Alottanu Marineil mut oon vähän kujal...
Alottanu Marineil mut oon vähän kujal...
Moi oon vähän tyhmä ja sain enkust 7 joten en ymmärrä kaikkee mitä codexiis lukee joten päätin tulla kysyy täält. Mun kaveri alotti Taul ja se väittää et yhes armeejas saa olla vaan 4 trooppii en usko sitä eihän se oo totta jos ei niin monts niiit saa olla? vastauksiii kiltit (jos on kirjotus virheit niii oon rotsin kielisel kielikylvyl nii älkäää välittäkkö).
- ankara halla
- Valvoja
Re: Alottanu Marineil mut oon vähän kujal...
Man får max 6 grupper från Troops möjligheterna.Kuupo kirjoitti:(jos on kirjotus virheit niii oon rotsin kielisel kielikylvyl nii älkäää välittäkkö).
ps. miten saa tollase hianon kuvan
Om du behöver hjälp och tycker att det är för svårt att fråga på finska, så får du gärna skicka dina frågor till mig. Klicka bara på den lilla rutan YV under den här texten, så skickar du frågan till mig.
Svar på andra frågan / Vastaus toiseen kysymykseen:
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... hp?t=49196
riippuu siitä mitä tarvitset/haluat. battleforcessahan tulee siis nuo kolme combat squadia, jonka lisäksi rhino, 5scouttia ja 5 assault marinea. Jos siis tarvitset scoutteja, assaulteja ja rhinon, suosittelen ostamaan battleforcen, sillä laskujeni mukaan säästät silloin 37,5€.Kuupo kirjoitti:Sitten kysymys nro 2 minnulla on 90e. Pitäisikö ostaa mariin battleforce vai 3 combat squadia? vastaukksia.
Ostetaan kaaosta:
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... hp?t=60644
- Hands_of_blue
Juu, lyhyellä matematiikalla sain battle forcen hinnaksi 37,5€ vähemmän kuin sen sisältämät figut erikseen ostettuina, ja minun laskupääni mukaan se on varsin hyvä diili. Varsinkin kun kaikki sen sisältämät figut ovat sellaisia, joita mielellään käyttää niin valinta on varsin selvä.
Edit: Crow näköjään saman asian ehtikin jo sanoa, mie en sitä vain ehtinyt huomata...
Edit: Crow näköjään saman asian ehtikin jo sanoa, mie en sitä vain ehtinyt huomata...
- Blame-nator
Marsujen heikkous on lähinnä hinta. Minimimarsuryhmässä on 5 modelia, maksaa 75 pts. Samalla hinnalla saa 7-15 gaunttia, 10 kaartin miestä ja erikoisaseen mukaan, 8-9 orkkia jne...Kuupo kirjoitti:Noniin kysymys nro 3: kun kaikki sanoo että marineilla ei ole heikkoutta niin onko näin vai löytyykö jokin heikkous jos on niin mikä?
Eli jokainen marsu joutuu taistelukentällä tekemään töitä saman verran kuin pari kolme vastustajan sotilasta, jotta ostaisi pisteensä takaisin.
Toisaalta marsujen statit auttavat tässä, mutta harvassa on ne taistelut joissa Space Mariineilla olisi miesylivoima.
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
necroneita vastaanharvassa on ne taistelut joissa Space Mariineilla olisi miesylivoima.
Ostetaan kaaosta:
- The Captain
- Valvoja
Tavallinen taktinen marine on kumminkin hinta-laatu-suhteeltaankin hyvä, samoin suuri osa muustakin marine-kalustosta. Massa-armeija saattaa sisältää kaksisataa modelia, joista 190 ei tee koko pelissä mitään merkittävää, mutta marsuilla joka äijä merkitsee jotain. Kyllä marineiden tactical squadi vetelee lähiksessä turpahan samanhintaista hormagaunt-laumaa, jonka pitäisi olla lähitaisteluun erikoistunutta porukkaa. Puhumattakaan siitä, millaisen kadon samat marinet aiheuttavat ampumalla gaunteissa, jotka jäävät juuri assault rangen ulkopuolelle.daider kirjoitti: Toisaalta marsujen statit auttavat tässä, mutta harvassa on ne taistelut joissa Space Mariineilla olisi miesylivoima.
Armeijassa ei voi olla liikaa tactical marineita. Sen sijaan siinä voi olla liian vähän kaikkea muuta, joten ei sitä armeijaa pelkistä rivimiehistäkään kannata koota.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
- Z7-852
- Taisteluraporttikilpailun voittaja
Space marinet on luotu olemaan aloittelija ystävällinen armeija jolla on helppo voittaa. Se kestää johtajansa (pelaajan) tekemät virheet ja kestää kuritusta. Ampuu ja lähistelee lujaa ja moraali on vakaa.
Aloittelijoita vastaan space marinet ovat varma voitto oli johdossa kuka tahansa (Ellei vastassa ole muita space marineita).
Näistä edellä mainituista syistä space marinet ovat pelin ehdottomasti yleisin armeija (noin 90% pelaajista on joskus näillä pelannut ja yli puolet pelaa yhä) ja samalla varmaan kaikkein mautoin ja tyylittömin.
Aloittelijoita vastaan space marinet ovat varma voitto oli johdossa kuka tahansa (Ellei vastassa ole muita space marineita).
Näistä edellä mainituista syistä space marinet ovat pelin ehdottomasti yleisin armeija (noin 90% pelaajista on joskus näillä pelannut ja yli puolet pelaa yhä) ja samalla varmaan kaikkein mautoin ja tyylittömin.