"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Alottanu Marineil mut oon vähän kujal...

Aloittelijoille ja vasta-alkajille tarkoitettu palsta, jossa uskaltaa kysyä vähän yksinkertaisempiakin asioita pelistä ja pelaamaan ryhtymisestä ilman tönimistä. Kokeneet vastaavat.
Z7-852
Taisteluraporttikilpailun voittaja

Viesti Kirjoittaja Z7-852 »

kerran näin jossain turnauksessa joku oli luonut irrotettavat extra-armourit rhinoon. Siis ne olivat juuri sellaiset puoli senttiä rungosta olevat p-card levyt jotka oltiin liimattu rautakehikkoon kiinni. Kehikko oli suunniteltu jotenkin niin että sen pystyy päältä päin tiputtamaan tankin päälle ja se istui täydellisesti.
Mielenkiintoinen keksintö kun voi vaihtaa tankin varustusta noin.
Viimeksi muokannut Z7-852, Pe 23.02.2007 11:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
SMusta

Viesti Kirjoittaja SMusta »

Mutta kun ajassa mennään 40000 vuotta eteenpäin niin panssarit on varmastikkin kehittyneet senverran että ne lisäpanssarit voi huoletta laittaa suoraan runkoon kiinni. Kaipa ne suojaa samanverran siltä missileltä tai lascannonin ammukselta kuitenkin. Tai millä sitä tankkia nyt joku sitten ampuukin.

Offiksikin meni jo 6 viestiä sitten. :)
Yllä oleva viesti on ainoa oikea totuus ja se että minä olen väärässä ei muuta sitä asiaa mitenkään. ;)
Lihamestari

Viesti Kirjoittaja Lihamestari »

SMusta kirjoitti:Mutta kun ajassa mennään 40000 vuotta eteenpäin niin panssarit on varmastikkin kehittyneet senverran että ne lisäpanssarit voi huoletta laittaa suoraan runkoon kiinni.

Jaa kun vieläkin käytetään panssarintorjuntaohjuksia, - miinoja ja -kranaatteja?
Maailmojen Tuhoaja, Elävien Jumala, Taivaankannen Kannattaja, Vuori Kultainen,
ne nimiä on vain ja nimet otetaan nyt pois!
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
hirttopuu

Re: Alottanu Marineil mut oon vähän kujal...

Viesti Kirjoittaja hirttopuu »

Kuupo kirjoitti:Moi oon vähän tyhmä.
älä nyt itseäs tyhmäksi hauku, et uskokkaan millaisia kysymyksiä mulla on ollut joskus ( pieni rohkaisu, taitaa olla myös off-topic)
ja mitäs tähän kirjoittaisi
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Perusteet”