"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Miten kaataa múmaki tällä listalla

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
Jubbe

Miten kaataa múmaki tällä listalla

Viesti Kirjoittaja Jubbe »

Eli
ensimmäiseksi, minulla on tälläinen lista, mutta olen aloittelia joten toivoisin saada teiltä vähän tukea armyn teossa:
Gandalf wih shadowfax
ja
18 Rohans riders all wih trowing spears 6 with bow
lyhyessä virsi kaunis.

Ajattelin että haluaisin listaltani että se voisi tapella múmakia vastaan ainakin jonkun aikaa.
Itse olen nähnyt múmakin kaatavan kaikki tieltään ja jouset sen selässä lakaisevan kaikki herot, jotka ovat olleet uhittelemassa sitä vastaan.
Ajattelin ampua gandalffilla blindin lightin, jotta jouset eivät tapa sitä, muta sitten kuulin että blindinggi ei tehoa ratsuun ja laskin, että shadowfax kupsahtaa hyvin nopeasti, ja múmak jyrää gandalfin. Pitääkö tämä paikkansa. Omasta puolestani ei pidä sillä onhan gandalf with shadowfax sentään yksi ja sama ukko, sille kun ei löydy sääntöjä.
Eli
haluaisin strategioita miten taltuttaa múmaki listallani ja mien voisin paranaa armyäni. Kiitoksia jokaisesa palauteesta joita saan jo etukäteen.
Viimeksi muokannut Jubbe, To 30.09.2004 16:01. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Oberon

Viesti Kirjoittaja Oberon »

Muistaakseni valo valaisee kaiken 6" sisällä, ja koska G ratsastaa hepallaan, sekin on valaistu ;) tuolla listalla lähtisin vain ajelemaan ympyrää joka puolella norsua, gandalf heittelee blastia/commandia ja RoR:it ampuvat jousilla/viskovat keihäillä norsua, jätä kuitenkin jonnekkin aukko josta voit juoksuttaa sen stampedella pois rorien kuolematta.
Linendail
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Linendail »

Kyseessä on käsittääkseni Armeijalista?

[Lin-Mod]: Aihe siirretty
Men cenuva fánë cirya
métima hrestallo círa,
i fairi nécë
ringa súmaryassë
ve maiwi yaimië?
Githoniel
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Githoniel »

Tunnen erään, joka aikoo taistella minua vastaan tuolla listalla 16.10. Itse otan Múmak sisältöisen listan. Voin kertoa sitten toimiko listasi ;)
Sieni ei ole kasvi.
Jubbe

"stampedella pois rorien kuolematta"

En oikein ymmärrä????????
Ajattelin ampua Gandalfilla Immobilisen ja laittaa kaikki Closikseen Múmakin kanssa?

"Kyseessä on käsittääkseni Armeijalista?"
Kyllä

"Tunnen erään, joka aikoo taistella minua vastaan tuolla listalla 16.10. Itse otan Múmak sisältöisen listan. Voin kertoa sitten toimiko listasi "

MITÄ IHMETTÄ: MÄÄ OLEN SE JOKA SUA VASTAAN TAPPELEE!!!! (en ilmeisesti laittanut tarpeeksi hyviä henkilötietoja itsestäni)
Oikolukuhirvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Oikolukuhirvi »

Eikös sen kuskin saa sieltä tapettua pois aika helposti keihäitä paiskomalla?
Griffon on suomeksi griippi tai aarnikotka. "Griffoni" on tarmokas, vankka ja maatiaismaiselta vaikuttava koirarotu.
Jubbe

Tuota en olekkaan ajatellut
Aika hyvä!!!
Oberon

Onhan se, mutta kun se on senverran korkealla, pitää päästä aika lähelle. Mitä lähempänä oot, sitä useamman se saa jyrätessään kaadettua. Ei sitä mumaa vastaan mennä kun sillä on 10w, ammutaan ensin. ja immobilize ei toimi kuin kuskiin, ja kuskin immobilize ei vaikuta sen norsun klosikseen--> ihan sama onko immobilizessa vai ei.
Jubbe

Mutta luulisin että Máhudin voi tappaa yhdellä hyökkäyskerralla ja sitten vain hajaannutaan ettei múmakin trample tapa kaikkia, ja kun máhudi on poissa múmakki lähtee juoksentelemaan minne sattuu.

