"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Kannataako ottaa alotus armeejaksi ig

Warhammer 40.000 -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Squirreli
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Squirreli »

Näyttäisi kovasti siltä että pisteytys ja teho on samalla tasolla hullmtd- ja sponsonaseissa lemanrussille kun minkäänlaista sopua ei saada aikaan ;) Itse en sponsseja käytä mutta eikai se paha sijoituskaan ole, vaikka IMO hukkaan meneekin ;) GW:lle pointsit kotiin tasaisuudesta, kerrankin ;)

-Touko "Squirrel" Kästämä
...to crush your enemies, to see them driven before you, and to hear the lamentations of their women.
tiipou

Viesti Kirjoittaja tiipou »

Squirrel kirjoitti:Paitsi marinet, mut mä oon aina vihannut marineita. Ne on niin typeriä ja rumia ja kaikki pelaa niillä.
Mun mielestä marinet on aika söpöjä :D
Kattokaa ny tätäkin kun se kurkkii pelottavan näkösenä huppunsa alta
:arrow: http://forgeworld.games-workshop.com/im ... smodai.jpg
...humm
se kyllä syö niiden auktoriteettia mun silmissä kun ne näyttää hassuilta :)

Mutta se on kyllä jostain syvältä kun kaikki kerää niitä...
varmaan joka toisella on marine armeija :x
Kun tulee osuma,
niin nappi napsahtaa.

Turha sitä sen enempää on etukäteen miettiä.
Aacheron
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aacheron »

Statistisesti joka toinen pelaaja omistaa Space Marine-armeijan jossain muodossa (Traitor-Legionit ei lasketa tässä).
and her hallway
moves
like the ocean
moves
Keke

Viesti Kirjoittaja Keke »

Olen ensimmäistä kertaa näillä sivuilla ja kun olen Guardin pelaaja itsekkin niin pitää hieman puollustaa Guardia. Eli mitä tulee suureen jalkaväki määrään niin Guardin listahan on JALKAVÄKI KOMPANJA. Tuntuisi hieman tyhmältä, jos kompanjassa olisi enemmän erikoisyksikköjä, kun kompanjan omia joukkoja (eli jalkaväki miehiä). Conissa ja Kotkassa näin varsin monta IG armeijaa, joihin kuului vähittäis määrä jalkaväkeä (2 squadia, command section&HQ ja A.Fist squad) ja lopuilla pisteillä tankkeja ja muuta erikois sälää. Itse käytän enemmän fast yksiköitä ja jalkaväkeä tankkien sijaan ja ihan hyvin olen pärjännyt. Eli kaikki IG pelaajat: ei tankkien määrä ratkaise (tosin auttaa huomattavasti...)!
Henri Ketonen

Viesti Kirjoittaja Henri Ketonen »

Fluffin puolesta marinet kyllä hakkaavat melkein kaikki muut armeijat.
zqmfgb
Mets^

Viesti Kirjoittaja Mets^ »

Minäkin vihaan mariineita, siksi pelaankin kaaosta. Ja totta on, niillä pelaa aika pirun moni. Itsellä syy kaaosmariineihin on se, että tykkään niitten fluffista ja tyylistä, sekä se, ettei tarvitse hirveesti figuja et saa ison armeijan. Riittää yksi horde armeija FB:ssä.
Mikke

Viesti Kirjoittaja Mikke »

Jos vaan jaksaa vähän tutkia sitä codexia, niin IG:stä saa tehokkaimman (ks. juustoisimman) armeijan. Paljon rahaa ja helkutisti vaivaa maalaukseen, niin sinulla on lähestulkoon voittamaton armeija.
Hyvässä IG:ssä on MINUN mielestäni väh.

80 guardsmeniä
3 Heavysupport slottia
muutama komissaari, ihan vain tyylin vuoksi :wink:
Paljon heavy bolttereja ja lascannoneita.

Ja siitä marine asiasta vois keskustella jonkun muun topicin alla!
jamovoima
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jamovoima »

Eräs ystäväni on menestynyt varsin hyvin ig.llä (mm. ropeconissa 7.), jossa ei ole kuin 2 heavya, eli ei ne kolme heavya mikään pakollinen ostos ole.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Yleiset keskustelut”