Kuinka nihkeä on super deathstar, jos invisibility jää pois ja paras save on 2+/4+? On ne starat tietty kovia ilmankin, mutta mun mielestä noi on isoja nerffejä, varsinkin kun vaarana on törmätä esimerkiksi lähes kokonaan lentävään armeijaan. Tietty 2+/4+ ja 4+ FNP on melkoisen hyvä suoja silloinkin. Tosin ilman invisibilityä voi tulla S10 ja D-lättyjä, sekä D-flameria niskaan, joten paha sanoa lopputulosta. Meillä on kuitenkin Oskarin kanssa työnjako noissa turnauksissa, enkä itse pääse edes pelaamaan. Kommentoin lähinnä yleisellä tasolla asioita, Oskari päättää tuon hard mode turnauksen asiat.Gintonic kirjoitti:Onhan ne super deathstarit nihkeitä, mutta eikö ollut tarkoitus pelaa kovaa?
Turku Fanatic 2016: Warhammer 40000
-
Black scars
Re: Turku Fanatic 2016: Warhammer 40000
*Hu*
Tätä vähän tässä hainkin takaa, kun tosiaan niitä kestoja on pudotettu jo muilla kompeilla roimasti alaspäin, niin pitääkö myös armeijan rakentelua kepittää samalla?Black scars kirjoitti:Kuinka nihkeä on super deathstar, jos invisibility jää pois ja paras save on 2+/4+? On ne starat tietty kovia ilmankin, mutta mun mielestä noi on isoja nerffejä, varsinkin kun vaarana on törmätä esimerkiksi lähes kokonaan lentävään armeijaan. Tietty 2+/4+ ja 4+ FNP on melkoisen hyvä suoja silloinkin. Tosin ilman invisibilityä voi tulla S10 ja D-lättyjä, sekä D-flameria niskaan, joten paha sanoa lopputulosta. Meillä on kuitenkin Oskarin kanssa työnjako noissa turnauksissa, enkä itse pääse edes pelaamaan. Kommentoin lähinnä yleisellä tasolla asioita, Oskari päättää tuon hard mode turnauksen asiat.Gintonic kirjoitti:Onhan ne super deathstarit nihkeitä, mutta eikö ollut tarkoitus pelaa kovaa?
"In the eyes of an amateur there are many options, but in the eyes of a master there are just a few"
-Unknown list builder-
-Unknown list builder-
Minä olisin (joidenkin muiden jo kantaa ottaneiden tapaan) sillä linjalla, että se "täysii pelattava" turnaus voisi olla ESC-tasoa sallivuudessaan, miksei suoraan ESC-kompin mukainen. Ne, jotka eivät halua pelata susistaroilla ja kanslioilla ja/tai niitä vastaan, voivat pelata rentoturnauksen puolella. Kannattaa ottaa hyöty irti tuosta kahdesta tarjollaolevasta moodista ja tehdä turnauksista selvästi erilaisia. (Itse suunnittelin tonne fluffikkaammalle puolelle meneväni).
-
Black scars
Tuon on kyllä olennainen pointti.DrMann kirjoitti:Kannattaa ottaa hyöty irti tuosta kahdesta tarjollaolevasta moodista ja tehdä turnauksista selvästi erilaisia.
Mä mietin esimerkiksi tuota farseer rajoitusta. Kuinka kova kanslia ylipäätään on ilman invisibilityä, siihen ei saa ziljoonaan woundia ja muutenkin suhteessa aika turhake entiseen, kun samaa poweria ei voi edes pommittaa enää moneen kertaan. Lisäksi vielä 2+/4+ nerf, eikä tuolla staralla voi aloittaa pöydältä läheskään kaikissa matchupeissa kuitenkaan, kun vastustajan alfa voi oikeesti sattua. WK:a ei saa näkymättömäksi, joten se tottelee todella hyvin gravia ja lisäksi spiderit saa hyppää enää vain kerran vuorossa, ei siis edes kerran per phase. Kun FAQ:t ja sääntönerffit ovat voimassa, niin onko eldareita syytä kompata yhtään?
Ainoa syy rankaista kansliaa on se, että sitten marinestaroja voi hyvällä sydämellä rankaista vielä enemmän. Ilman invisibilityä ja re-roll 2++ saveja staroja on kuitenkin heikennetty todella paljon. Tietty kokonaisuuteen vaikuttaa skenaariot ja kill point pisteytys, yms.
