Kannataako ottaa alotus armeejaksi ig
Näyttäisi kovasti siltä että pisteytys ja teho on samalla tasolla hullmtd- ja sponsonaseissa lemanrussille kun minkäänlaista sopua ei saada aikaan ;) Itse en sponsseja käytä mutta eikai se paha sijoituskaan ole, vaikka IMO hukkaan meneekin ;) GW:lle pointsit kotiin tasaisuudesta, kerrankin ;)
-Touko "Squirrel" Kästämä
-Touko "Squirrel" Kästämä
...to crush your enemies, to see them driven before you, and to hear the lamentations of their women.
Mun mielestä marinet on aika söpöjäSquirrel kirjoitti:Paitsi marinet, mut mä oon aina vihannut marineita. Ne on niin typeriä ja rumia ja kaikki pelaa niillä.
Kattokaa ny tätäkin kun se kurkkii pelottavan näkösenä huppunsa alta
:arrow: http://forgeworld.games-workshop.com/im ... smodai.jpg
...humm
se kyllä syö niiden auktoriteettia mun silmissä kun ne näyttää hassuilta
Mutta se on kyllä jostain syvältä kun kaikki kerää niitä...
varmaan joka toisella on marine armeija :x
Kun tulee osuma,
niin nappi napsahtaa.
Turha sitä sen enempää on etukäteen miettiä.
niin nappi napsahtaa.
Turha sitä sen enempää on etukäteen miettiä.
Olen ensimmäistä kertaa näillä sivuilla ja kun olen Guardin pelaaja itsekkin niin pitää hieman puollustaa Guardia. Eli mitä tulee suureen jalkaväki määrään niin Guardin listahan on JALKAVÄKI KOMPANJA. Tuntuisi hieman tyhmältä, jos kompanjassa olisi enemmän erikoisyksikköjä, kun kompanjan omia joukkoja (eli jalkaväki miehiä). Conissa ja Kotkassa näin varsin monta IG armeijaa, joihin kuului vähittäis määrä jalkaväkeä (2 squadia, command section&HQ ja A.Fist squad) ja lopuilla pisteillä tankkeja ja muuta erikois sälää. Itse käytän enemmän fast yksiköitä ja jalkaväkeä tankkien sijaan ja ihan hyvin olen pärjännyt. Eli kaikki IG pelaajat: ei tankkien määrä ratkaise (tosin auttaa huomattavasti...)!
- Henri Ketonen
Jos vaan jaksaa vähän tutkia sitä codexia, niin IG:stä saa tehokkaimman (ks. juustoisimman) armeijan. Paljon rahaa ja helkutisti vaivaa maalaukseen, niin sinulla on lähestulkoon voittamaton armeija.
Hyvässä IG:ssä on MINUN mielestäni väh.
80 guardsmeniä
3 Heavysupport slottia
muutama komissaari, ihan vain tyylin vuoksi
Paljon heavy bolttereja ja lascannoneita.
Ja siitä marine asiasta vois keskustella jonkun muun topicin alla!
Hyvässä IG:ssä on MINUN mielestäni väh.
80 guardsmeniä
3 Heavysupport slottia
muutama komissaari, ihan vain tyylin vuoksi
Paljon heavy bolttereja ja lascannoneita.
Ja siitä marine asiasta vois keskustella jonkun muun topicin alla!