Samat mietteet. Tuon takia juuri en pistäisi paljoa painoa tälle ellei tuo tyyppi(Darnok siis. warseerin modeja) välittäisi suhteellisen harvoin tietoa mutta jolla on so far ollut senverran kova prosentti et en lähde tätä suoralta kädeltä tuomitsemaan "not gonna happen".Hammerheart kirjoitti:No huhhuh... Olisipahan veto. En kyllä uskoisi GW:ltä moista, mutta mistäpä sen nyt tietää. Jotain aika rankkaa on pakko olla tulossa, mutta tuo kyllä olisi melkomoinen paukku.
Ihmettelen kyllä, jos lähes kaikille vanhoille napeille ei löytyisi vastineita, minä niitä voisi käyttää uudessa järjestelmässä.
Mielenkiintoista miten turnauspiirit reagoi tähän(ja vähemmän yllättäen suomen on oma kiinnostuksen kohde). Pitkin hampain siirtyvät uuteen? Kuolevat kokonaan kun porukka ei halua ostaa uusia armeijoita tarpeeksi? Porukka pysyy kasiedikassa?
edit: Ja itse taidan ratkaista kasiedikassa pysymisen. vaatinee ebayn/sotun omv palstan käyttöä figuihin mut mitäs pienistä. Mut vaikea uskoa et tuo sopisi minun faban kiinnostuksen aiheisiin(HE vs DE ja dwarf/skaven/O&G kolmio)