Jotka tehoavat tankkeihin vielä huonommin kuin starcannonit? Jalkamariinien niitä kyllä sietää varoa.Cancerblood kirjoitti:Jos kumminkin menee päin honkia, niin kannatta ottaa niitä predatoreita (baali tai ei), kun kerran niihin ei niin tehoa nuo starcannonit, mutta varo dark reapereita.
Space marine vs. Eldar
"Silmitön väkivalta on vilpittömin ja läheisin ihmiskontaktin muoto."
-Sörkan Sika-Harri-
-Sörkan Sika-Harri-
- Cancerblood
Onhan ne, mutta vain Exarch saa ostettua Eldar Missile Launcherin. Muut Reaperit joutuu tyytymään Reaper Launcheriin joka on heikompi.Cancerblood kirjoitti:Hm?
Minä kun luulin että krak missilet BS 5:lla olivat aika pahoja...
Jos raaka voima ei toimi käytät sitä vain liian vähän.
-Vanha sananlasku IG:ssä
- Cancerblood
Ei kai vain!? Eiii!
Se...se katsoi sen kumminkin väärin! Aaargh! Mun predator ammuttiin dark reapereiden "strenght 8 aseilla". Miks määääaii nii, se oli crushing victory mulle, no eipä hätää.
Pelataan okein ensi kerralla, ehkäpä tulee se slaghteri sitten.
Se...se katsoi sen kumminkin väärin! Aaargh! Mun predator ammuttiin dark reapereiden "strenght 8 aseilla". Miks määääaii nii, se oli crushing victory mulle, no eipä hätää.
Pelataan okein ensi kerralla, ehkäpä tulee se slaghteri sitten.
Viimeksi muokannut Cancerblood, La 06.05.2006 08:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Death to the corpse-god and his space morons!
Ne taisi olla sitä joskus vuonna Warhammer Compendium, eli toinen laitos itse pelistä.Cancerblood kirjoitti:Ei kai vain!? Eiii!
Se...se katsoi sen kumminkin väärin! Aaargh! Mun predator ammuttiin dark reapereiden "strengh 8 aseilla".
Jos raaka voima ei toimi käytät sitä vain liian vähän.