"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Kärpästen herra (päivitetty 21.8.2008)

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Icecube

Re: Kärpästen herra (päivitetty 21.8.2008)

Viesti Kirjoittaja Icecube »

Todella komeaa jälkeä, ja jos oikein huomaan niin hieman olet kehittynytkin, varsinkin ruosteiset asiat näyttävät paljon paremmilta uudemmissa figuissa. Näistä tulee vähän mieleen Mikan(?) Puna-armoriset 40k gobbarit.
Z4MPUR4

Viesti Kirjoittaja Z4MPUR4 »

Ku katsoi näitä "kauniita" nurgle otuksia tuli itselekkin mielí omistaa näitä vanhoja figuja joten tuli ostettua kourallinen wanhoja GWn örkkejä kaverilta ja nniitä on tullut nyt maalattua koko viikon. Ja tosiaan näitä vanhoja tinaisia hahmoja todellakin arvostaa enemmän, onnea maalausprojektiin.
Honcho

Viesti Kirjoittaja Honcho »

Herra mun aikani ties...

Olen itse tusinamaalari joka haluaa vaan saada OK jälkeä nopeasti, mutta olen aina mielelläni ihaillut "alan miesten" taidonnäytteitä. Täytyy sanoa, että mitkään figut ikinä eivät ole tehneet niin suurta vaikutusta kuin nämä Nurgle-figut tekivät juuri. Peittoavat jopa kaikenlaiset näkemäni showcase-jättifigut. Armeijallinen noita niin vastustajan nopat tuottaa pelkkiä ykkösiä kun eivät tahdo poistaa noin hienoja figuja pelipöydältä :) Tulee vähän lips-lips viesti, mutta mielestäni noissa on hyvää kaikki ja huonoa ei mikään...
Lauri Kivinen - "Thallus 36. Jaegers" 1200 pts

"Bless with a hard heart those who surround me.
Bless the women and children who firm our hands."
-Jethro Tull
imppuli

Viesti Kirjoittaja imppuli »

Ooksä ihan varma että oot maalannu noi itse koska mun mielestä noin hyvin on mahdoton kenenkään maalata
laiskaksi haukkuvat vaikka mitä en oo tehny...
jubadu

Viesti Kirjoittaja jubadu »

imppuli kirjoitti:Ooksä ihan varma että oot maalannu noi itse koska mun mielestä noin hyvin on mahdoton kenenkään maalata
Jos kerran kukaan ei pysty maalaamaan niiin hyvin, niin kukakohan ne on sitten tehnyt? ;)

Figuista:
Todella upeita, punainen sopii mielestäni näihin hyvin. Valokuvauskin on aivan loistavaa.
"Vasemmalla puolella sijainnut Tau tulisotilaiden sairaala, joka oli nyt tyranidien valtaama hoplop, sortui abaddon the despoilerin painosta" By. SPACE MARINES!!! Reps
Crowmire
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Crowmire »

ah, vanhojen figujen uusiokäyttö on jotain mikä ilahduttaa aina. pirun hienoja siis.

...vaikka petyin vähän kun täällä ei ollutkaan armeijallista lapsia puukeihäin varustettuna, tappamassa villisikoja.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”