"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Peliin eläytyminen

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
figunarkki

Viesti Kirjoittaja figunarkki »

Lähinnä kun tulee IG jampoille heitettyä saveja (?) niin ei ne muuten seivaa jos ei sano "emperor protects".
Crescent

Viesti Kirjoittaja Crescent »

Aina tärkeän nopan heiton tullessa kuuluu kohottaa kätensä kohti taivaita ja huutaa rotunsa jumalaa siunaamaan noppansa.

Lisäksi alkaa kummasti hyräilemään Over the hills and far awaytä, kun omat joukot päättävät jättää taistelun ja lähtevät kirmaamaan yli kiukkuloiden päästäkseen turvaa tarjoavan pöydän reunan ulkopuolelle...
Henri Ketonen

Re: Peliin eläytyminen

Viesti Kirjoittaja Henri Ketonen »

Ääniefektejä nyt tekevät suunnilleen kaikki. Useiten käytetty on "sprllts".

Muuten nopanheittämiseen liittyy kaikenlaista, heitän noppaa esim. vasen käsi pyhän kirjan (Liber Chaotica Vol 3.) päällä, tai jonkin seitsemällä jaollisen määrän noppia, tai kaivan nenääni tai jotain sellaista. Vastustajan heittäessä saatan mumista jonkin kirouksen, melko osuva on esimerkiksi "Hhrrrmphlpplggreahehhrrrghäöhmphgrarghraagh", myös "Örhgrääghhraghrogh" saattaa häiritä loukkaavuudellaan vastustajan keskittymistä ja rannemotoriikkaa.

Pelaan muuten Nurglella.
zqmfgb
Cutter

Viesti Kirjoittaja Cutter »

Taisteluhuudothan ovat tärkeitä! Itsellä alkuaikoina värikästä kielenkäyttöä kun Chosen Knight Champpa ja Exalted Champion pitelivät puoliaan Huntsmenejä, kahta detua Free Companya ja Swordsman yksikköä kapteenilla vastaan. Huusin mielenkiintoisen lahjakasta kieltä kun ne kaksi pirulaista voittivat tappelun vuoron toisensa jälkeen, kun en saanut Woundeja läpi.

Korvasin tämän tosin eräässä myöhemmässä pelissä mäiskimällä palasiksi kahden vuoron aikana yhden Chosen Knight yksikön Lordilla, ja kaksi peruswarru-yksikköä, vain IC Ritareilla jossa Grandmaster (sillä on muuten välillä legendaarinen kumimiekka 2+ woundiin, kaks noppaa, arvaa luvut...), sekä peili-WP. Peili WP söi kaaoslordin Challengessa, ja Grandmaster tappoi yleensä kolme vuorossa. Tuli melkolailla massamurha.

Välillä hieman hyräilen Teräsbetonin Tuonelaan biisiä pahan tilanteen kohdalla, kuten vaikkapa itsemurha-charge Free Companyilla kaaos-warruihin. Tosin valitettavasti yleensä se muuttuu itsemurha-chargesta pelkäksi murha chargeksi, kun Free Companyt rusentavat luuseri-kaaoswarrut lähiksessä. Tämä muuten on yleistä.
blaa blaa aargh
Dimensus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Dimensus »

Tajusin kerran olevani lyömässä vastapelurin päätä poikki sotakirveellä. Tajusin mielettömyyteni viime hetkellä, ja laitoin kirveen pois. Kyseessä oli siis warbossini taistelu demoniprinssiä vastaan.
Rauhoituin, ja aloimme taistella normaalisti. Bossi hakkasi prinssin kappaleiksi, ja löysin itseni lattialta kiljumasta "VOITTO!!" tietenkin pelikaverini ruumiinosia irti repien. Hän ei pelannut enää koskaan minua vastaan.
hevi on kuin luoti tai moukarinisku, se vain kolahtaa koviin jätkiin.

