"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Wh Riihimäki Turnee (ohi)

Ilmoitukset tulevista turnauksista.
Hedelmäpeli
Peliporukkavalvoja

Re: Wh Riihimäki Turnee fb10.9, 40k17.9

Viesti Kirjoittaja Hedelmäpeli »

Hedelmäpeli kirjoitti: tilille Keski-uudenmaan osuuspankki Himanen Teemu 506203-2101565
Elämä on Peliä, koskaan ei tiedä mitä kohdalle pyörähtää.
Hedelmäpeli
Peliporukkavalvoja

joo eiköhän se nyt mee niin että pelataan kutosta sittenkin,koska en tiedä saanko kirjasta mistään käsiini siihen hätään :(Mutta seiska aiheiset palkinnot ovat voimassa.
togottaja

Viesti Kirjoittaja togottaja »

40k:ssakun ei ole ketään niin miun puvolest sitä vois siirtää edes vähän tuonnemmas.
Hedelmäpeli
Peliporukkavalvoja

no katotaan nyt hetkinen kuitenki vastahan tämä ketju eilen tupsahti tänne:)
Amazing Slug

Viesti Kirjoittaja Amazing Slug »

Hedelmäpeli kirjoitti:joo eiköhän se nyt mee niin että pelataan kutosta sittenkin,koska en tiedä saanko kirjasta mistään käsiini siihen hätään :(Mutta seiska aiheiset palkinnot ovat voimassa.
Eiköhän se ole kumminkin 75 %:lla pelaajista mukana sunnuntaina. Koko yön ovat varmaan lukeneet.

Pelattaisiin nyt vaan seiskaa, seiska on seksikäs ja ogret on siinä ihan borken.
Mayhemia

Viesti Kirjoittaja Mayhemia »

Joo ei pelata seiskaa, minulle kerrottiin että oma versioni sääntökirjasta tulee varmaankin vasta seuraavalla viikolla. Kun en halunnut normia, joten en oikeastaan jaksaisi alkaa säätämään paikan päällä. Sitä paitsi ei mulla ole oikein mitään armeijaa seiskaa ajatellen. :P

Slug, saat kyllä lainata rottiasi jos pitää seiskaa alkaa vääntämään. Mä en viitsi pelata heti ekaa seiskan turneeta single model tzeentchillä vaikka se juustoa onkin myös ensi edikassa. Saan silti kärryistä ja sen semmoisista niin paljon power diceja että ei voisi vähempää kiinnostaa uudet rajoitukset. Kepillä kun ei oikein miscastaakaan.
Grollix

Viesti Kirjoittaja Grollix »

Vähän tarkempaa tietoa kiitos.
Eli:

-missä? (osoite)
-minkäänlaisia sääntöjä siitä mitä armeijassa saa olla ja mitä ei?
-mitä skenuja?
Karu kirjoitti:
Pelimestan turnaussäännöt ovat kuin kosminen vessa, jonka lattialla makaat kosmisen jumalan roiskiessa kosmista virtsaa päällesi.
Hedelmäpeli
Peliporukkavalvoja

Grollix kirjoitti:Vähän tarkempaa tietoa kiitos.
Eli:

-missä? (osoite)
-minkäänlaisia sääntöjä siitä mitä armeijassa saa olla ja mitä ei?
-mitä skenuja?
Pääviestissä tai jossain muistan maininneeni että säännöt tupsahtavat myöhemmin. Uudenmaankatu1 11100 riihimäki on osoite

olen nyt tullut siihen tulokseen koska kaikilla tuskin on mahiksia hankkia 7:n sääntö opusta samantien ja kukapa sitä jaksaa päntätä koko yötä;)joten pelaamme kutosta ja turnauksen voittaja tulee saamaan aloitus pakkauksen ja parhaan armyn tittelin ansainneelle tipahtaa sääntö kirja:)
AVVV
Chaosboyz Crew
Viesti:

Viesti Kirjoittaja AVVV »

Hedelmäpeli kirjoitti:
olen nyt tullut siihen tulokseen koska kaikilla tuskin on mahiksia hankkia 7:n sääntö opusta samantien ja kukapa sitä jaksaa päntätä koko yötä;)joten pelaamme kutosta ja turnauksen voittaja tulee saamaan aloitus pakkauksen ja parhaan armyn tittelin ansainneelle tipahtaa sääntö kirja:)
Minä hupsu kuvittelin, että "seiskaa peliin sano "Lucky number" olisi tarkoittanut, että pelataan seiskaa. Ilmoittauduin, koska kuvittelin, että pelataan seiskaa. Samoin kaverini, jotka haluavat pelata seiskaa. Eikö kutosta olla jo saatu pelata tarpeeksi? Minusta osa ensimmäisen seiskaturnauksen viehätystä olisi juuri se, että säännöt ovat takuulla kaikilla vähän hakusessa - nyt olisi hyvä tilaisuus opetella niitä joukolla. Kaikilla kuitenkin oikeasti on halutessaan mahdollisuus saada säännöt edellisenä päivänä. Joillekin se vaan voi olla vaikeampaa kuin toisille.
Deetwo

Viesti Kirjoittaja Deetwo »

Eikös olis helpompaa vaihtaa nuo päivämäärät ja pelata 40k 10.9. ja sitten se faba viikkoa myöhemmin? Olis vähän paremmin aikaa siinä sit tutkia uusia sääntöjä.

