Miten varustaa Warriorit, Tyrantit ja Fexit?
- Combat General
Kiitos Uzille!
Tämä auttoi paljon minua. Tuo 2x TL Dev kuulostaa mukavalta, eikös se meinaa 16 kutia 18" tuuman pituudelle? Tämän perusteella voisin alkaa väsätä jonkinlaista listaa... En kyllä noita lähis-fexejä kannata minäkään
. Entäs nuo elite fexit >115p millainen varustus? Kannattaako näitä käyttää vai ajavatko warriorit asiansa paremmin? Ja jos kannattaa niin onko näille mitään hyvää ampuma settiä tuolla piste määrällä?
Why so serious?
--- Ei meinaa. Muistetaan sääntökirjan sivu 30, oikea palsta, "Twin-Linked Weapons", seitsemäs rivi: "Twin-linked weapons don't..." Monia ihmisiä hämää se ettei TL itsessään vaikuta ammusten määrään lainkaan, vain parantaa osumistodennäköisyyttä.Combat General kirjoitti:Tuo 2x TL Dev kuulostaa mukavalta, eikös se meinaa 16 kutia 18" tuuman pituudelle?
Saat silti varsin kunnioitettavan määrän ammuksia, ja tuo Dakkafex (EnhSen, 2x TL Devo) on juurikin Elite-valinta. =)
Heikkoliha yrittää tuhota, metsästää itseä kuin itse niitä, mutta ne heikkoja. Itse taistelee viimeiseen, kaikki täytyy ahmia.
- Combat General