"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Miten varustaa Warriorit, Tyrantit ja Fexit?

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
Combat General

Viesti Kirjoittaja Combat General »

Kiitos Uzille! :D Tämä auttoi paljon minua. Tuo 2x TL Dev kuulostaa mukavalta, eikös se meinaa 16 kutia 18" tuuman pituudelle? Tämän perusteella voisin alkaa väsätä jonkinlaista listaa... En kyllä noita lähis-fexejä kannata minäkään :P. Entäs nuo elite fexit >115p millainen varustus? Kannattaako näitä käyttää vai ajavatko warriorit asiansa paremmin? Ja jos kannattaa niin onko näille mitään hyvää ampuma settiä tuolla piste määrällä?
Why so serious?
Uzi-99
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Uzi-99 »

Combat General kirjoitti:Tuo 2x TL Dev kuulostaa mukavalta, eikös se meinaa 16 kutia 18" tuuman pituudelle?
--- Ei meinaa. Muistetaan sääntökirjan sivu 30, oikea palsta, "Twin-Linked Weapons", seitsemäs rivi: "Twin-linked weapons don't..." Monia ihmisiä hämää se ettei TL itsessään vaikuta ammusten määrään lainkaan, vain parantaa osumistodennäköisyyttä. ;)

Saat silti varsin kunnioitettavan määrän ammuksia, ja tuo Dakkafex (EnhSen, 2x TL Devo) on juurikin Elite-valinta. =)
Heikkoliha yrittää tuhota, metsästää itseä kuin itse niitä, mutta ne heikkoja. Itse taistelee viimeiseen, kaikki täytyy ahmia.
Combat General

Viesti Kirjoittaja Combat General »

Mutta voikos ja jos voi onko se kannattavaa ottaa 2x Twin-Linked Devourerit eli 4 devoureria?
Why so serious?
MacKeke

Viesti Kirjoittaja MacKeke »

Tuo 2x TL Dev kuulostaa mukavalta, eikös se meinaa 16 kutia 18" tuuman pituudelle?
Tyrantilla vain 12 laakia. ;)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Armeijat ja yksiköt”