Alustavasti nyt Juhani Orelma kumpaankin mukaan kuitenkin :)
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Pahvi

Viesti Kirjoittaja Pahvi »

Deetwo kirjoitti:Eikös olis helpompaa vaihtaa nuo päivämäärät ja pelata 40k 10.9. ja sitten se faba viikkoa myöhemmin?
Mä äänestän tämän puolesta. Kutonen ei enää kiinnosta.

: P
Hedelmäpeli
Peliporukkavalvoja

Pahvi kirjoitti:
Deetwo kirjoitti:Eikös olis helpompaa vaihtaa nuo päivämäärät ja pelata 40k 10.9. ja sitten se faba viikkoa myöhemmin?

no joo tämä on kyl ihan hyvä ratkasu minustakin, sillä teidän turnaushan tää loppujen lopuks on:)
Salonen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Salonen »

Hedelmäpeli kirjoitti:
Pahvi kirjoitti:

no joo tämä on kyl ihan hyvä ratkasu minustakin, sillä teidän turnaushan tää loppujen lopuks on:)
Miksei niit viikonloppuja nyt voisi vaihtaa? :D. Kerkiais edes vahan opeteleen saantoja

T:Salonen
http://comitatus-miniturae.org/index.php
- "Noi Furyt on ihan mielesairaita" Amazing Slug
Abu
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Abu »

Salonen kirjoitti:Miksei niit viikonloppuja nyt voisi vaihtaa? :D. Kerkiais edes vahan opeteleen saantoja

Nehän on vissiin vaihdettu?
"Eikö ole aika hyvä muodostaa mielipiteensä sillä tavalla, että katsoo mitä mieltä joku urpo on, ja on itse eri mieltä."
Vile

Viesti Kirjoittaja Vile »

Abu kirjoitti:
Salonen kirjoitti:Miksei niit viikonloppuja nyt voisi vaihtaa? :D. Kerkiais edes vahan opeteleen saantoja

Owned.
wanhan liiton örkki pomo
Salonen
Viesti:

Vile kirjoitti:
Abu kirjoitti:

Owned.
damn, tutka kateen ja valot paalle

Viimeksi muokannut Salonen, Ma 14.08.2006 21:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Abu
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Abu »

Rixussa toivottavasti taivaalta tippuvat Dark Eldar Scourget voivat avata Webway-portin samalla vuorolla kun deeppaavat? Perusteluni:

1)Portti avataan "instead of moving or shooting that turn", eli liikkumisen tai ampumisen asemasta

2)Deep Striken jälkeen yksikkö voi ampua normaalisti mutta lasketaan liikkuneeksi. Portin avaaminen ei ole ampumista, eli sen voi avata.

Vai miten on?
"Eikö ole aika hyvä muodostaa mielipiteensä sillä tavalla, että katsoo mitä mieltä joku urpo on, ja on itse eri mieltä."
Hedelmäpeli
Peliporukkavalvoja

Abu kirjoitti:Rixussa toivottavasti taivaalta tippuvat Dark Eldar Scourget voivat avata Webway-portin samalla vuorolla kun deeppaavat? Perusteluni:

1)Portti avataan "instead of moving or shooting that turn", eli liikkumisen tai ampumisen asemasta

2)Deep Striken jälkeen yksikkö voi ampua normaalisti mutta lasketaan liikkuneeksi. Portin avaaminen ei ole ampumista, eli sen voi avata.

Vai miten on?
no kyllähän tuo aika selvältä vaikuttaa,miksikäs ihmeessä sitä erikseen täytyy tiedustella?
Salonen
Viesti:

Hedelmäpeli kirjoitti:
Abu kirjoitti:Rixussa toivottavasti taivaalta tippuvat Dark Eldar Scourget voivat avata Webway-portin samalla vuorolla kun deeppaavat? Perusteluni:

Vai miten on?
no kyllähän tuo aika selvältä vaikuttaa,miksikäs ihmeessä sitä erikseen täytyy tiedustella?
Koska conissa tuo kiellettiin.

Abu
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Abu »

Hedelmäpeli kirjoitti:no kyllähän tuo aika selvältä vaikuttaa,miksikäs ihmeessä sitä erikseen täytyy tiedustella?
Joo, kuten Salonen sanoi Chaosboyzit ei nähny että porttia vois avata liikkeestä. Mutta parempi näin, saattepa Rixuun yhden Wych Cult -armeijan powerarmourin sijasta.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Turnaukset”