"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Lost ´n Damned (komentaja + VOX caster 7.10)

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Mer'siles

Viesti Kirjoittaja Mer'siles »

Näistä saa kyllä valtavasti insperashuunia omaa deathguard armeijaa varten. Kiitos :)
Mika

Viesti Kirjoittaja Mika »

Hups, kyllä se aika rientää... Puolustuksena voin sanoa että oman harrasteauton + broidin kiesin ja kaverin prätkän laittelu on syönyt vapaa-ajan tehokkaasti, mutta jotain on silti saatu aikaan! Tässä muutamat kuvat ja kommenttia / kysymyksiä saa tottakai laittaa tulemaan aivan normaalisti! :D

Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Relic

Viesti Kirjoittaja Relic »

niin millonkas ja mihin hintaan voi sinun maalauskurssille osallistua? ;)
waloks

Viesti Kirjoittaja waloks »

onkos nuo ihmisistä tehty :OO
riimumestari

Viesti Kirjoittaja riimumestari »

Lari42 kirjoitti:onkos nuo ihmisistä tehty :OO
Eikös tuolla aiemmin jo sanottu että ovat Forgen nappeja.
Bone_

Viesti Kirjoittaja Bone_ »

Mahtavia! toi lätkämaskitappaja on kyl hieno.
I'm what you made me!
Grimgor Jr

Viesti Kirjoittaja Grimgor Jr »

Tästä näkee että näihin on menny aikaa ja vaivaa. Hiton hienoja nappeja!
You ain´t leaving but two things right now... Jack and shit, and Jack left town.
Rautamaha

Viesti Kirjoittaja Rautamaha »

Vau.Ostappas sieltä forgelta niitä renegade ogryneitä, sopisivat noitten mukaan ;)
Fellows, there's a troll among us.
Kikkare

Viesti Kirjoittaja Kikkare »

Siis on kyllä ihan tahdittoman siistejä. Tekis niin mieli maalata itekki noita nappeja, mutta en vaan pysty käytännön asioiden takia niitä ite sieltä tilaamaan. Eikä kukaan stadilainenkaan mitään suurta innostusta kimppatilaukseen ole pahemmin näyttänyt. AIAI nyt haluttaa vielä enemmän kyllä maalata noita ;)
Gorkiporki
Sotavasaran Maalaajamestari 2008

Viesti Kirjoittaja Gorkiporki »

Häjyä porukkaa.
Hienojahan nuo ovat, vaikka jotain pikku korjailuja voisi tehdä siellä täällä, mutta muuten oikein tyylikkäitä. Sinulla on kyllä taito tehdä noista sopivan likaisia ja nuhjuisia.

Odottelenkin tässä että koska niitä Kriegin death korpeseja tulee, koska käsitin että niitäkin sinulla on.
Modern cars - they all look like electric shavers.
Hagakure

Viesti Kirjoittaja Hagakure »

Ynh p*skaisia, verisiä ja ruosteisia, I love them! Kyllä tällaiset figut aina piristää, kun saa täällä vaan kaiket päivät kattella vahingoittumattomia avaruusmariinichaptereita.

Oikein hyvää työtä, tunnelmallista. *thumbs up*
Ex-Arathon, hän joka ei enää koskaan onnistunut kirjautumaan sisään.
Necron Loiri

Viesti Kirjoittaja Necron Loiri »

Me tulemme aina palvomaan maalausjälkeäsi Mika! Onnittelut erittäin onnistuneista figuista!

Tiedän että maalaustekniikkasi ovat minulle liian vaikeita, mutta kysäisisin silti ruosteesi reseptiä. Ei nyt jokaista vaihetta tarvitse selostaa, mutta minulla on vähän sävyt hukassa omissa ruostekokeilussa.
Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

Kaamosfiguissa tuntuu usein siltä, että niitä ei uskalleta lähteä korostelemaan tarpeeksi - kai pelätään, ettei niistä saataisi tarpeeksi synkkiä. Näissä on kyllä korostettu reippaasti eikä synkkyys ole yhtään kärsinyt. Puhtaat, selkeästi rajatut ja korostetu väripinnat sopivat myös nurglelle.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Executioner

Viesti Kirjoittaja Executioner »

Tässä on kyllä taas niin helvetin rumia nappeja, ettei mitään rajaa. Siis hyvässä mielessä.

