"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Piirustus: Eldar Farseer

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Eini
Conitress

Viesti Kirjoittaja Eini »

Koreampi? Tarkoititko korkeampi? :) Myönnetään nyt sitten, että niinhän sen pitäisi olla, kun on vähän aikaa itsekkin tuota katellut...
Kuvia tulee lisää joskus hamassa tulevaisuudessa... Sitten kun on taas aikaa tapella skannerin kanssa :D
State of harmony, the absence of hostility.
Poerisija

Viesti Kirjoittaja Poerisija »

Muuten hieno, mutta tuosta naamasta kyllä samat mitä weekender. Sen pitäisi olla korkeampi ja kapeampi.
Anime on paholaisesta!
Evolution was never true
Of all the lies they feed to you
What you see is what you do
Monkey me and monkey you
Friikki^

Viesti Kirjoittaja Friikki^ »

Todella hieno kyl,mutta eikö eldarien pää ole vähän eri muotoinen ? ( Älä ota hernetta nenään ;)
Eini
Conitress

Miksi ottaisin? :) Kyllä tuon on jo kertonut niin moni, että uskon sen ;) .
Uzi-99
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Uzi-99 »

Poerisija kirjoitti:Muuten hieno, mutta tuosta naamasta kyllä samat mitä weekender. Sen pitäisi olla korkeampi ja kapeampi.
Anime on paholaisesta!
--- No ei nyt hirveästi... GW:n haltijat ja Eldarit ovat liiankin kaitakasvoisia, näin omasta mielestäni.

Eikä haukuta japanilaista populaarikulttuuria... Annahan kun kaivan jonkun harrastuksistasi ja alan heittämään lokaa sen päälle, niin siitähän soppa syntyy! :P

Mutta sen paikka ei ole täällä, joten... Kunnioita harrastuksiani niin kunnioitan harrastuksiasi. ;)
Heikkoliha yrittää tuhota, metsästää itseä kuin itse niitä, mutta ne heikkoja. Itse taistelee viimeiseen, kaikki täytyy ahmia.
A.M€nen

Viesti Kirjoittaja A.M€nen »

Kyllä minun käsitykseni Farseeristä on vähän erilainen. Farseerin tulee olla vanha ja arvokas kun taas kuva näyttää nuorelta nousukkaalta. Kyllä minusta kypärä tekee farseerin ja sekin loistaa poissaoloaan. Lisäksi laulavan keihään tyven vempaimia olisin jäänut kaipaamaan. Kuvasta tulee mieleen FB haltia eikä vuoden 40k cybereldari. Ihan hieno kuva, mutta...
Hammerheart kirjoitti:Hemmetti Allu puhuu fiksuja.
Eini
Conitress

Hmm... Ehkä kaikki vanhemmat farseerit tapettiin ja ei ollut jäljellä muita kun nuoria nousukkaita? Ja kyllä se omasta mielestäni on aika vanhan näköinen.

Kypärä puuttuu koska tuo ei ikimaailmassa saisi tungettua tuota pehkoa sellaiseen ;)
Viimeksi muokannut Eini, Pe 28.05.2004 12:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
east

Viesti Kirjoittaja east »

Uzi-99 kirjoitti:
east kirjoitti:Mutta onko tuo mies vai nainen?
Jos tuo on nainen, niin itse olen ainakin aina luullut että Eldareilla ei ole muuta kuin mies-puolisia "sotilaita" ;)
--- Selkeästi mies. :P

Mitä Eldareihin tulee, niin kaikki sotii. Eldareita on niin vähän ettei ole varaa syrjiä sukupuolia. Varmimmin tarkistat tämän Banshee-aspektista, jossa ei muuta olekaan kuin naisia. :)
Totta. En muistanukkaan että niillä oli niitäki :P
Ghen'tos

Viesti Kirjoittaja Ghen'tos »

Ja jos vielä vähän ot:ta tähän lisäisi, niin katsoppa vaikka pelkkiä guardianfiguja.. Naisia löytyy. :) Mutta kun tuota Airueen postia miettii, niin alkaapa itsellekkin tulla samanlaisia mielikuvia tänne pääkoppaan. Mutta hieno se on vieläki, ei sitä voi muuttaa.
Work out, in case future happens.
Huuhkaja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Huuhkaja »

Jaa... naiselta tuo ei kyllä näytä! Piste.