*Hu*
Uusimmat ETC-listat on aika hyvä varoittava esimerkki siitä millaiseksi perseilyksi voi yhden pelin pelaaminen mennä. Se on vaan mun näkemys, mutta mun mielestä 40K ei tarvitse yhtään enempää tämmösiä farsseja. Pelaajat, jotka haluavat leikkiä kuolemattomilla staroillaan löytävät varmasti seuraa kaltaisistaan. Kompin tarkoitus ei ole nerffata staroja, sen tarkoitus on tehdä ne pelikelvottomiksi.
Kuinka moni täällä oikeesti haluaa pelata kytkoota, jossa noin tusina sankaria on liittyneenä yhteen yksikköön, jolle psyykataan näkymättömyys ja rerollattava +2 save? Onko kahden kuolemattoman staran kohtaaminen sitä kuuluisaa kovaa pelaamista? Toivottavasti en nyt loukkaa kenenkään tunteitä, mutta suoraan sanottuna tälläinen pelaaminen on mun mielestä vain ihan täyttä ajan hukkaa.
Kuinka moni täällä oikeesti haluaa pelata kytkoota, jossa noin tusina sankaria on liittyneenä yhteen yksikköön, jolle psyykataan näkymättömyys ja rerollattava +2 save? Onko kahden kuolemattoman staran kohtaaminen sitä kuuluisaa kovaa pelaamista? Toivottavasti en nyt loukkaa kenenkään tunteitä, mutta suoraan sanottuna tälläinen pelaaminen on mun mielestä vain ihan täyttä ajan hukkaa.
Tässä on se ongelma, että mun motivaatio pelata näillä buildeilla tai niitä vastaan on aika lähellä nollaa. Miksi järjestäisin tapahtuman, jossa en itse edes halua olla osallisena?DrMann kirjoitti: Ne, jotka eivät halua pelata susistaroilla ja kanslioilla ja/tai niitä vastaan, voivat pelata rentoturnauksen puolella.
First law: You can't win
Secod law: You can only lose
Third Law: You can't get out of the game
Koska et järjestä turnausta itsesi viihdyttämistä varten vaan 40k-peliyhteisölle?Oskari kirjoitti: Tässä on se ongelma, että mun motivaatio pelata näillä buildeilla tai niitä vastaan on aika lähellä nollaa. Miksi järjestäisin tapahtuman, jossa en itse edes halua olla osallisena?
Haluaako joku muka pelata lähes olemattomasti kompattua 40koota?
Kommentoimatta tarkemmin sisältöä, niin eniten tuossa näytettiin puuttuvan niistä kaikista typerimpiin juttuihin ja osa tekstistä käsittelee vain sitä, mistä lähteistä pelaaja voi armeijansa rakentaa.
Kommentoimatta tarkemmin sisältöä, niin eniten tuossa näytettiin puuttuvan niistä kaikista typerimpiin juttuihin ja osa tekstistä käsittelee vain sitä, mistä lähteistä pelaaja voi armeijansa rakentaa.
Viimeksi muokannut Draike, To 21.07.2016 21:47. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Tässä sitä juuri yritetään selvittää mitä tämä hajanainen porukka - jota 40K-peliyhteisöksikin voi kutsua - haluaa.DrMann kirjoitti: Koska et järjestä turnausta itsesi viihdyttämistä varten vaan 40k-peliyhteisölle?
First law: You can't win
Joo, järkkäri saa todellakin pitää oikeuden järjestää myös itselleen mieleisen tapahtuman kun siihen aikaa ja vaivaa käyttää.
Kun pelataan olemattoman löysilla rajoituksilla, "niin kovilla listoilla kun pelissä saa" -niin muutama hassu buildi vaan pölähtää 4 tieriä ylemmäs kuin mikään muu, ja osa armeijoista ei pysty kilpailemaan näiden kanssa edes villeimmissä unelmissaan. Pysyvät toki kovina kompatuissakin paketeissa, mutta hajonta faktuaalisesti kasvaa. Onhan siinä absoluuttisessa "kovuudessa" oma juttunsa, mutta aika yksitoikkoiseksi menee kuten on useasti nähty jo.