Erityisesti pidän kaikista valumajäljistä/ruosteesta/liasta, josta olet saanut hyvin aidon näköistä IMO. Noissa on myös mukavasti sitä verta&suolenpätkiä-asennetta. Ovat mukavan post-apokalyptisen näköisiä. Todella mahtavia figuja. Voi vaan nostaa hattua.
Mika

Terse vaan ja kiitoksia vaan kehuista/palautteesta! Kyllä, kriegejä löytyy myös mutta en ole vielä saanut tuumailtua hyvää väriskemeä niille, luultavasti ww1 ranskalaishenkinen sininen/siniharmaa tulee olemaan aika vahva ehdokas.. Jos joku on noita kriegejä hipelöinyt, niin tietää miten UBER-V-MÄISIÄ ne on kasata, siis mm. ne olkapään pikku natsat/olkapanssarit on erillisiä osia... Kerään vielä rohkeutta niiden aloittamiseen.
Muttamutta tässä vielä WIP kuva ikoninkantajasta. Forge osissa tuli yksi lippu/ikoni mukana mutta en tykännyt siitä, joten värkäilen tällaista tilalle. Kallot on koverrettu ontoiksi, ja oli melkein yhtä nanna homma kun leikata toi ikoni irti isosta hartsilevystä, johon se oli valettu.. :D

Kuva
Mika

Necron Lord kirjoitti:Tiedän että maalaustekniikkasi ovat minulle liian vaikeita, mutta kysäisisin silti ruosteesi reseptiä. Ei nyt jokaista vaihetta tarvitse selostaa, mutta minulla on vähän sävyt hukassa omissa ruostekokeilussa.
Itseasiassa metallit ovat melkeinpä helpoin homma näissä napeissa. Eli ensin pintaan chainmail, sitten pari washia mustan ja tamiya clear oranssin sekoituksella, juuri tämä antaa sen rasvaisen lookin. Sitten pari glazea mustan inkin ja flesh washin sekoituksella + hitunen tamiyaa mukaan. Korostukset uudelleen chainmaililla ja pari glazea musta+oranssi tamiya+flesh wash. Ja taas ihan äärimmäiset korostukset varovasti chainmaililla. Tarkkoja sekoitussuhteita en osaa sanoa koska en mittaa ikinä mitään. Olen muuten ruvennut käyttämään jotain tamiyaa melkein kaikissa washeissani, hakkaa vallejon glaze mediumin mennen tullen, nakkaan vaan sekaan vähän mattaustahnaa jos ei ole metallien päälle menossa. Pitää vaan muistaa ohentaa aina reilusti vedellä ettei alkoholi huuhdo esim. tuoreita hilemaaleja mukanaan.
migsula

Viesti Kirjoittaja migsula »

Takuu laatua - vielä sitä ekstra yllätystä odottelen, jotain mikä tekee vielä maalaus fiiliksestä Chaosmaisen ja erottaa esim Undead maisesta.

Kiva nähä jo jotain detaljia beisseissäkin, lisää vaan!
☠️
Mika

Joujou! Olen päättänyt keskittää blogin enemmänkin lost´n damned teemaan, joten mutantteja ja zombieita on myös tulossa kuvioihin. Maastojen rakentelu on vienyt mun aikaa reilusti, joten päivitellään aina kun jaksetaan.. Pyydän kärsivällisyyttä.. ;) Jottei jäisi ihan sanahelinäksi, niin pistetään ensimmäinen plague zombie kehiin.

Kuva
Kuva

Ei ehkä vastaa perinteistä kuvaa nurglemaisista turvonneista limazombeista, mutta itse tykkään tällaisesta hollywoodmaisesta "walking dead" teemasta. Ja on siis rakennettu muovizombien ja IG catachan osia yhdistelemällä. Mutantit tullee varmaan tuottamaan päänvaivaa sillä olen maailman hitain konffaaja, ja hyviä (lue: helppoja) ehdotuksia mistä napeista kannattaa alkaa niitä pusailemaan otetaan kiitollisena vastaan! [/img]
Chrono

Viesti Kirjoittaja Chrono »

Sulla pieni viive warhammer forumin ja sotun välis nois kuvis? :D Zombie IG jannu on aivan mahtava.

Anyways, mitäs värejä oot käyttäny tän jannun takin maalaamiseen?
http://img233.imageshack.us/img233/9308 ... 014mu3.jpg

Moi
Hope is a serum that never heals
Mika

Haha jeps syytän lähinnä omaa laiskuutta, on paljon kivempaa vaan katella nättejä kuvia muiden maalamista napeista kun kirjoitella moneen kertaan samat lätinät eri foorumeille.. :D
Takki on coat ´d arms grey horsetone pohjamaali (about sama kun fortress grey) pari glazea mustan ja tamiya clear orangen sekoituksella, korostukset uudestaan harmaalla, ja pari washia musta+bestial brown+ snadisti harmaata. Korostukset taas harmaalla ja siitä valkoista lisäämällä melkein puhtaaseen valkoiseen, ja lopuksi pariin mestaan vähän glazea flesh wash + mustan sekoituksella. Kaikkiin näihin mun resepteihin pitää suhtautua kuitenkin varauksella, sillä hyvin usein sudin sillä värillä mitä on käden ulottuvilla/pensselissä juuri sillä hetkellä, eli mitään täysin kiveen kirjoitettuja reseptejä en ole näissä käyttänyt. Pitää aina testailla uusia yhdistelmiä, you know. Kun koko nappiin käytetyt värit pysyvät samana, myös yhtenäisyys säilyy... ainakin melkein. :D
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”