"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Vampire countseja: "vikat" figut

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Hank

Re: Vampire countseja: päivitystä

Viesti Kirjoittaja Hank »

Eka konkreettinen teko tän armeijan valmisteluun vuosia sitten oli, että laitoin green knight -figun talteen ja mietin että teen siitä joskus vampyyrin. Ratsastaja ehti hävitä jonnekin viime hetkillä, mutta jostain löytyi ihan kelpo ukko tilalle (ehkä joku ikivanha cold one knight?). Laitoin figulle ensin miekan käteen, mutta se ei jotenkin inspiroinut, ja pistin projektin hyllylle. Nyt halusin kuitenkin päästä peluuttamaan ratsastavaa vampyyriä ja kasasin sen uusiksi. Peitsen ja viitan lisääminen sekä kilven vaihtaminen auttoivat, ja kun vielä vaihdoin muuten turhan ylväälle hevoselle uuden pään, figusta tuli yhtäkkiä yksi mun suosikeista. Kalpea naama ja kirkkaan kiiltävä rintapanssari teki silti kuvaamisesta aika haastavaa.

Kuva

Löysin myös onnekkaasti pari basea vanhoja lepakoita, joista syntyi helposti swarmit. Näihin varmaan löytyisi kivempia scuplteja joltain vaihtoehtovalmistajalta, mutta nyt pärjätään näillä.
Kuva
Late M

Re: Vampire countseja: toinen vampyyri ja lepakoita

Viesti Kirjoittaja Late M »

Hyvää jälkeä noi lepakot! Onhan noi figut vähän kömpelöitä, mutta se johtuu lähinnä siitä miten ne yleensä seisoo alustoilla. Sen sijaan näissä on ihan eri tunnelma kun liihottelevat pitkin poikin. Patsas muuten sopii tohon täydellisesti.

Vampyyriratsastajassa tykkään kyllä ihan hirveän paljon tuosta hevosesta. Luo ihan oman tunnelman figuun.

Onko vielä paniikkia saada 4500 pisteen armeija kasaan turnaukseen?
ile

Viesti Kirjoittaja ile »

Eipä muuta kuin että kivoja konveja ja upeaa maalausta. :)

-ile
Kdownunder

Viesti Kirjoittaja Kdownunder »

Sun armeija on kyllä hienon näköinen kokonaisuus. Ensin vähän threadin alkupuolella arvailin että noinkohan tuo toimii kun on aika paljon värejä käytössä minun makuuni. Mutta näin pidemmälle seuranneena pakko sanoa, että kyllä se toimii. Arvostan varsinkin basetukseen käytettyä aikaa ja silmää; todella hyvää jälkeä.

Itse suoritin batswarmini vähän minimalistisemmin myös vaihtoehto figuilla (GW:n hero quest one poserit) ja pakko sanoa että kyllä nuo toimii.

Jonkun verran tullut perspektiiviä kun aloitin itse VC armeijan maalamisen/laajentamisen. Tosin valitsin sinun väri-iloittelusta poiketen hyvin minimalistisen, tumman musta/puna paletin ja aion pensseli dipata koko armeijan pois lukien charrut.
Hank

Kiitti palautteesta! :) Ei ehkä paniikkia ole turnausdeadlineen, mutta hommia saa vielä tehdä. Tosin nyt on jäljellä enemmän maalausta ja vähemmän konvertointia, eli edistystä vois tulla nopeastikin.
Kdownunder kirjoitti:Ensin vähän threadin alkupuolella arvailin että noinkohan tuo toimii kun on aika paljon värejä käytössä minun makuuni
Hauskaa kun sanoit noista väreistä. Mä oon aina ollu kanssa sitä mieltä, että vampire counts -armeijan pitää olla tumma ja synkkä. Esim 'eavy metallin pastelliväriset ghoulit, crypt horrorit ja zombit ei toimi omaan silmään, vaikka onkin hienosti maalattu. Oman armeijan yleisilme on kyllä kentällä aika lähellä sitä synkkyystavoitetta mitä visioin, vaikka läheltä ja kirkkaassa valossa katsottuna värejä riittääkin. Tummaa yleiskuvaa edistää myös toi mun lintsaustekniikka, että mustaa pohjamaalia jää näkyviin kaikkiin koloihin.

Toivottavasti näkyy noita sun VC -figuja aikanaan täällä :)
Dethos
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Dethos »

LotR-patsashan se siellä, toimii hyvin näissä swarm baseissa lisänä. Värimaailma näissä on hyvin onnistunut. Jos vaihtoehtovalmistajalta tosiaan löytyisi lepakoita niin niitä voisi koittaa lisätä muutaman niin saisi vähän vertikaalisuutta lisää swarmeihin.
www.eightpeaks.net - Karak Eight Peaks - Dwarffit, Skavenit ja O&G
ile

Viesti Kirjoittaja ile »

Dethos kirjoitti: Ti 07.02.2017 10:37 Jos vaihtoehtovalmistajalta tosiaan löytyisi lepakoita -- -- .
Bat Swarmeja löytyy useammalta eri valmistajalta. Sen sijaan yksittäisiä lepakoita tietääkseni ei juurikaan.