Veikkaan että ne pelaajat, jotka tykkäisivät kaikesta eniten törmäillä täyden powerin susistaroilla, 50 Warp Spiderin läjillä ja 4 Riptidewingin kasoilla toisiinsa kuuluvat vähemmistöön. Ei se väärin ole. Vaikka tossa 2 eri tyylisen turnauksen korostamisessa on ideaa, niin imo "Pelaa susitaraa tai sit pelaat Deathwingiä fluffiturneessa" -on ehkä vähän liian jyrkkää jo.
Sanon nyt tosin vielä senverran, että mun mielestä 'starat vois kyllä pitää pelikelpoisina sen sijaan että ne lahtaa kokonaan. Vaikuttais ainakin siltä että suurin osa pelaajista ei halua että pelityyli tehdään kokonaan pelikelvottomaksi, mutta touhua voisi vähän järkevöittää. Tyyli muiden joukossa, mutta kuten tuossa aiemmin keskusteltiin niin skenuillakin voisi vaikuttaa asiaan.
Kuten totesin aiemmin, niin oikeasti apokalyptinen stara ei taida olla kuin tuo 'wuffeilla rakennettava. Necron läjillä, KDK staroilla, Medusa Strike Forcella, ja Draigostaralla ei ole kauheasti dominoitu kompattuja single turnauksia ainakaan mitä itse olen seurannut. Viimeisellä joskus aiemmin, mutta ei enää. Invisin puuttuminen kokonaan rampauttaa 2 noista aika pahasti jo ihan yksinään, mutta kahta taas ei oikeastaan kiinnosta. Kyllä ne on ne hukat mitkä siellä huippupöydissä tuuppaa jylisemään kun kyseisestä listanrakennustyylistä on puhe, ja ehkä näinollen lähinnä sinne pitäis suunnata jonkinnäköistä liekaa. Joku voi olla eri mieltä, mut kyllä mun mielestä susitara on vaan tierin kovempi kuin muut vastaavat koska osaa tehdä vähän kaikkea ja synergia on suurinpiirtein täydellistä. Tulokset ties miten monesta turneesta ympäri maailman näyttäisivät tukevan tätä.
Toisaalta, käsittääkseni kotomaassa ei ole vakituisesti järjestettävää turnausta jossa on ideana pelata mahdollisimman löysillä rajoituksilla näillä "unstoppable force vs. immovable object" -listoilla. Moisen suosiosta ja kysynnästä en osaa sanoa juuta enkä jaata. Varmaan ainakin osa pelaajista karsiutuu ennenpitkää niiden parin god tier buildin taistellessa keskenään kun minkään asteen mahdollisuuksia ei yksinkertaisesti ole.
Kun pelataan olemattoman löysilla rajoituksilla, "niin kovilla listoilla kun pelissä saa" -niin muutama hassu buildi vaan pölähtää 4 tieriä ylemmäs kuin mikään muu, ja osa armeijoista ei pysty kilpailemaan näiden kanssa edes villeimmissä unelmissaan. Pysyvät toki kovina kompatuissakin paketeissa, mutta hajonta faktuaalisesti kasvaa. Onhan siinä absoluuttisessa "kovuudessa" oma juttunsa, mutta aika yksitoikkoiseksi menee kuten on useasti nähty jo.
Veikkaan että ne pelaajat, jotka tykkäisivät kaikesta eniten törmäillä täyden powerin susistaroilla, 50 Warp Spiderin läjillä ja 4 Riptidewingin kasoilla toisiinsa kuuluvat vähemmistöön. Ei se väärin ole. Vaikka tossa 2 eri tyylisen turnauksen korostamisessa on ideaa, niin imo "Pelaa susitaraa tai sit pelaat Deathwingiä fluffiturneessa" -on ehkä vähän liian jyrkkää jo.
Sanon nyt tosin vielä senverran, että mun mielestä 'starat vois kyllä pitää pelikelpoisina sen sijaan että ne lahtaa kokonaan. Vaikuttais ainakin siltä että suurin osa pelaajista ei halua että pelityyli tehdään kokonaan pelikelvottomaksi, mutta touhua voisi vähän järkevöittää. Tyyli muiden joukossa, mutta kuten tuossa aiemmin keskusteltiin niin skenuillakin voisi vaikuttaa asiaan.
