"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Spray purkkien riittoisuus

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Chailou

Viesti Kirjoittaja Chailou »

Zob kirjoitti: Ps Onko sotun ircci vielä toiminnassa.
On.
Tanen

Viesti Kirjoittaja Tanen »

Avenger kirjoitti:Matta musta ja matta valkoinen.
matta mustaa kyllä olen käyttänyt mutta maali ei siihen ole tartunut oikein hyvin, jouduin noin 7 kerrosta vetämään blood rediä siihen päälle ennekuinn kuin sain hyvän näköisen kerroksen sitä, normaalisti riittää kaksi kerrosta.
Valtsu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Valtsu »

tane kirjoitti:matta mustaa kyllä olen käyttänyt mutta maali ei siihen ole tartunut oikein hyvin, jouduin noin 7 kerrosta vetämään blood rediä siihen päälle ennekuinn kuin sain hyvän näköisen kerroksen sitä, normaalisti riittää kaksi kerrosta.
Öh, yleensä nämä punainen, keltainen ja valkoinenkin ovat huonoja peittämään tummaa pohjaa. Tee niihin kohtiin vaikka harmaalla tai valkoisella pohjaväri.
Lalalaa
tönkkö

Viesti Kirjoittaja tönkkö »

Mun mielestä ei kannata ostaa mastonin sprayta se on niin syvältä se ei tartu kunnolla metalliin ja valuu sit pohjaan ja jää kauheita klönttejä(ku yrittää ottaa pois niist paikoist misä sitä on niin osat vaan irtoilee). Vaik kui ravistais ni ei auta eli osta ihmeessä sitä geeween sprayta jos et haluu pilata ukkojas(kokemusta on).
häh?! :D
Mayhemia

Viesti Kirjoittaja Mayhemia »

tönkkö kirjoitti:Mun mielestä ei kannata ostaa mastonin sprayta se on niin syvältä se ei tartu kunnolla metalliin ja valuu sit pohjaan ja jää kauheita klönttejä(ku yrittää ottaa pois niist paikoist misä sitä on niin osat vaan irtoilee). Vaik kui ravistais ni ei auta eli osta ihmeessä sitä geeween sprayta jos et haluu pilata ukkojas(kokemusta on).
Väitän että et osaa sprayata, minulla maston toimii yhtähyvin kuin GW.
Nostra
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nostra »

tönkkö kirjoitti:Mun mielestä ei kannata ostaa mastonin sprayta se on niin syvältä se ei tartu kunnolla metalliin ja valuu sit pohjaan ja jää kauheita klönttejä(ku yrittää ottaa pois niist paikoist misä sitä on niin osat vaan irtoilee). Vaik kui ravistais ni ei auta eli osta ihmeessä sitä geeween sprayta jos et haluu pilata ukkojas(kokemusta on).
Samaa mieltä Nazreg Moonsingerin kanssa. Minulla on Mastonia molempia malleja, siis mustaa ja valkoista. Mustalla olen sprayannut tiedä kuinka monta (~100) figua ja valkoisella aina ne "showcase"-figut. Kun ei yritä saada 100% peittävää kerrosta, ja nimenomaan suihkutta tarpeeksi kaukaa, niin tuloksena on itselläni ollut ihanan ohut ja matta pohjaväri, johon maali useimmiten tarttuu hyvin. Toisinaan vetisissä maaleissa pintajännitys häiritsee, mutta se on vain sivuseikka. Ja jos väität, että maalia irtoilee, niin kannatan figujen pesemistä, sillä jokseenkin pidän luonnollisena sitä, että rasvakerros maalin ja figun välissä ei ainakaan edistä maalin pysyvyyttä.

Aika jyrkkä mielipide, enkä halua, että kukaan luulee, että Mastonit on aivan..., sillä kuitenkin noita tuntuu hyvin moni käyttävän, niin tuloksen kuin hinnankin takia.

No hard feelings, niinkuin ruotsinopettajani sanoi.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”