kerran näin jossain turnauksessa joku oli luonut irrotettavat extra-armourit rhinoon. Siis ne olivat juuri sellaiset puoli senttiä rungosta olevat p-card levyt jotka oltiin liimattu rautakehikkoon kiinni. Kehikko oli suunniteltu jotenkin niin että sen pystyy päältä päin tiputtamaan tankin päälle ja se istui täydellisesti.
Mielenkiintoinen keksintö kun voi vaihtaa tankin varustusta noin.
Alottanu Marineil mut oon vähän kujal...
Mutta kun ajassa mennään 40000 vuotta eteenpäin niin panssarit on varmastikkin kehittyneet senverran että ne lisäpanssarit voi huoletta laittaa suoraan runkoon kiinni. Kaipa ne suojaa samanverran siltä missileltä tai lascannonin ammukselta kuitenkin. Tai millä sitä tankkia nyt joku sitten ampuukin.
Offiksikin meni jo 6 viestiä sitten.
Offiksikin meni jo 6 viestiä sitten.
Yllä oleva viesti on ainoa oikea totuus ja se että minä olen väärässä ei muuta sitä asiaa mitenkään. 
- Lihamestari
SMusta kirjoitti:Mutta kun ajassa mennään 40000 vuotta eteenpäin niin panssarit on varmastikkin kehittyneet senverran että ne lisäpanssarit voi huoletta laittaa suoraan runkoon kiinni.
Jaa kun vieläkin käytetään panssarintorjuntaohjuksia, - miinoja ja -kranaatteja?
Maailmojen Tuhoaja, Elävien Jumala, Taivaankannen Kannattaja, Vuori Kultainen,
ne nimiä on vain ja nimet otetaan nyt pois!
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
ne nimiä on vain ja nimet otetaan nyt pois!
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
Re: Alottanu Marineil mut oon vähän kujal...
älä nyt itseäs tyhmäksi hauku, et uskokkaan millaisia kysymyksiä mulla on ollut joskus ( pieni rohkaisu, taitaa olla myös off-topic)Kuupo kirjoitti:Moi oon vähän tyhmä.
ja mitäs tähän kirjoittaisi