Oi! Niinpä onkin. Älkääkä rajoittako!!!Grond kirjoitti:Grom: loppu olisi IMO parempi muodossa: jonka Hurjaa ... jne Mentaliteettia Ei Rajoiteta.
Runea parhaimmillaan...
- Viiksivallu
Hmm... Minun mielestäni tuo teksti ei mitenkään kovin erikoinen ollut. Minuun ei kyllä tämmöinen tusinakomedia(ainakin itse tuon sellaiseksi luen) pahemmin iske, tosin minulla on aika kieroutunut huumorintaju.
Tätä viestiä ei ole testattu kasviksilla eikä siinä mahdollisesti näkyviä perunoita ole vahingoitettu.
Psst... Tätä ei kirjoittamisvaiheessa kovin erikoiseksi oltu tarkoitettukaan, pitää nyt vielä tähdentää.Ghe'dahlg kirjoitti:Hmm... Minun mielestäni tuo teksti ei mitenkään kovin erikoinen ollut. Minuun ei kyllä tämmöinen tusinakomedia(ainakin itse tuon sellaiseksi luen) pahemmin iske, tosin minulla on aika kieroutunut huumorintaju.
Nyt olikin pointtina vain se, etten itse sitä kovin kummoisena pitänyt. Ei mitään väliä suunnittelitko viestiäsi kolme viikkoa etukäteen ja laadit tarkat suunnitelmat vaiko vain hetken mielijohteesta naputtelit random näppäimiä näppäimistössä ja sait aikaan tuon. Idea oli vain siinä, että minä en pitänyt siitä, okei?Rune kirjoitti:Psst... Tätä ei kirjoittamisvaiheessa kovin erikoiseksi oltu tarkoitettukaan, pitää nyt vielä tähdentää.
Tätä viestiä ei ole testattu kasviksilla eikä siinä mahdollisesti näkyviä perunoita ole vahingoitettu.
Kyllä kyllä, joo joo, ymmärsin ymmärsin. Ei kukaan voi olettaa, että jokainen pitäisi kaikesta, enkä ole sitä missään vaiheessa kuvitellutkaan. Anteeksi jos annoin kuvan, että olisin jossain välissä vaatinut, että jokaisen täytyynoudattaa sitä samaa kaavaa arvostelussa. Tottakai saat olla pitämättä. Anteeksi jos loukkasin jotenkin, ei ollut tarkoitus.
edit\\ Tottakai, kuten ennenkin.
edit\\ Tottakai, kuten ennenkin.
Viimeksi muokannut Rune, Ti 15.06.2004 13:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Et loukannut yhtään tai mitään sellaista, ainakaan en itse sellaista huomannut.
Taisit ehkä ymmärtää jotenkin väärin tai sitten minä kirjoitin taas vaihteeksi jotenkin niin ettei siitä saa selvää, mutta unohdetaan tämä ja ollaan taas ystäviä? ;P
Taisit ehkä ymmärtää jotenkin väärin tai sitten minä kirjoitin taas vaihteeksi jotenkin niin ettei siitä saa selvää, mutta unohdetaan tämä ja ollaan taas ystäviä? ;P