"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Moria Goblin Armeija lista [click here]

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
Gildor

Re: Wargs

Viesti Kirjoittaja Gildor »

Pluton12 kirjoitti:Hukkia, päivän paras vitsi=)
Lue Hobitti- Eli Sinne ja takaisin.
"Etsiminen on verraton keino löytää"
-Thorin Tammikilpi-
Ruispöllö

gourage

Viesti Kirjoittaja Ruispöllö »

Sitähän minäkin että rohkeutta tarvitaan, warg kapteenin muodossa vaikka.
Mites hukkien ja örkkien lähitaistelutaidot: F3- ja 3/5+?
Löytyy.
Elrohir

Re: gourage

Viesti Kirjoittaja Elrohir »

Pluton12 kirjoitti:Sitähän minäkin että rohkeutta tarvitaan, warg kapteenin muodossa vaikka.
Mites hukkien ja örkkien lähitaistelutaidot: F3- ja 3/5+?
Lähitaistelutaidot ovat gobboihin verrattuina aika eliittiä.
Loppiainen hyvin, kaikki hyvin
Himulus

Viesti Kirjoittaja Himulus »

No onhan hukilla ratsastavia gobojakin jos niitä vain itse converttaa ;) . itse asiassa niille on säännötkin jos ootte vilkassu misty mountais kamppanjaa GW:n sivuilla. Eli röllit ottasin pois ja lisää massaa. tämmöisen käsityksen sain lueskellessa. korjatkaa jos olen väärässä. Balrogin toki mielellään pitäisin armeijassa kun taas röllit ovat aika tois sijaisia.
Githoniel
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Githoniel »

klonkku kirjoitti: Mitäs ne hevoset sillä Gouragellaan tekevät? Ja ei sen Couragen varaan kannata laskea, eihän kukaan silloin ottaisi örkkejä. Ja siitähän tulee haittaa vasta kun porukka on puolittunut. Ja antaahan rumpu niille +1 Couragen.
Rummusta hyötyy vain goblinit itse, ellen vallan erehdy. Jos haastatte sanomalla toisin, niin avaan kirjani :P.
Pluton12 kirjoitti:jos vähemmän kestävät örkit ammutaan selästä pois niin hukka on melko kesy siinä vaiheessa
Villihukkien idea on tuoda goblin armeijaan liikkuvuutta, ei suoranaista pelitehoa. Siinä olen kuitenkin samaa mieltä, että tehokkaita ne eivät ole. Mukaan niitä kuitenkin tarvitaan, jos haluaa häiritä vastustajan tarkkoja "modellinsidonta"-taktiikkoja ja liikkuvuutta tulee lisää myös todellakin melko paljon.
Sieni ei ole kasvi.
Klonkku

Viesti Kirjoittaja Klonkku »

Githoniel kirjoitti:Rummusta hyötyy vain goblinit itse, ellen vallan erehdy. Jos haastatte sanomalla toisin, niin avaan kirjani. :P
Voisin vaikka haastaakkin sinut avaamaan kirjasi. En ole kyllä gobboarmeijassani peluuttanut muita kuin pelkkiä gobboja, joten tarkistusta ei ole missään vaiheessa tarvinnut tehdä. Mutta olen melkein aika varma, että kaikki pahikset saavat +1 Couragen. Olen siis aika varma.

Edit: Taas pätemässä väärässä paikkaa. Gobothan sen vaan saa. *menee nurkkaan nyyhkimään*
Githoniel
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Githoniel »

Jostain niin vähän ajattelinkin ;).
Sieni ei ole kasvi.
Ruispöllö

Hukat

Hukkien alustat on ainakin niin suuret että niillä voi estää control zonelle pääsyn, ja kyllä ne aina kääpiöt nopeudessa hakkaa, on kokeiltu, tosin kääpiöt tappoivat ne lähietäisyydellä=(
Löytyy.
Ruispöllö

Viesti

Ehdotan että emme kommentoi viestiä liian vakavasti sillä se on [/b][/u]Himuluksen ensimmäinen lista, sopiiko?
Löytyy.
Gildor

Viesti Kirjoittaja Gildor »

Eihän tämä nyt niin vakavaa kommentointia ole.. ;)
"Etsiminen on verraton keino löytää"
-Thorin Tammikilpi-
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “LOTR: Armeijalistat”