Tyylikäs piirrustus. Minä tykkään. Ja hienoa että löytyy niitä uusia nousukkaita, muuten kaikki olisi semmosia 'vanhoja partoja' (ikäänkuin niille nyt parta kasvaisi ;)).

[OT]Jesh!!! Mennäänkö pistämmän rune toisen kerran kuriin? Taas se valittaa jotain DBZ:asta...[/OT]...
"Stay where you are... You're making me look amazingly brilliant."
Uzi-99
Viesti:

Eini kirjoitti:Kypärä puuttuu koska tuo ei ikimaailmassa saisi tungettua tuota pehkoa sellaiseen ;)
--- Farseer on siis vähintään yhtä kova kuin mariinikessut ja characterit! Eihän kukaan niistä mitään tyhmää kypärää käytä... Power- tai Terminator-armour suojaa kehoa, ja pää on umpiluuta! :D
Heikkoliha yrittää tuhota, metsästää itseä kuin itse niitä, mutta ne heikkoja. Itse taistelee viimeiseen, kaikki täytyy ahmia.
Chrono

Viesti Kirjoittaja Chrono »

Ihan kiva, mutta kypärä pitäisi olla. Farseerit eivät ymmärtääkseni pysty kunnolla taikomaan ilman taikahattuaan. :)
Hope is a serum that never heals
Batista

Viesti Kirjoittaja Batista »

oikein hieno piirrustus!Varmaan vaikea tehdä... Kauankohan sulla kesti ton tekemisessä?
I do what I wanna do, when I wanna do it!
Eini
Conitress

Vaikea sanoa jälkikäteen kuinka kauan tohon meni aikaa... Yhden illan piirtelin.
Uzi-99
Viesti:

Chrono kirjoitti:Farseerit eivät ymmärtääkseni pysty kunnolla taikomaan ilman taikahattuaan. :)
--- Voipi olla, ihan tarkkaan en Eldarien psyykkisestä loitsinnasta tiedä...

Tyranidit eivät moisia ihme häppäsvärkkejä tarvitse! :P
Chrono

Viesti Kirjoittaja Chrono »

Ketä kiinnostaa tarvitsevatko Nidit mitään?

Moi
Hope is a serum that never heals
A.M€nen

Viesti Kirjoittaja A.M€nen »

Joo, kyllä mä sitä kypärää vielä kaipaan. Ehkä sen takia farseereillä ei ole isoa tukkaa. Ja uzi-99, eldarien heput on sen verran viisaita että ne pitää kypärää. Ajattele vaikka sitä mariiniupseeriraukkaa jota ammutaan ritsalla päähän. ei siinä mitkään poweramourit auta...
Hammerheart kirjoitti:Hemmetti Allu puhuu fiksuja.
Ghen'tos

Viesti Kirjoittaja Ghen'tos »

Chrono kirjoitti:Ihan kiva, mutta kypärä pitäisi olla. Farseerit eivät ymmärtääkseni pysty kunnolla taikomaan ilman taikahattuaan. :)
Kyllähän ne pystyy, mutta kypärä suojelee niitä Warpin kummituksilta ja auttaa niitä kommunikoimaan henkien kanssa, esim. wraithguardit. Mutta mietippä niiden kypärien kokoa (ainakin warlockien), kyllä niihin pieni pehko aina mahtuu. ;)
Work out, in case future happens.
Eini
Conitress

Siinäs kuulitte :p
Uzi-99
Viesti:

Onhan tuo nyt vähän yks ja hailee onko sillä kypärää vai ei... Kuvan kannalta ei nyt ole niin tärkeää onko sitä vai ei.

Ties vaikka tuo olisi Eldarien propagandajuliste, vaikka tuskin moisia käyttävätkään... =)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”