Ei mato anna plussia äijän unit strenaan, vaan toisinpäin. Madon unit strena on kolmonen ja ratsastajasta tulee +1.Avarielle kirjoitti:Eikös sillä ole madon kanssa us 5? Mato antaa enemmän kuin +1 us:n, se on erillinen peto kahdella woundilla?
Korjatkaa jos olen väärässä.
Phoenix guard?
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Äh pyh pöh... Siis exalted champion piti sanomani, eikä demoni... Nöyrä anteeksipyyntö kaikille, joidenka mielenrauha järkkyi muistamattomuuteni ja/tai tyhmyyteni takia. Ei noita kaaoksen mömmöjä voi muistaa...
Palataanko jo niihin phoenix guardeihin?
Haltiajalkaväen wannabe Jeanne d'Arc on jälleen täällä...
Pelätkää, se saattaa purra... tai itkeä...
Pelätkää, se saattaa purra... tai itkeä...
-
ComboBreaker
Pg on tullu testailtua ja tuloksena on et loistava kymmennen porukkana flänkis,ku se voi ehkä rakentaa outnum+fearia(säkällä).
Mutta 2.5k listaan kestävää 15-20 yksikköä on aika turhaa rakentaa ,ku ne maksaa 15pst per/nappi ful-com maksaa-45 eli toisin sanoen aika tyyristä lystiä.. undead, empire orcs and goblins dwarfs ja beastmanejä vastaan vois ehkä tehdä 15 miehen poppoon...
Mutta 2.5k listaan kestävää 15-20 yksikköä on aika turhaa rakentaa ,ku ne maksaa 15pst per/nappi ful-com maksaa-45 eli toisin sanoen aika tyyristä lystiä.. undead, empire orcs and goblins dwarfs ja beastmanejä vastaan vois ehkä tehdä 15 miehen poppoon...
Onkos ComboBreaker huomioinut, että autobreikkiin tarvitaan pelkoa aiheuttavien otusten outnumber, pelkoa aiheuttavien ja tavallisten vihollisten yhdistetty outnumber ei riitä mitenkään. 10 miehellä outnumberoit lähinnä skirmishereitä (et edes kaikkia esm beastherdit), sotakoneita, flying unitteja, kevyttä ratsuväkeä (kun ovat ottaneet tappioita) ja monsuja. Eli käytännössä et mitään merkittävää. Ne ottaisivat keppiä jo muutenkin täysivahvalta spearmen blokilta.
Itse aikoinani (kaksi vuotta sitten
) käytin usein 18 phoenix guardia, warbanner ja yhteishyökkäys kärryn kanssa. Tuloksena compatin kuin compatin voitto ja out number. Nykyään ei toimi, viisaammat pelaajat
. HUOM. Itsekkin käytin silloin samassa listassa swordmastereita, white lioneita jne. Oi niitä aikoja.
"See, this is problem with terrorist, they never care about other peoples schedule."
-Arnold
-Arnold
Ikävää tämä nykyinen maailmanmeno. Kaikki tekevät jatkuvasti kovempia ja kovempia listoja, joihin on pakko vastata kovemmilla ja kovemmilla listoilla. Olisi joskus mukava ottaa peliin Anvil, Rat Ogreja, HE Archereita jne jne, ja olettaa vielä pärjäävänsä. No, ehkä jo 9th editionissa ;o).Avarielle kirjoitti:Itse aikoinani (kaksi vuotta sitten ;)) käytin usein 18 phoenix guardia, warbanner ja yhteishyökkäys kärryn kanssa. Tuloksena compatin kuin compatin voitto ja out number. Nykyään ei toimi, viisaammat pelaajat :). HUOM. Itsekkin käytin silloin samassa listassa swordmastereita, white lioneita jne. Oi niitä aikoja.
-
von Maelkoch
Minäkin olen guardia hankkinut, mutta nuo ovat lähinnä jääneet hyllylle pöyttymään. Isomissa peleissä (meilläpäin päin nämä tarkoittavat sellaisia 3000+3000 vs 3000+3000) olen toisinaan käyttänyt 20 unittia ja bsb:llä jolla bb. Ajatuksenahan olisi se, että bb:n avulla voitetaan ja fear+outnumberin avulla juoksutetaan. Tässä ongelmana on se, että sitä outnumberia tuskin saa enää kun vihollinen on lyönyt + lukuisat muut. Eliitti armeijat usein lyövät sen verran kovaa, että saavat tapettua outnumberin pois ja massat, no niitä vain ei kuole tarpeaksi.
Jokatapauksessa hienoja, mutta ylihintaisia... ):
Jokatapauksessa hienoja, mutta ylihintaisia... ):