"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Örkit, keitä he ovat ja mistä tulevat?

Jos et tiedä, keitä ovat Chaos Dwarfit tai kuka on Sigmar tai mitä olivat Fimirit, tieto löytyy tältä palstalta.
Mayhemia

Viesti Kirjoittaja Mayhemia »

Teemus tuo on 40k fluffia. :P Fabassa on hiukka eri.
Pinegulf

Viesti Kirjoittaja Pinegulf »

Nazreg Moonsinger kirjoitti: Käsittääkseni whrpg fluffi on (ainakin osittain) kauan sitten vanhentunutta. Eli en tuohon ihan 100% menisi luottamaan...
Ke? Ei fluffia ole missään kumottu. Ne ryökäleet ovat vain ruvenneet kirjoittamaan tarinoita uudestaan. (ja paljon huonommin) Hogsheadin tuotannosta löytyy paljon hauskaa materiaalia. Kaikki kunnia old schoolille.
Nazreg Moonsinger kirjoitti: ...Sitäpaitsi tuossahan on vain uskomuksia, ei faktoja. :P
Totta. Totuus lienee, ettei kukaan tiedä mistä moiset otukset ovat kotoisin.

-Pinegulf
Tyhmäkin voi käydä fiksusta... -kun pitää suunsa kiinni.
Ihmiskilpi

Viesti Kirjoittaja Ihmiskilpi »

Teemus kirjoitti: MINÄ olen tajunnut asian tällä tavalla:
Örkit loivat OldOnet
Vai että örkit loivat old onet. Tuo on kyllä jo jotain uutta. Eikös se ollutkaan toisin päin?
Gragh the Bloodhammer

Viesti Kirjoittaja Gragh the Bloodhammer »

Milläs ne Örkit mukamas Old Onet pystyivät luomaan, Örkithän ovat tunnetusti tyhmiä? :>
Gragh is back.
guardian of wood

Viesti Kirjoittaja guardian of wood »

Ehkäpä GW:n sedät eivät ole jaksaneet miettiä asiaa syvemmin.
Bull centaureja ostetaan!
Minastir

Viesti Kirjoittaja Minastir »

Ihmiskilpi kirjoitti:
Örkit loivat OldOnet
Vai että örkit loivat old onet. Tuo on kyllä jo jotain uutta. Eikös se ollutkaan toisin päin?
Siis eiköhän Teemus tarkoittanut tuolla: Örkit(objekti) loivat(predikaatti) Oldonet(subjekti) sitä, että Örkit ovat Old onejen luomia. Sääli, ettei suomen kielessä ole "by" agenttia vastaavaa liitettä tai prepositiota.

edit: Teemus: en minäkään, en minäkään.
Viimeksi muokannut Minastir, Ma 10.01.2005 00:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"I love the smell of starcannons in the morning!"
Ihmiskilpi

Viesti Kirjoittaja Ihmiskilpi »

Tar-Minastir kirjoitti:Siis eiköhän Teemus tarkoittanut tuolla: Örkit(objekti) loivat(predikaatti) Oldonet(subjekti) sitä, että Örkit ovat Old onejen luomia. Sääli, ettei suomen kielessä ole "by" agenttia vastaavaa liitettä tai prepositiota.
Ei kai? Oletko nyt aivan tosissasi? Huh, luulinpa ihan oikeasti että örkit loivat old onet. Kiitos kun valaisit että kyseessä oli virhe. En olisi voinut tajuta. Olet nero.

En koske hymiöihin tänään.
Teemus

Viesti Kirjoittaja Teemus »

Ihmiskilpi kirjoitti:
Örkit loivat OldOnet
haaaaaaaaaaa!!! en huomannut virhettäni, mutta tarkoitin siis päin vastaista:P anteeksi huolimattomuuteni..
Päätön Kasakka

Viesti Kirjoittaja Päätön Kasakka »

Tästä voi taittaa peistä iäisyyksiin, sillä ainoa varma asia joka örkkien syntymisestä tiedetään on se ettei örkkien syntymästä mitään varmasti tiedetä, ja kun sitä ei kerran tiedä kukaan Wanhassa Maailmassa, on oletettava että sitä ei kertakaikkiaan ole tarkoitettu tiedettäväksi. Näin on tarkoitus, ei auta asiassa LOTRit tai Potterit. Ne ovat voineet kaivautua kiinasta tai tulla idän aroilta, tai olla vaarini luomia. Kaikki mahdollisia mutta epätodennäköisiä.....
"Jos en osaakkaan voittaa, osaan ainakin kaatua ryminällä!"

Olkoon vaikka Napoleonilta....
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Historia”