"paikkakunta: Kempele"

-Omenapoika
Lihamestari

Viesti Kirjoittaja Lihamestari »

No, yleensä kun kärry hyökkää Grey Seerin niin suustani kuuluu "Sarvekas Rotta Pelastaa!" ja muuta vastaavaa. Eikä kertaakaan ole yksikään impact hitti woundannut. Ja kaikenlaista muuta, vaikka jos susipojat rynnäköivät Chosenetia edestä huudan rohkaisevan taisteluhuutoni: *kimeällä äänellä* APUA APUA ME KUOLLAAN KAIKKIIII!. Aina Scatteroidessani toistan rytmissä: Anna mulle hitti! ja aina olen sen saanut.
Maailmojen Tuhoaja, Elävien Jumala, Taivaankannen Kannattaja, Vuori Kultainen,
ne nimiä on vain ja nimet otetaan nyt pois!
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
VonLexuza

Viesti Kirjoittaja VonLexuza »

Paras tapa eläytyä peliin on pelata ilman housuja. Sotahuudoista en sano mitään.
Myyra

Viesti Kirjoittaja Myyra »

VonLexuza kirjoitti:Paras tapa eläytyä peliin on pelata ilman housuja. Sotahuudoista en sano mitään.
Joo niin on. Mäkin oon tehny sitä joskus.
Jc42

Viesti Kirjoittaja Jc42 »

Myyra kirjoitti:
VonLexuza kirjoitti:Paras tapa eläytyä peliin on pelata ilman housuja. Sotahuudoista en sano mitään.
Joo niin on. Mäkin oon tehny sitä joskus.
Hmm.. pitänee kokeilla... aina tulee pelatessa hiki... onkohan minulla huono kunto kun ei jaksa muovi ukkoja siirrellä :D... Ihellä ei oikeestaa oo tapana sekoilla pelin aikana paitsi poikkeus tapauksissa kuten esim heitin 5kpl 6+ savea oikein :D... siinä tuli huudeltua sitä sun tätä...
Pontus

Viesti Kirjoittaja Pontus »

Mahtava aihe. Ainahan sitä pitää vähä äännellä, ku kaaos jyrää vihulaisen tai kääpiöt näyttää mistä kana kusee...
asdasdadasa

Viesti Kirjoittaja asdasdadasa »

yleensä olen hiljaa matseissa ja koitan näyttää rauhalliseslta,kun vastustaja ampuu termiksillä ja kaikilla singoilla ja ym. ym..... ja seivaan kaikki armour savet kylmänrauhallisesti ,ja päätän olla hiljaa ettei vastustaja pieksä minua:) ja aina kun nakkaan noppia sanon jotain,esim. hidastettu eiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii....huuto woundauksessä....
Rectunator

Viesti Kirjoittaja Rectunator »

Vakiona aloittajaa nopalla valitessa kun heitän nopan: Beyblade, MATKAAN! vaihtoehtona: Pokepallo, MATKAAN! Beyblade on yleisempi koska sillä saa enemmän kutosia, testattu juttu.
"For the love of god and all that is holy, MY ANUS IS BLEEDING!!!"

Kynä-ääliö
Zob

Viesti Kirjoittaja Zob »

Omissa peleissä yleensä kiroilen ja heitän vain satunnaisia "WAAGH!!!" ja "KEISARIN PUOLESTAAA!" huutoja, mutta kun katselen kavereiden peliä: Nyt toi nuoli meni kyllä silmien väliin!, Hemmetti Supa-über-ELHVI!, "kling-klang" ja näin eespäin. Mutta mitä ajatuksissa menee, kun joq 10 hemmon uniitti ampuu mulle tulee aina mieleen semmonen mahtava rintaama ampumassa niin maan perusteellisesti, kun joku sankari sinnittellee ajattelen aina jotain hemmoa joka on veren tahrima ja jolla on ylpeä ilme (samassa mielikuvassa se halkoo vastustajien päitä, o.O), tankkien kohdalla joku yksittäinen tankki vyörymässä rinteen yli (tiedättehän telat osittain ilmassa ja aseet sojotta taivasta päin.) aseet paukkuen tai kun kaveri foolpäkkää niin kuvittelen kyseisiä vastustajan uniitteja kuset housussa/häntä koipien välissä tai itkien.
Sheikki

Viesti Kirjoittaja Sheikki »

Olisittepa kulleet mitä minä huutelin ku War Hydra ja Delffi Chariot hyökkäsivät (huom, hyökkäsivät) jo kolme Woundia menettäneeseen Gianttiin ja se meni ja hakkasi molemmat ja otti vain itse 2 woundia lisää...

Sen huudon aikana kaverilla meinasi mennä hermot... ja kuulo...
-Me aiomme säilyttää rauhan, vaikka meidän olisi taisteltava siitä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”