Muuten jouset múmakin selässä pystyvät tappamaan kaikki ror raiderini n. kahdeksassa vuorossa, että täytyisi tehdä ratkaisuja.
Olen aika huono suomentamaan ohje kirjoja joten voisitko kertoa miksi Immobilise ei tehoa múmakiin.
Oberon

Koska Battle of Pelennor fields-kirjasessa, josta löytyvät muman ja muiden säännöt, lukee että taikavoimat eivät tehoa norsuun. Ja selitetään vielä mitä tapahtuu tyypeille kopassa jos niihin kohdistetaan taikavoimia. Eikö 8 vuoroa muka riitä? Juokse karkuun, ammu, odota että se on pöydän reunalla, houkuttele hyökkäämään ja tapa itsesi vaikka mightilla jotta se juoksee yli. Itse sain sen tekemään stanmpeden reunalla, juoksutin reunan yli, oma hero oli edessä, mutta mightin avulla laskin fatea niin se kuoli ja norsu meni yli :9 En suosittele samaa gandalffilla tosin. :( Noh, tee miten tykkäät ;)
Jubbe

Sitten varmaan blastikaan ei tehoa norsuun? Ok: Mutta en käsitä miten oma tyyppi tapetaan mightilla ja miten múmaki houkutellaan hyökkäämään. Eikö sen joukkueen ohjaaja päätä milloin múmakilla tehdään trample.
Nooh eiköhän ne valkene vielä minulle. kiitoksia
Valtsu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Valtsu »

Siihen tehoaa vain taiat jotka tekevät suoranaisesti vahinkoa sille.
Lalalaa
Jubbe

Ajattelin nimen omaan Immobiliseä kun otin gandalffin armyyn. Ehkä kannattaisi ottaa pois.
Miten armylläni pärjäisi turnauksessa?
Githoniel
Viesti:

EIIIIIII!
Múmakkiin saa ampua sorcerous blastilla, mutta se ei vaan lennä siitä taaksepäin. Vahinkoa kyllä tulee. Lukekaa MACICAL POWERS AGAINST THE MÚMAK uudestaan ;).
Aijoo.. :D en huomannu, että sä oot Juho. Luulin, ettet ollu päässyt kirjautumaan sisään.
Sieni ei ole kasvi.
Jubbe

HÄH tää menee jo ihan hämäräksi. Siis vain blastia vai voiko jopa kentie ampua immobilisellä. Just Just???
Githoniel
Viesti:

Immobilise ei tehoa Múmakiin... Eikä myöskään command(kysyisit sitä kuitenkin seuraavaksi;)). Blastailla saa miten lystää. Mahud esim. "Knocked Graund" sen voimasta. Tosin taika voi osua koriin, jolloin ei tule efectiä mihinkään.
Sieni ei ole kasvi.
Garoth
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Garoth »

The TAU kirjoitti:Immobilise ei tehoa Múmakiin... Eikä myöskään command(kysyisit sitä kuitenkin seuraavaksi;)).
Mutta nämä molemmat voi tehdä Commanderiin, jolloin Immo estää norsua liikkumasta, ja Commandilla saat itse liikuttaa norua 4". Mutta norsun taistelutehoihin tällä ei ole mitään merkitystä.
Phil Kelly says "No!"
Jubbe

"Mutta nämä molemmat voi tehdä Commanderiin, jolloin Immo estää norsua liikkumasta, ja Commandilla saat itse liikuttaa norua 4". Mutta norsun taistelutehoihin tällä ei ole mitään merkitystä."

Pystyykö norsun liikuttamaan pois laudalta: Tämä vois olla aika mukava ratkaisu.

Eli vielä: Miten armylläni pärjäisi turnauksessa?
Kellokoneisto

Viesti Kirjoittaja Kellokoneisto »

En ole nyt ihan varma, mutta mielestäni commandilla/compelilla ei saa liikuttaa ulos kentältä, tai jos ei saa niin on ainakin tosi paksamaista ja epäreilua...

Mutta, itse lähtisin hyökkäämään tähän, joko omalla priorityllä, tai sitten odottelisin, että norsu on liikkunut, ja sitten kimppuun...

Lähiksessä norkkeli on ihan shitti, joten laitat siihen kiinni, jonkun jolla on F5 tai parempi... Sillä kun ei ole kuin F4 ja A3
Ja, kun rohania käytät niin heittokeihäitä niin paljon kuin saat, niillä voi saada jo jotain aikaan... Tämän, kun toistaa muutamaan kertaan niineiköhän tuo norsukin kaadu...
Scavenger survivor's find a wa-he-y!
Elrohir

Viesti Kirjoittaja Elrohir »

Joo hahmoja ei saa liikuttaa ulos kentältä tahalteen ei edes omia hahmoja.
Loppiainen hyvin, kaikki hyvin
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “LOTR: Armeijalistat”