1st & 2nd age projektille kuvitusta.
-
Balrogofmoria
Eipä mitään. Wuffeilla saattaa tosin olla erilainen ruumiinrakenne kuin ihmisellä, en ole tätä kiehtovaa lajia tosin sen kummemmin tutukinut.
Oli pakko muistuttaa.
Oli pakko muistuttaa.
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.
Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
Tässä on valokuva-arkisto. Laittakaa kaikki tiedostot sinne. Sieltä on helppo kaikkien käyyätjien niitä katsella ja käytyttää, ja uusia lähettää. Jos haluat jonkin kuvasi poistettavaksi, pistä yv:tä.
http://welfnet.com/img2/
Käyttäjänimi: sotu
Salasana: manwe
EDIT: Sainpas toimimaan
http://welfnet.com/img2/
Käyttäjänimi: sotu
Salasana: manwe
EDIT: Sainpas toimimaan
Men cenuva fánë cirya
métima hrestallo círa,
i fairi nécë
ringa súmaryassë
ve maiwi yaimië?
métima hrestallo círa,
i fairi nécë
ringa súmaryassë
ve maiwi yaimië?
Tuntuu vähän etten saa käyttää noita sivuja, eli en voi uppia niitä kuvia sinne.
Äh, osasinpas, ja tuli kahteen kertaan. Linendail, poistatko toisen?
Äh, osasinpas, ja tuli kahteen kertaan. Linendail, poistatko toisen?
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.
Helkkarin nättiä jälkeä Putte, indeed!
Panssari on mukavan lähellä noita TLA haltioita, mutta kuitenkin tarpeeksi erilainen. Peleissä aion tosin käyttää ihan HElffejä, ymmärrettävästä syystä
.
Valtsu tässä jokin aika sitten heitti idean seuraavalle kuvalleni, jossa Luthien menee pelastamaan Huanin kanssa Bereniä. Idea oli niin loistava, että olen jo pitkällä suunnitelmissa.
Eli minä jatkan yhä kuvittamista, sillä takarajaa ei ole.
Panssari on mukavan lähellä noita TLA haltioita, mutta kuitenkin tarpeeksi erilainen. Peleissä aion tosin käyttää ihan HElffejä, ymmärrettävästä syystä
Valtsu tässä jokin aika sitten heitti idean seuraavalle kuvalleni, jossa Luthien menee pelastamaan Huanin kanssa Bereniä. Idea oli niin loistava, että olen jo pitkällä suunnitelmissa.
Eli minä jatkan yhä kuvittamista, sillä takarajaa ei ole.
-
Oberon
Anteeksi. Meillä on kotona netti&puhelinlinjat poikki jostain kumman syystä-->vain joskus harvoin kun ehdin koulusta ajoissa kylän kirjastoon, pääsen nettiin-->en ihan helpolla saa noita kuvia nettiin, yritän kuitenkin. Anteeksi.Putte kirjoitti:Laitoin juuri kuvan Nargothrondilaisista haltioista (Nirnaethissa) ja Gwindorista. Ja kiitosta Ulmo-kommenteista! Todella hienoa jälkeä Averrenilta, varsinkin metalli näytti hienolta.
Oberon, sinä kurja...
PS:Et varmaan tarkoittanut tätä, ethän?
"Nimet ovat mulla tiedossa, mutta jos kyseinen henkilö ei itse mainosta, en nimeä kerro(Ulmon tehnyt on nimensä kyllä jo kertonut). Vinkki: [insert piirtäjän nick here] Possu"
Ei se haittaa! Meinasin nimittäin tuota.
Arvelin nääs, että et nähnyt tarpeelliseksi laittaa sitä kuvaa, kun kerran tuli tuo uusi sivu, jonne pystyin itsekin laittamaan. Voit toki laittaa nuita kuviani omallekin sivullesi, jos haluat.
Hienoa, että niistä tuli tarpeeksi omaperäisiä! Kiitos Averren!
Eli nyt laittamassani kuvassa on iki-ihana Glaurung Kultainen, Morgothin mato, suuri käärme yms. ja Mablung Nargothrondin edustalla.... (kuva3) Piakkoin koetan saada tänne myös samanlaisen kuvan Gondolinin haltioista kuin nuista Nargothrondin veikoista.
Ei se haittaa! Meinasin nimittäin tuota.
Hienoa, että niistä tuli tarpeeksi omaperäisiä! Kiitos Averren!
Eli nyt laittamassani kuvassa on iki-ihana Glaurung Kultainen, Morgothin mato, suuri käärme yms. ja Mablung Nargothrondin edustalla.... (kuva3) Piakkoin koetan saada tänne myös samanlaisen kuvan Gondolinin haltioista kuin nuista Nargothrondin veikoista.
Nätti kuva, nätti kuva
.
Glaurung on kasvoiltaan samanlainen, jollaisen minä siitä aina piirrän. Muutenkin mukavan sympaattisen näköinen epeli. Tunnelma kuvassa oli oikein hyvä
.
Hienoa työtä taas kerran.
Glaurung on kasvoiltaan samanlainen, jollaisen minä siitä aina piirrän. Muutenkin mukavan sympaattisen näköinen epeli. Tunnelma kuvassa oli oikein hyvä
Hienoa työtä taas kerran.
-
Oberon
Ahaa, eli niille on nyt toinenkin sivu? hienoa! Pyyntö Avelle sitten: otatko sen mun osoitteen ja ohjeet mulle niiden kuvien lähettämisestä pois kun niitä ei kerta sinne tarvitrse laitta? Sori Putte
Nyt on Putten molemmat mulle tulleet kuvat, ja Lord of Darknessin ainoa mulle tullut kuva netissä: http://www.freewebs.com/obe_realm/piirustuskilpailu.htm Muuttamaan en päässyt(kirjaston kone). hyvä hyvä. Ai niin Ave: jätän täten ainakin loma-anomukseni tästä projektista. Edellisessä viestissäni mainitsemista syistä en voi olla tässä kovin aktiivisesti mukana...
Hei, tuo piirrustus sivu ei toimi! On jo muutaman päivän ajan sanonut: "Sivua ei voi näyttää
Etsimäsi sivu ei tällä hetkellä ole käytettävissä. Web-sivustossa saattaa olla teknisiä ongelmia, tai saatat joutua muuttamaan selaimen asetuksia."
Näkykö se muilla, ja löytyykö keinoa saada se näkymään? Tarkoitan siis tätä sivua: http://welfnet.com/img2/
Etsimäsi sivu ei tällä hetkellä ole käytettävissä. Web-sivustossa saattaa olla teknisiä ongelmia, tai saatat joutua muuttamaan selaimen asetuksia."
Näkykö se muilla, ja löytyykö keinoa saada se näkymään? Tarkoitan siis tätä sivua: http://welfnet.com/img2/