Necrot pieksi mun mariinit
Re: Necrot pieksi mun mariinit
Vindille vaan on yleensä aika paljon parempiakin kohteita niin ei viiti tuhlata monoliittiin.
- Varjonkutoja
Ei aina välttisti oo, ja yksi necron "cycklaaja" vähemmän helpottaa kummasti. Range on kuitenkin vain se 2 jalkaa, niin voi hyvin käydä niin että range warruihin voi hiukan arvelluttaa/ei yllä.Myyra kirjoitti:Vindille vaan on yleensä aika paljon parempiakin kohteita niin ei viiti tuhlata monoliittiin.
''Quar'valsharess del veldrinn lueth bwael''.
- Half-breed
Warrujen aseilla on sama kantama ja jos niillä haluaa jotain tehdä, niin ne on tuotava tuolle kantamalle, jolloin Vindin pitäisi olla efektiivisellä 30" kantamallaan niihin yleensä.Varjonkutoja kirjoitti:Ei aina välttisti oo, ja yksi necron "cycklaaja" vähemmän helpottaa kummasti. Range on kuitenkin vain se 2 jalkaa, niin voi hyvin käydä niin että range warruihin voi hiukan arvelluttaa/ei yllä.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
- Varjonkutoja
No ei ne warrut aina ihan tyrkyllä siihen windin eteen ole laitettu? ;) Ja monon kantama on kanssa se sama kuin windillä, jos joku nyt sitä päätykkiä käyttää cyclaamisen sijaanHalf-breed kirjoitti:Warrujen aseilla on sama kantama ja jos niillä haluaa jotain tehdä, niin ne on tuotava tuolle kantamalle, jolloin Vindin pitäisi olla efektiivisellä 30" kantamallaan niihin yleensä.Varjonkutoja kirjoitti:Ei aina välttisti oo, ja yksi necron "cycklaaja" vähemmän helpottaa kummasti. Range on kuitenkin vain se 2 jalkaa, niin voi hyvin käydä niin että range warruihin voi hiukan arvelluttaa/ei yllä.
''Quar'valsharess del veldrinn lueth bwael''.
-
GoldfishSM
Vielä tohon jumalan tappamiseen haluaisin sanoa (ei pystynyt aikaisemmin, ongelmia firefoxilla sisäänkirjautumisessa), että noi Sterguardien hellfire toimii hyvin sitä vastaan hyvin. Se nelosen invu ei sitä kaikelta pelasta, jos on tarpeeksi porukkaa. Millään muulla en itse lähtisi yrittämään, sen suuren toughnessin takia kaikki vain kuolevat lähellä.
-
Titius Pullo
Päteekö myös Huiputtajaa (Deceiver) vastaan?Nightbringerin suurin vihollinen on sniperit (ja CSM demoniprinssi). Jos sen haluat tappaa niin niillä se hoituu..
Derivointi on miesten touhua.
- Half-breed
Pätee jokaista ison T omaavaa jantteria vastaan.Titius Pullo kirjoitti:Päteekö myös Huiputtajaa (Deceiver) vastaan?
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
-
Marsutin mrk III
Se phase-out on kyllä hyvä juttu. Tonnin pelissä Vanguard veteraanit powerswordien ja jumpackien kanssa vie niitä warruja,kunhan niitä ei ammuta. 25 armoreja ignoaraavaa hittiä on aika kova.Ainut huono puoli on että maksaa aivan h***etikseen.
92% of teens has moved over to rap.If you are part of the 8% who still listen to real music, copy and paste this into your signature.
Metal is what we love.
Metal is what we love.
ei kyl vanguardeja lähtis suositteleen kun kuitenkin assault termut on necron pelaajan pahin painajainen(ja samalla se the lähis yksikkö marsuilla) lyö ne viellä sisälle land raideriin niin hyvä tulee.
Omenapiirakka on tietäjien ruokaa.