Jos käyttää keihäsmiehiä, ei alle 20 yksiköt ole mielestäni koskaan järkeviä. Keihäsmiehet ovat puolustavampi vaihtoehto kuin ratsuväki, joten sen pitäisi näkyä armeijalistassa. Jos on tarkoitus olla vuorolla 2 vihollisen kimpussa, silverit tekevät sen hyvin. Riippuu paljon siitä, onko vastassa hyökkäävä vai puolustava armeija. Jos vihollisesi omistaa enemmän tulivoimaa ja/tai magiaa, joudut hyökkäämään, silloin ehkä toimivat paremmin ratsuväki. Jos itse taas olet puolustava osapuoli, suosittelen ottamaan myös keihäitä. Aina ei tietenkään ole selvää hyökkääjää ja puolustajaa, mutta esim. kääpiöt ja Empire ovat usein juuri se puolustava osapuoli, lähinnä mahtavan ampumisensa vuoksi.
Ota molempia sanon minä.
High Elf Spearmanit vai Silver Helmit?
Totta se on ehdottomasti paras ratkaisu. Isommissa peleissä spearelveseitä 20-25 parikin yksikköö ja siihen vielä kaks ryhmää silverhelmejä kummssakin vaikka 6. Silloin on ryhmiä keskellä että myös flankissa.Chosen kirjoitti:Jos käyttää keihäsmiehiä, ei alle 20 yksiköt ole mielestäni koskaan järkeviä. Keihäsmiehet ovat puolustavampi vaihtoehto kuin ratsuväki, joten sen pitäisi näkyä armeijalistassa. Jos on tarkoitus olla vuorolla 2 vihollisen kimpussa, silverit tekevät sen hyvin. Riippuu paljon siitä, onko vastassa hyökkäävä vai puolustava armeija. Jos vihollisesi omistaa enemmän tulivoimaa ja/tai magiaa, joudut hyökkäämään, silloin ehkä toimivat paremmin ratsuväki. Jos itse taas olet puolustava osapuoli, suosittelen ottamaan myös keihäitä. Aina ei tietenkään ole selvää hyökkääjää ja puolustajaa, mutta esim. kääpiöt ja Empire ovat usein juuri se puolustava osapuoli, lähinnä mahtavan ampumisensa vuoksi.
Ota molempia sanon minä.
"See, this is problem with terrorist, they never care about other peoples schedule."
-Arnold
-Arnold
- Lord_Fudginton
Pienestä alustasta on se hyöty, että niiltä pääsee lyömään useampi, kuin suurilta alustoilta, jos yksiköt ovat kilometrin leyvisiä.
Yleensä pienillä alustoilla olevat tyypit laitetaan yhden leveämpiin yksiöihin, joten niiltä pääsee sitten useampi lyömään, eikä niistä tule seitsemänkään leyvisinä törkeän leveitä yksiköitä.
Itse pidän enemmän pienistä alustoista, lähinnä sen takia, että ne ovat vähän mukavampia käyttää ja paljon söötimpiä.
Itse pidän enemmän pienistä alustoista, lähinnä sen takia, että ne ovat vähän mukavampia käyttää ja paljon söötimpiä.
Haltiajalkaväen wannabe Jeanne d'Arc on jälleen täällä...
Pelätkää, se saattaa purra... tai itkeä...
Pelätkää, se saattaa purra... tai itkeä...
Eli siis jos vastassa on 4x4 blokki vaikkapa käääpiöitä ja sinulla on 18 haltiaa niitä kiusaamassa keihäineen. (3x6)
kaikki 18 pääsevät lyömään.
Nyt oletus että haltioilla olisi iso base -> vain 15 pääsee lyömään.
Mutta suurin hyvä puoli olmille delffeilleni on että 12 blokki haltioita on pinta alaltaan niin pieni että sen voi tunkea läpi mitä epämääräisimmistä paikoista...
kaikki 18 pääsevät lyömään.
Nyt oletus että haltioilla olisi iso base -> vain 15 pääsee lyömään.
Mutta suurin hyvä puoli olmille delffeilleni on että 12 blokki haltioita on pinta alaltaan niin pieni että sen voi tunkea läpi mitä epämääräisimmistä paikoista...
Eternity's a scary thought.
I mean - where it's going to end?
I mean - where it's going to end?
- HighPriest-