40K Ork Big shootalla: Afrika Korpses Deth Krew
- armored walker
- Sotavasaran Maalaajamestari 2008
Todella hieno iho, tykkään tosta oliivinsävystä. Jotenkin se näyttää "realistisemmalta kuin perinteinen gobbo. Itse olen jo pual vuatta tapellut ton örkin ihon kanssa eikä vaan toimi, ostin jopa green inkkiäkin...
Ainoa, mikä napissa mietityttää on ruosteen määrä ja tasaisuus, näyttää kuin ase olisi ollut sateessa käyttämättömänä pitemmän aikaa. Ruosteen pitäisi ehkä IMO olla enemmänkin kulunut pois reunoista ja korkeimmista kohdista. Vois ehkä koittaa lisätä likaa aseen koloihin mustalla washilla ( tms, tiedät paremminkuin minä miten tehdä ), tois lisää eloa metalliin.
Ainoa, mikä napissa mietityttää on ruosteen määrä ja tasaisuus, näyttää kuin ase olisi ollut sateessa käyttämättömänä pitemmän aikaa. Ruosteen pitäisi ehkä IMO olla enemmänkin kulunut pois reunoista ja korkeimmista kohdista. Vois ehkä koittaa lisätä likaa aseen koloihin mustalla washilla ( tms, tiedät paremminkuin minä miten tehdä ), tois lisää eloa metalliin.
Täytyy myöntää että todella siisti perusörkki.
Se on hyvä että örkkipelaajissakin löytyy niitä jotka jaksavat maalata hyvin.
Harmittavan paljon näkee täysin maalittoimia tai 2 värin pikamaalattuja perusjamppoja.
Kuinka kauan ahersit tuon nappulan maalauksen kimpussa ja onko sinun perusjampan maalaustaso yleiseti noinkin hyvä?
Tuota yksilöä olisi jo melkein sääli poistaa tappioina. Melkein...
Se on hyvä että örkkipelaajissakin löytyy niitä jotka jaksavat maalata hyvin.
Harmittavan paljon näkee täysin maalittoimia tai 2 värin pikamaalattuja perusjamppoja.
Kuinka kauan ahersit tuon nappulan maalauksen kimpussa ja onko sinun perusjampan maalaustaso yleiseti noinkin hyvä?
Tuota yksilöä olisi jo melkein sääli poistaa tappioina. Melkein...
- Gorkiporki
No mä rupesin varsinaisesti kehittämään maalaustaitoja ja harjoittelemaan erilaisia tekniikoita n. 3 vuotta sitten. Maalannut mä olen kyllä joku 11 vuotta, mutta silloin aluksi en kauheasti kiinnittänyt huomiota erilaisten hienojen tekniikoiden opiskeluun.Gmorq kirjoitti: Kauan ole muuten maalannut? (mietin tässä, miten kauan maalataan, että tulee pro.) Itse olen maalannu reilu 3 vuotta.
Toki mä olen melkein alusta lähtien varjostanut figuni ja tehny highlightit yms, mutta en mä pahemmin hionut mitään tasaisia blendejä ja semmosta. Eli jälki oli pitkään ehkä hieman karkeaa.
En mä tota nyt hyvin pitkään loppujen lopuksi tehny. Viikon aikana mä ton maalailin silleen rauhallisessa tahdissa.Kuinka kauan ahersit tuon nappulan maalauksen kimpussa ja onko sinun perusjampan maalaustaso yleiseti noinkin hyvä?
Joo kyllähän se ruoste kuluisi yleensä just reunoista ja sellasista kohdista mitkä on alttiita kulutukselle. Et ehkä niitä tuosteiden paikkoja ja kulumia voisi yleensäkin miettiä vielä tarkemmin.Ainoa, mikä napissa mietityttää on ruosteen määrä ja tasaisuus, näyttää kuin ase olisi ollut sateessa käyttämättömänä pitemmän aikaa. Ruosteen pitäisi ehkä IMO olla enemmänkin kulunut pois reunoista ja korkeimmista kohdista. Vois ehkä koittaa lisätä likaa aseen koloihin mustalla washilla ( tms, tiedät paremminkuin minä miten tehdä ), tois lisää eloa metalliin.
Toki riippuu vähän että miten ja missä oloissa jokin kappale on ruostunut. Tietty käyttöesineessä ei varmaan olisi joka paikassa noin paljon ruostetta. Ruostetta on vaan kiva laittaa
- armored walker