- 40k aputuomari olisi todella jees. Esim jos Jouni voisi hengailla siellä alakerrassa ni olis rock.
- Kaikkein tärkeintä olisi saada se 40k varapelaajaa.
- Siinä on taas oma vaivansa tehdä sääntöpaketeista tiivistetty versio, ei niiden koko läpysköjen painaminen niin paljoa maksa ja itse ainakin pidän kunnon sääntöpaketeista turnauksessa.
- Palkinnoista pokaalit käy kolmelle ekalle. Sit haluaisin palkita vielä "bottom 10 parhaimman pelaajan", parhaiten maalatun armeijan ja sit olis vielä yks special palkinto minkä haluan jakaa, siihen riittää ihan 20 - max 30e Fantsulappu.
Voisin kysellä Hesan ihmisiä vielä 40k tuomareiksi...
Mun puolesta voidaan hoitaa 40k ja faban palkintojen osto ja sääntöpakettien painatus erikseen. Teen itse mielelläni tiivistetymmän version ja voin käydä kopioimassa tarvittavan määrän. Sama pätee palkintoihin. Voitaisiin fabalaisten kanssa hoitaa omat palkinnot ja mun puolesta Eino voi hommata 40k puolelle haluamansa palkinnot. Mulle riittää, että kerrot vaan minkä tyylisiä palkintoja haluaisit ja käyt itse shoppailemassa (ja hoidat kuitit Mikolle). Kunhan hinta ei lähde lapasesta niin 40k:n palkinnoilla/sääntöpakettien koolla ei ole suurta merkitystä.
Onko faban tuomariporukalla jotain näkemystä palkinnoista? 100e lahjakortti pistetään vissiin puoliksi turnausten välillä, eli 50e lahjakortteja olisi varmana käytössä. Akin kanssa puhuttiin jostain pokaaleista/laatoista. En henk.koht. pidä figuja hyvänä palkintona, mutta jos ei muutakaan keksitä niin miksi ei. Pokaalit/laatat ovat mun mielestä hinta-laatu suhteeltaan hyvä sijoitus, mutta jotain pitäisi niiden lisäksi keksiä... Näistä voitaisiin puhua liigassa vaikka lisää.