"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Ropeconin figutapahtumat

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
MakeH

Re: Ropeconin figutapahtumat

Viesti Kirjoittaja MakeH »

En tajunnutkaan et Benistä on tullut joku julkkis, mut sen sais varmaan paikalle ihan pelaajanakin ja sit vois nykii hihasta kunnolla ;)
"Embrace the filth" -Voices in Oggy's head
Nicodemus von Traube

Viesti Kirjoittaja Nicodemus von Traube »

Jervis Johnson!

Tai Alessio Cavatore, voisi tulla buffaamaan omaa Mantikkiaan tai muistelemaan menneitä.
15mm for teh win
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

TheEmu kirjoitti:Ihan kuka vaan Privateer Pressin työntekijä ja oon iloinen. :)
Kivahan se olisi joo, mutta kun meidän Coni sijoittuu samaan vuodenaikaan Jenkkilän isojen Conien kanssa, niin noilla saattaa olla kalenterit aika täynnä.

Kysyminen kumminkin maksaa yleensä vähänlaisesti, joten kannatan, etenkin ensi vuoden uutuusjulkaisuja ajatellen.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Terminator Sergeant

Viesti Kirjoittaja Terminator Sergeant »

Minun ääneni myös Jervis Johnsonille, jätkä on tehnyt vuosikymmenten työn GW:n vaihtoehtopelien linjalla ( arvonimi taitaa olla edelleen Head Fanatic vaikka itse lehti onkin kai kuopattu) ja itselläni on paljon rispektiä kaverin suuntaan, kiitos Bowlin ja BFG:n joitten viimeinen aktiivinen tukija jannu taitaa olla noin niinkuin puljun sisällä.
Think of the rivers of blood spilled by all those generals and emperors so that, in glory and triumph, they could become the momentary masters of a fraction of a dot.
- Carl Sagan
smaxx
Valvoja

Viesti Kirjoittaja smaxx »

Terminator Sergeant kirjoitti:Minun ääneni myös Jervis Johnsonille, jätkä on tehnyt vuosikymmenten työn GW:n vaihtoehtopelien linjalla ( arvonimi taitaa olla edelleen Head Fanatic vaikka itse lehti onkin kai kuopattu) ja itselläni on paljon rispektiä kaverin suuntaan, kiitos Bowlin ja BFG:n joitten viimeinen aktiivinen tukija jannu taitaa olla noin niinkuin puljun sisällä.
Kannatetaan.
Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Liity Nopat ja Taktiikka Pelien sopiminen -ryhmään : https://www.facebook.com/groups/553301271491198/
Hena
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hena »

Jervis olisi todella loistava vaihtoehto jos se on mahdollista. Toinen idea voisi jolla yrittää saada joku Spartan Gamesilta.
Osku
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Osku »

smaxx kirjoitti:
Terminator Sergeant kirjoitti:Minun ääneni myös Jervis Johnsonille, jätkä on tehnyt vuosikymmenten työn GW:n vaihtoehtopelien linjalla ( arvonimi taitaa olla edelleen Head Fanatic vaikka itse lehti onkin kai kuopattu) ja itselläni on paljon rispektiä kaverin suuntaan, kiitos Bowlin ja BFG:n joitten viimeinen aktiivinen tukija jannu taitaa olla noin niinkuin puljun sisällä.
Kannatetaan.
+1
Dolmot
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Dolmot »

- Alessio, pitkäaikainen GW-duunari mutta myös Manticin sääntöjensorvaaja ja River Horsen perustajia. Poikkitieteellistä lauta-figukokemusta siis. Käväisi jossain Fanaticeista esittelemässä GW-tuotteita, mutta ei kai ole pitänyt yleisluontoisempia esityksiä omana itsenään.

Sitten erinäisiä mielenkiintoisia skulptaajia:

- Tom Meier (Ral Partha, Thunderbolt Mountain, Dark Sword...), parasta laatua ikinä ja kokemusta käytännössä koko nykymuotoisen figubisneksen ajalta
- Kev Adams (kasari-Citadel, Foundry, Harlequin...), pitkän linjan hiisimies
- Kev White (Hasslefree, Harlequin, PP, Wyrd, Forge World...), a-luokan skulptaaja sekä pyörittänyt pitkään omaa puljuaan hyvin avoimeen tyyliin
- Steve Buddle (Spyglass/Eolith, GW), vastikään GW:lle siirtynyt skulptaaja ja moninkertainen goldendemonisti 15 vuoden ajalta
- Bob Olley, no hei

Paljon muitakin löytyy. Aina plussaa, jos esiintyjiltä löytyy monipuolista taustaa eri aloilta kuten pelisuunnittelu, skulptaus, maalaus, yksityisyrittäjyys ja sitä rataa. Samalla nämä voivat luultavasti kertoa enemmän itsestään eivätkä ainoastaan toimia päätyönantajansa mainosmiehinä.
Peikkojen äly on hitaanlainen ja ne epäilevät kovasti kaikkea mikä on niille uutta.
Haizelhoff
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Haizelhoff »

GO JERVIIIIS! mulha on sen nimmariki mun kytkoo pikku-sääntikses (ja kukaan ei sit tuu pölliin sitä tulevis turnauksis :D).
Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

Jervikselle myös ääni.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
jamovoima
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jamovoima »

Jes Goodwin voisi olla kanssa aika hieno vieras. Toki Jervis olisi kanssa kova.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”