Kuten totesin aiemmin, niin oikeasti apokalyptinen stara ei taida olla kuin tuo 'wuffeilla rakennettava. Necron läjillä, KDK staroilla, Medusa Strike Forcella, ja Draigostaralla ei ole kauheasti dominoitu kompattuja single turnauksia ainakaan mitä itse olen seurannut. Viimeisellä joskus aiemmin, mutta ei enää. Invisin puuttuminen kokonaan rampauttaa 2 noista aika pahasti jo ihan yksinään, mutta kahta taas ei oikeastaan kiinnosta. Kyllä ne on ne hukat mitkä siellä huippupöydissä tuuppaa jylisemään kun kyseisestä listanrakennustyylistä on puhe, ja ehkä näinollen lähinnä sinne pitäis suunnata jonkinnäköistä liekaa. Joku voi olla eri mieltä, mut kyllä mun mielestä susitara on vaan tierin kovempi kuin muut vastaavat koska osaa tehdä vähän kaikkea ja synergia on suurinpiirtein täydellistä. Tulokset ties miten monesta turneesta ympäri maailman näyttäisivät tukevan tätä.
Toisaalta, käsittääkseni kotomaassa ei ole vakituisesti järjestettävää turnausta jossa on ideana pelata mahdollisimman löysillä rajoituksilla näillä "unstoppable force vs. immovable object" -listoilla. Moisen suosiosta ja kysynnästä en osaa sanoa juuta enkä jaata. Varmaan ainakin osa pelaajista karsiutuu ennenpitkää niiden parin god tier buildin taistellessa keskenään kun minkään asteen mahdollisuuksia ei yksinkertaisesti ole.
Viimeksi muokannut Draike, To 21.07.2016 22:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Black scars
Tapahtuman järjestää siis Ordo Aboensis ja me ollaan lupauduttu pelikohtaisiksi vastaaviksi, tilauksena oli kaksi eri näkökulmaa tarjoavaa turnausta. Ei noista kompeista kannata sinällään olla huolissaan, koska turnaukset tulevat kuitenkin olemaan hyvin erilaiset näilläkin linjauksilla. Hyvä kuitenkin, että Oskari saa palautetta, ettei tässä aiheessa vain tuuli heiluttele pensaita.
*Hu*
Koitapa järjestää sellasia turnauksia joissa et itse edes haluaisi pelata... Veikkaan, että mielenkiinto loppuu aika pirun nopeesti. Riippumatta siitä ootko pelaajana vai pelkästään tuomarina.DrMann kirjoitti:Koska et järjestä turnausta itsesi viihdyttämistä varten vaan 40k-peliyhteisölle?Oskari kirjoitti: Tässä on se ongelma, että mun motivaatio pelata näillä buildeilla tai niitä vastaan on aika lähellä nollaa. Miksi järjestäisin tapahtuman, jossa en itse edes halua olla osallisena?
Aika hyvin tiivisti oman mielipiteen.Oskari kirjoitti:Kuinka moni täällä oikeesti haluaa pelata kytkoota, jossa noin tusina sankaria on liittyneenä yhteen yksikköön, jolle psyykataan näkymättömyys ja rerollattava +2 save? Onko kahden kuolemattoman staran kohtaaminen sitä kuuluisaa kovaa pelaamista? Toivottavasti en nyt loukkaa kenenkään tunteitä, mutta suoraan sanottuna tälläinen pelaaminen on mun mielestä vain ihan täyttä ajan hukkaa.
Myönnän ainakin ite että itse pelaan mielummin riptidewingiä/surgea ja/tai scatbike/warpsider/wk spämmiä vastaan kuin jotakin neljän tai viiden detachmentin deathstaraa jossa on kymmenen characteria ja joku 50 wolfkiniä tai mikä lieneekään nykyään se tehokkain superfriends kompositio.
Kaikki ovat aika hikisiä vastuksia jos et itse pelaa yhdellä niistä tai jotakin jokeri skyblightiä joka on niin sieni että kukaan ei varaudu siihen, mutta vain sen deathstaran kanssa oma armeija ei voi yleensä interraktata juuri mitenkään ja tuntuu että kumpikaan pelaaja oikeastaan pelaa juurikaan enää toista vastaan, katotaan vain kuka veti paremmin maelit ja sai lopettavan vuoron.
