Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
Pystyykö throwing weaponeilla menemään ensin kuuden tuuman kantomatkalle ja heittämisen jälkeen palaamaan takaisin yli kahdeksaan tuumaan muman liikkumisen ulkopuolelle??????
Ja toinen kysymys: Ymmärsin blinding lightin tällälailla: Jonkun tuumamäärän alueelle g:stä pitää heittää kutosia osuakseen jousilla ja muilla heitettävillä aseilla. Korjatkaa kiitos.
SE VAAN EI OLE MAHDOLLISTA!
Joo unohdin mainita, että se tehoo kyllä Mahudiin. Taika on kuitenkin "easy" torjoua. Eikä Múmakin tehoihin immobilise tai command vaikuta.
Jubbexx kirjoitti:Pystyykö throwing weaponeilla menemään ensin kuuden tuuman kantomatkalle ja heittämisen jälkeen palaamaan takaisin yli kahdeksaan tuumaan muman liikkumisen ulkopuolelle??????
Ja toinen kysymys: Ymmärsin blinding lightin tällälailla: Jonkun tuumamäärän alueelle g:stä pitää heittää kutosia osuakseen jousilla ja muilla heitettävillä aseilla. Korjatkaa kiitos.
Tuon throwing wepon homman voi kevyesti kumota. Sääntöjä väärin tulkitsematta .
Pikku-Make kirjoitti:Kyllä siitä immobilisestä on hyötyä. Ammu Mahudia ja ohjaa norsu kentältä! (Jos mahdollista)
Eihän norsua voi noin kentältä ohjata. Vai voiko? Tästä tuli mieleen niin voiko hyvispelaaja liikutta mumakin pois kentältä stampedella?
Tietääkseni onnistuu, mutta kuulin, ettei pelaaja saa päättää suntaa, vaan se joko heitetään scatterilla tai paetaan vain tylysti lähintä reunaa kohti. Itse käytän jälkimmäistä.
Pikku-Make kirjoitti:Kyllä siitä immobilisestä on hyötyä. Ammu Mahudia ja ohjaa norsu kentältä! (Jos mahdollista)
Eihän norsua voi noin kentältä ohjata. Vai voiko? Tästä tuli mieleen niin voiko hyvispelaaja liikutta mumakin pois kentältä stampedella?
Tietääkseni onnistuu, mutta kuulin, ettei pelaaja saa päättää suntaa, vaan se joko heitetään scatterilla tai paetaan vain tylysti lähintä reunaa kohti. Itse käytän jälkimmäistä.
Eihän mitään ukkoja saa ohjata ulos kentältä. Ne pysähtyvävt kentän reunaan kuin näkymättömään seinään. Eihän siinä olisi mitään järkeä, jos ukot voisi ohjata ulos kentältä.
No miksi sitten BoPF kirjassa lukee stampeden alla/sen säännön läheisyydessä että jos norsun base on puoliksi tai enemmän reunan ulkopuolella, se ja tyypit kopassa count as slain? Sen norsun+tyypit kopassa saa ohjata stampedella(feilattu courage testi-säännön takia kait) ulos. Tämä, scenun erikoisäännöt, ja feilattu courage testi=ainoat syyt mennä ulos kentälät-->esim blastilla ei voi heittää Sauronia ulos.
Mistäs tuon Scatter jutun olet kuullut?
Itse täältä, joskus muinoin. En tosin itse käytä sitä.
No et tietenkään, koska pelaat oikeilla(ainakin oikeammilla) säännöillä. Stampedessa vastustaja päättää mihin se norsu juoksee. LOTR-pelissä ei edes ole koko scatter noppaa
Aah. Jossakin tämä kerrottiin vähän aikaa sitten mutta joko niin että painat sen viestin kohdalta mitä haluat lainata "lainaa". Se sijaitsee tuossa oikealla.
Valtsu kirjoitti:Aah. Jossakin tämä kerrottiin vähän aikaa sitten mutta joko niin että painat sen viestin kohdalta mitä haluat lainata "lainaa". Se sijaitsee tuossa oikealla.