana. Ellei vastassa oo joku tzeentch über heavy magic lista.
kyllä mä oon doom diverin puolella
Mitä yhteistä on omenalla ja gobbolla?
- Molemmat on hedelmiä paitsi gobbo.
- Molemmat on hedelmiä paitsi gobbo.
-
Assassin
Jaa Gragh the Bloodhammer pelaa minua vastaan ja minulla sattuu juuri olemaan tzeench armeija kaaosta ja taikaa käytä suhteellisen paljon, siis siksi olen stone trollien puolella, että ei se minua vastaan ole haitta eikä mikään ottaa yksi -1WS/BS mukaan peliin, siis neuvokaa häntä parhaanne mukaan (Tahdon edes joskus vastusta):Dvalnir the reaper kirjoitti:hmm itse asiassa river trollit on parempia chaosta vastaan, koska chaoksen tyypeillä on niin hyvä ws että toi -1 hittaukseen on aika kova sana. Ellei vastassa oo joku tzeentch über heavy magic lista.
-
Gragh the Bloodhammer
Ota giantti ja kivipeikkot on kovia magia armeijaa vastaan (älä unoha peikkojen fearia ja giantin terroria). Elffeja vastaan pump wagon on hyvä ostos, se maksaa vähän ja tappaa suht paljon T3:sen porukkaa.
Vanha black dragon vielä myymättä/vaihtamatta pois, ottakaa yv:llä yhteyttä jos vähänkin kiinnostaa!!