Tank schokien nerfin jälkeen ei ole enää juurikaan tapoja edes rajoittaa sen deathstarin liikkeitä joka oli sentään ainakin yksi asia jolla pystyit itse vaikuttamaan siihen miten se deathstar pelasi peliään vaikka koko crunch mekaniikka itsessään olikin aika tyhmä.
Ja ymmärrän kyllä että ne deathstarit eivät edes ole parempia kuin edellä mainitut eldarit tai tau koska pari onnekasta stompia pilaa sen deathstarin päivän, mutta paljon tylsemmäksi koen sen yhen tuhoutumattoman unitin kuin minkään muun listatyypin joka on tullut missään turnauksessa vastaan.
Bep.
Ei se deathstarien peluukaan mitään autowin/eazymodea ole, vaan vaatii aika paljon pelaajaltaan. Sen on tässä ETChen reenatessa joutunut kokemaan kantapään kautta. Mutta hyvän pelaajan ohjastamana todella nihkeä vastus. Ja tosiaan starapelaajalla on aina hikiset paikat kun katsotaan mitä stomppauslotosta tulee SH/GG vastaan painiessa. Siinä voi pahimmillaan lähteä käytännössä koko stara, mutta sitten tietty kääntöpuolena ei välttämättä lähde mitään.
"In the eyes of an amateur there are many options, but in the eyes of a master there are just a few"
-Unknown list builder-
-Unknown list builder-
Mun pointti death starien nerffaamisessa ei ole se eettäkö ne olisi liian kovia.
Vaan se, että niitä vastaan ja niillä pelaaminen on ihan fägärin tylsää. Kaksi edellistä matsia susistaraa vastaan olen voittanut 20-0 yhteensä kolmessa game turnissa. Jos en olisi seizannut ja/tai heitellyt kutosia stomppiin niin tulos olisi ollut 0 pistettä suunnilleen samassa ajassa. Heitä kutonen niin 20 pistettä, muuten 0. Super fun times.
Ja ehdottomasti Oskari kannattaa pitää sellainen turnaus missä itse viihdyt. Varmaan sunkaan liksa tästä ei ole kovin kummoinen, veikkaan että palkaksi jää pelkät känsät käteen. Joten kannattaa ainakin koittaa pitää hauskaa. 40k-yhteisö sitten joko osallistuu tai ei, mutta ei tässä nyt kannata miksikään martyyriksi ryhtyä uhraamaan omaa viihtyvyyttään muiden takia. Hyvä vaan kun joku jaksaa ylipäätään edes järjestää tällaisia tapahtummia.
Vaan se, että niitä vastaan ja niillä pelaaminen on ihan fägärin tylsää. Kaksi edellistä matsia susistaraa vastaan olen voittanut 20-0 yhteensä kolmessa game turnissa. Jos en olisi seizannut ja/tai heitellyt kutosia stomppiin niin tulos olisi ollut 0 pistettä suunnilleen samassa ajassa. Heitä kutonen niin 20 pistettä, muuten 0. Super fun times.
Ja ehdottomasti Oskari kannattaa pitää sellainen turnaus missä itse viihdyt. Varmaan sunkaan liksa tästä ei ole kovin kummoinen, veikkaan että palkaksi jää pelkät känsät käteen. Joten kannattaa ainakin koittaa pitää hauskaa. 40k-yhteisö sitten joko osallistuu tai ei, mutta ei tässä nyt kannata miksikään martyyriksi ryhtyä uhraamaan omaa viihtyvyyttään muiden takia. Hyvä vaan kun joku jaksaa ylipäätään edes järjestää tällaisia tapahtummia.
Hammerheart kirjoitti:Hemmetti Allu puhuu fiksuja.
40k-turnausta en ole koskaan järjestänyt, mutta 90-luvun puolivälissä tuli pyörittyä järjestöpiireissä, ja niissä ympyröissä olen järjestänyt varmaan kolmattakymmenettä bändikeikkaa, joissa soitettiin liki poikkeuksetta hc-punkkia. Enkä itse piitannut ko. musiikkilajista edes silloin. En tosin tiedä, kantaako tämä analogia kovin pitkälle.Malkuth kirjoitti: Koitapa järjestää sellasia turnauksia joissa et itse edes haluaisi pelata... Veikkaan, että mielenkiinto loppuu aika pirun nopeesti. Riippumatta siitä ootko pelaajana vai pelkästään tuomarina.
