Miten varustaa Warriorit, Tyrantit ja Fexit?

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
Combat General

Viesti Kirjoittaja Combat General »

Kiitos Uzille! :D Tämä auttoi paljon minua. Tuo 2x TL Dev kuulostaa mukavalta, eikös se meinaa 16 kutia 18" tuuman pituudelle? Tämän perusteella voisin alkaa väsätä jonkinlaista listaa... En kyllä noita lähis-fexejä kannata minäkään :P. Entäs nuo elite fexit >115p millainen varustus? Kannattaako näitä käyttää vai ajavatko warriorit asiansa paremmin? Ja jos kannattaa niin onko näille mitään hyvää ampuma settiä tuolla piste määrällä?
Why so serious?
Uzi-99
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Uzi-99 »

Combat General kirjoitti:Tuo 2x TL Dev kuulostaa mukavalta, eikös se meinaa 16 kutia 18" tuuman pituudelle?
--- Ei meinaa. Muistetaan sääntökirjan sivu 30, oikea palsta, "Twin-Linked Weapons", seitsemäs rivi: "Twin-linked weapons don't..." Monia ihmisiä hämää se ettei TL itsessään vaikuta ammusten määrään lainkaan, vain parantaa osumistodennäköisyyttä. ;)

Saat silti varsin kunnioitettavan määrän ammuksia, ja tuo Dakkafex (EnhSen, 2x TL Devo) on juurikin Elite-valinta. =)
Heikkoliha yrittää tuhota, metsästää itseä kuin itse niitä, mutta ne heikkoja. Itse taistelee viimeiseen, kaikki täytyy ahmia.
Combat General

Viesti Kirjoittaja Combat General »

Mutta voikos ja jos voi onko se kannattavaa ottaa 2x Twin-Linked Devourerit eli 4 devoureria?
Why so serious?
MacKeke

Viesti Kirjoittaja MacKeke »

Tuo 2x TL Dev kuulostaa mukavalta, eikös se meinaa 16 kutia 18" tuuman pituudelle?
Tyrantilla vain 12 laakia. ;)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Armeijat ja yksiköt”