-ile
Hank

Pari lepakkoa jäi yli ja ehkä ne vielä joskus lisään tohon. Kieltämättä ruuhkaa sais olla enemmän. Harmi että noi on metallisia, muuten niitä vois helposti liimailla vaikka siivestä kiinni toisiinsa.
ile

Viesti Kirjoittaja ile »

Oon pinnaillut lepakoita toisiinsa. Pitääpä kaivaa ne jostain esiin ja kuvata. Jos siitä olis jostain inspistä vaikka.

Edit: kuva lisätty.
VC_Bat Swarms.JPG
VC_Bat Swarms.JPG (204.86 KiB) Katsottu 1270 kertaa
-ile
Hank

Tutun näköistä porukkaa :). Joo tossa ois kyllä ideaa, mutta ei into riittänyt moiseen operaatioon.
Hank

Re: Vampire countseja: cadaver wagon

Tuli taas askarreltua zombeja. Cadaver wagon (ehkä voi jo alkaa siirtymään 9th age -kieleen kun on muutama peli alla) on ollut koko projektin ajan tehtävälistalla, mutta kesti aika kauan keksiä toteutustapa. Tykkään kyllä originaalifigusta paljon, mutta jostain syystä ei taas kelvannut valmis paketti. Mietin myös että miksi turhaan kärrätä ruumiita ympäriinsä, kun ne voi pistää kävelemään itse, ja samalla vaikka kuskaamaan herraansa kantotuolissa. Ajatus oli että kantotuolin kulkiessa ohi ruumiita alkaa nousta maasta ja maan alta.

Kuvauskohde oli sen verran haastava, että nyt ei ollut motivaatiota yrittää loputtomiin, mutta ehkä näistä jotain välittyy :)
Kuva

Alkuperäinen idea oli tehdä kaikki kantajat greatswordeista, mutta biodiversiteettiä lisäämällä tuntui pääsevän helpommalla.
Kuva

Epätasainen tuolin pohja sopi hyvin monen kokoisille kantajille.
Kuva
Viimeksi muokannut Hank, Ma 13.02.2017 14:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Heretic
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Heretic »

Aika upee wagoni on! Zombien iho on hyvä, se iskee omaan silmään.
Ville Oulusta.
Frostgrave, Mordheim, 40k&30k, Kings of war, Lotr, Guild ball, Necromunda ja Blood bowl
jamovoima
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jamovoima »

Erittäin hienoa jälkeä, upea tunnelma ja toteutus.
Late M

No huh huh! Nyt on kyllä näyttävää jälkeä! Jälleen kerran näyttävä zombiporukka, onneks sun armeijaan tulee monta zombia niin saadaan nauttia näistä :)

Onkos tää nyt Cadaer Wagon vai zombiryhmä? Vai tarvittaessa jompi kumpi?
Pahvivalmiste

Viesti Kirjoittaja Pahvivalmiste »

Nämä maalaamaisi ukkelit toimivat kyllä todella hyvin yksikkönä. Värimaailma on kiinnostava, vähän standardista poikkeava, ja kokonaisuus näyttää miellyttävällä tavalla orgaaniselta.
Hank

Tänks! :)
Lateksimajava kirjoitti:Onkos tää nyt Cadaer Wagon vai zombiryhmä? Vai tarvittaessa jompi kumpi?
Cadaver wagonilla on war platform -sääntö, eli mun ymmärtääkseni se toimii tuolla unitissa kuten characteri. Tossa on siis necromanceri wagonilla 20 zombin unitissa. Oon kyllä ruvennut epäilemään wagonin käyttökelpoisuutta mun armeijassa, mutta toivottavasti se toimii koska nyt sitä on pakko peluuttaa :)
Hank

Re: Vampire countseja: lisää spawneja

Noniin, vajaa 6 kk askartelua takana ja huomenna olis edessä ekat matsit täyskokoisella armeijalla. Aikataulu piti, vikat vampire spawnit maalailin tänään ja kaikki on valmista turnaukseen.

Kuva

Siipien punainen vähän puuroutuu tässä ja sävyt katoaa. Ylemmästä kuvasta saa jotain selkoa.
Kuva

Ryhmäkuvia vois koittaa ottaa kun saan kuvausolosuhteet järkättyä.

Nyt ei muuta kun opetellaan pelaamaan! :)
Late M

Jeah! Huomenna soditaan!

Jossain vaeltelee iso lauma päättömiä susia..
Velgar

Viesti Kirjoittaja Velgar »

WoWin Quest-monsuja, kuullut.

"Tuo minulle 10 suden päätä."
*hetkeä myöhemmin*
"Sainhan kaadettua suden! ... Ja siltä ei irronnut päätä... Just..."

Oletti kyllä näkevänsä jotain muuta kun luki, et Spawneja. Mietinkin mitä kuolleet niillä tekee. XD

Tavallisen tyylikkään näköisiä ja itsekin Spawni-Spawnin tehneenä laittmalla Riverröllille hukan pään, todellakin arvostaa niiden pistämistä muillekin örmöille. :D

Vielä kun maalaisi edes kymmeneksen niin ahkeraan kuin väki täällä...

Edit. ... niitä oikeesti kutsutaan kans vampiirispawneiks... Aina sitä jottain oppii...
Jo pieninkin kivi voi aloittaa maanvyöryn, mutta silti suurinkin järkäle voi osua tyhjään.

--

Even the smallest of stones can start an avalanche, but even the greatest of boulders can hit nothing.
ile

Viesti Kirjoittaja ile »

Onnittelut turneen tyylikkäimmän armeijan tittelistä! :)

-ile
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”