vois olla,ja napata vaikkapa örkit ja eldar pois, kun kuitenkin hulkin puhdistustiimi ovat.Remington kirjoitti:Preferred enemy? =oAnaheim kirjoitti:ja niin,pitäisikö tälle chapterille antaa joku "Hatredin" tyyppinen sääntö falleneita (LUE:Kaaosmariineja) vastaan?
Angels of Purification
Deldarit on määritelty Imperiumin uhkalistalla minimaaliseksi uhkaksi, johtuen täysin sattumanvaraisista hyökkäyksistä ja näiden hyökkäysten tuhot ovat "hyväksyttävissä". Craftworld Eldarit aiheuttavat enemmän tuhoa imperiumin joukkojen parissa.
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
Seuraavaa miittiä odotellessa tökkään esityslistan tänne:
- eliitti-termisten yhden plasmakanuunan raja per joukkue (ja erityisesti sen poisto)
- normi-termisten (trooppi siis) lähitaisteluvarustus
- drop podin muutokset
- dangel codexin jälkimainingeissa/ innoittamana tekisin sen mitä pitkään olen halunnut; muokata haulikkoa astetta tehokkaammaksi, ei sitä muuten kukaan käytä...
- esitys familiarista librarianille
Olisi myös mukavaa jos nyt tehtäisiin se yhdenmukainen versio sniper tiimistä, terminaattori commandista(varsinkin sen erikoisoptioista jos nyt jotain on) ja keskustelua mahdollisista special charruista cypherin lisäksi.
- eliitti-termisten yhden plasmakanuunan raja per joukkue (ja erityisesti sen poisto)
- drop podin muutokset
- dangel codexin jälkimainingeissa/ innoittamana tekisin sen mitä pitkään olen halunnut; muokata haulikkoa astetta tehokkaammaksi, ei sitä muuten kukaan käytä...
Olisi myös mukavaa jos nyt tehtäisiin se yhdenmukainen versio sniper tiimistä, terminaattori commandista(varsinkin sen erikoisoptioista jos nyt jotain on) ja keskustelua mahdollisista special charruista cypherin lisäksi.
Plasman vai rajan poisto?Anaheim kirjoitti:Seuraavaa miittiä odotellessa tökkään esityslistan tänne:
- drop podin muutokset
Eikös normitermosten varusteet olleet jo kunnossa?
Sama koskien podia?
Haulikko on jo uudessa codexissa tehokkaampi.
Ei familiaria jos termarissa.
Olisi mukavaa, juu ja kyllä.
"You're right. The Devil has come. Look
at me. I am the Devil." -Charles Remington-
Plasman 0-1 per eliittisquadi rajan poisto (Yksi testipeli takana, ja sanoisin että tonnin pelissä kaksi plasmakanuunaa on kaukana juustosta. Taisivat napsaista pelin aikana kaksi battlesuittia, kun assault cannonit veivät neljä), tein havainnon että joukko on suhteellisen kallis, että alle 200pts pelissä ei useampaa kuin maksimissaan kolmea plasmakanuunaa nähtäisi, ja kun venet vievät yhden eliittislotin, ei kovin moni edes ota useaa eliittitermis squadia, jos sitäkään.
Joo, luulin niin itsekkin, mutta pitäisikö tuota lightingclaw parin sallimista ja thunderhammer + stormshield combon sallimista myös?
Siis trooppitermareille? Tämä on nyt se vähemmän kriittinen, powerweapon jätkät tekivät pahaa jälkeä jo pelkältään.
Podiin ehdotan hinnan säilytystä, mutta storm boltterin poistamista, epäfluffikas ratkaisu ja muutenkin haiskahtaa vain GeeWeen halulta jäljitellä Deathwind podia, luonnollisesti myös deathwind launcher pois, meillä on jo assault pod.
Niin on, sitä tarkoitinkin, mutta vanillamariinien codexuissa ei, siksi ehdottaisin sen muuttamista DA tyyliseksi, en näe mitään mieltä kenenkään scoutteja käyttävän pelaajan käyttää scoutteja str.3 haulikoilla kun saatavilla on boltteria ja lähisvarustusta, varsinkin assault tukiaseiden puutteen takia (Siis vanillamariineilla, ei AoP:llä)
Niin, mietin tuota termari familiaria lähinnä fluffisyistä, en tajua miksi termishaarniska sen käytön estäisi. Iskee jos on iskeäkseen.
Tai sitten kehittäisi ei-iniative bonusta antavan version, jolla on kuitenkin profiili ja joita voisi lykkiä kaksi-yksi per libra, tarvittaessa ylimääräisiksi haavoiksi. Tai sitten familiarin nimi vaikka followeriksi tai joksikin.
Niin, koskas se älykäs kehityskeskustelu?
Joo, luulin niin itsekkin, mutta pitäisikö tuota lightingclaw parin sallimista ja thunderhammer + stormshield combon sallimista myös?
Siis trooppitermareille? Tämä on nyt se vähemmän kriittinen, powerweapon jätkät tekivät pahaa jälkeä jo pelkältään.
Podiin ehdotan hinnan säilytystä, mutta storm boltterin poistamista, epäfluffikas ratkaisu ja muutenkin haiskahtaa vain GeeWeen halulta jäljitellä Deathwind podia, luonnollisesti myös deathwind launcher pois, meillä on jo assault pod.
Niin on, sitä tarkoitinkin, mutta vanillamariinien codexuissa ei, siksi ehdottaisin sen muuttamista DA tyyliseksi, en näe mitään mieltä kenenkään scoutteja käyttävän pelaajan käyttää scoutteja str.3 haulikoilla kun saatavilla on boltteria ja lähisvarustusta, varsinkin assault tukiaseiden puutteen takia (Siis vanillamariineilla, ei AoP:llä)
Niin, mietin tuota termari familiaria lähinnä fluffisyistä, en tajua miksi termishaarniska sen käytön estäisi. Iskee jos on iskeäkseen.
Tai sitten kehittäisi ei-iniative bonusta antavan version, jolla on kuitenkin profiili ja joita voisi lykkiä kaksi-yksi per libra, tarvittaessa ylimääräisiksi haavoiksi. Tai sitten familiarin nimi vaikka followeriksi tai joksikin.
Niin, koskas se älykäs kehityskeskustelu?
Ok. Plasmakanuunan rajan voisi poistaa jos tuntuu olevan kaukana juustosta. Ja ainahan on kärtsyn mahdollisuus siis rajaamassa..
Itse sallisisn troop termareille clawit ja hammerin.
Sopii mun puolesta tuo podin muutos.
Juuh, ja haulikko s4seksi.
En tiedä millä verukkeella termoslibris ei familiaria saa, ei se ainakaan musta juustoa ole ja kun termaria dissataan jatkuvasti. Eli mun puolesta saisi familiarin tai voisi kehitellä jotain muuta?
Itse sallisisn troop termareille clawit ja hammerin.
Sopii mun puolesta tuo podin muutos.
Juuh, ja haulikko s4seksi.
En tiedä millä verukkeella termoslibris ei familiaria saa, ei se ainakaan musta juustoa ole ja kun termaria dissataan jatkuvasti. Eli mun puolesta saisi familiarin tai voisi kehitellä jotain muuta?
"You're right. The Devil has come. Look