Mutta tosiaan, jos vaikuttaa, että isompi osa kilpaillullisempaan turneeseen tulevista pelaajista pelaa mieluummin voimakkaammin kompattua peliä kuin löyhempiä rajoituksia niin sitten ilman muuta kannattaa kompata. Ehkä nuo kaksi turnausta voi differentioida sitten jotenkin muutoin.
-
Black scars
Kyllä se kantaa, mäkin olen järjestöpuolella paljon järkännyt tapahtumia, joiden sisältö itsessään ei ole se mitä itse haluaa tehdä. Esimerkiksi lasten puuhapäiviä ja kaupunkiexursioita kohteisiin, jotka on jo itse nähnyt kymmeneen kertaan. Tuollaisia on ollut kuitenkin kiva järjestää ja tärkeintä on se, että osallistujilla on kivaa. Totuus on kuitenkin se, että järjestäjä saa valita tekeekö minä-keskeisiä asioita, vai yhteisöllisiä. Sitä vapaaehtoisuushommat nimenomaan on.DrMann kirjoitti:En tosin tiedä, kantaako tämä analogia kovin pitkälle.
Minä-haluan lähestymistavassa on helposti se ongelma, jos se nyt ongelma on, että kompit ja muut helposti suosii omaa armeijaa. Eikä tuossa tarvitse olla mikään tarkoitushakuisuus taustalla, ihmisen mieli ei vain ole neutraaliksi rakennettu.Tietysti sen oman aseman vaikutuksia voi vähentään, usein järkkärit esimerkiksi julkaisee oman armeijansa ennen listojen palautusta, jos aikovat kilpaillullisessa mielessä osallistua, jne. jne. Eikä siitä oikeastaan sen enempää, menee liian syvälliseksi.
Viimeksi muokannut Black scars, Pe 22.07.2016 13:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
*Hu*
Odotan mielenkiinnolla millaista settiä on casual rentoturnaukseen tulossa ja katson sitten kumpi nappaa enemmän.
-Unknown list builder-
-Unknown list builder-
-
Black scars
Alustava
1500 pistettä
Battle forged
GW rules and FAQ
Todennäköisesti 1 HQ ja 2 Trooppia rajoitus poistuu, koska pelkkä battle forged riittää, LOW vie myös aina yhden HQ slotin. Knightien sisällyttämistä vielä mietitään ja wordingia. Mahdollisimman simppelinä yritetään pitää.
Kiitos tietysti Allulle systeemin alkuperäisestä ideasta. Detuja saa olla vapaa määrä, kunhan mahtuvat noihin battlefield roleihin ja ovat battle forged. Allukomppiin on sen verran muutosta, että vain primafaction voi käyttää "ripsawingejä" ja muita kolmen modelin superdetuja.
1500 pistettä
Battle forged
GW rules and FAQ
Todennäköisesti 1 HQ ja 2 Trooppia rajoitus poistuu, koska pelkkä battle forged riittää, LOW vie myös aina yhden HQ slotin. Knightien sisällyttämistä vielä mietitään ja wordingia. Mahdollisimman simppelinä yritetään pitää.
Kiitos tietysti Allulle systeemin alkuperäisestä ideasta. Detuja saa olla vapaa määrä, kunhan mahtuvat noihin battlefield roleihin ja ovat battle forged. Allukomppiin on sen verran muutosta, että vain primafaction voi käyttää "ripsawingejä" ja muita kolmen modelin superdetuja.
*Hu*
-
Black scars
Nerffeinä on jota kuinkin perinteiset 2+ muutokset (re-roll ja FNP) ja BS1/WS1 invisibility. Turnausmaastoa ei saa siirrellä.
Ropecon antaa hyvää tietoa tän tyyppisestä kompista, joten sieltä saatua palautetta hyödynnetään.
Ropecon antaa hyvää tietoa tän tyyppisestä kompista, joten sieltä saatua palautetta hyödynnetään.
*Hu*
-
Black scars
1500 pisteen turnauksessa pelataan näin alustavasti palkintosijoista:
Best Overall
Best General
Best Army
Best Overall
Best General
Best Army
*Hu*