"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

joulu on taas...figuja lahjaksi?

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
pamp-pu

Viesti Kirjoittaja pamp-pu »

Figujen tiimoilta ei oikeastaan mitään - pienoismallipuolelta 3D- palapeli (540 palaa, ei tule mitään).

Rahaa tosin kilahti semmoiset 140 €, ja sillä saankin mukavan Ogre Kingdomsin alulle. Päälle vielä wanhan armeijani pois myyminen.
Janne Forsell
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Janne Forsell »

Greewer kirjoitti:... Siinon joulun henki tiessään...
Onko? Saamme lahjoja vaikka emme niitä millään tavalla ansaitsekkaan, eikös siinnä se armo ilmene aivan joulun hengen mukaisesti?
raastin

Viesti Kirjoittaja raastin »

Itse tilailin lähinnä pikku osia englannista, mutta tuli niittenkin seassa saatua Mordheim Elf Mage (siisti figu muuten), Avarielle the Everqueen, 3 blisteriä Dryadseja ja yksi kotka. Ai niin, sainhan minä vielä WD:n kotiintilauksen kanssa joululahjaksi.
raastin raastaa ja ryystää
Valtard

Viesti Kirjoittaja Valtard »

Mä sain [vain] yhe warriors of rohan boxin, yhe warriors of harad boxin, knights of minas tirith boxin ja battle of pelennor fields ohjekirjan. (+ 100€ ja canonin digikamera, jotka nyt ei liity tähä juttuu mitenkää)
Etana

Viesti Kirjoittaja Etana »

Eipä tullu ensimmäistäkään figua lahjaksi, ainoastaan
kolme asiaan liittyvää puuta, itsetehtyjä. :)
Paitsi nyt tietysti langattomat kuulokkeet jotka helpottavat
maalausta ja muuta konffausta huomattavasti... ->
Ironius

Viesti Kirjoittaja Ironius »

Noh.. sain kaaos armeijan alun.

Siihen kuuluu mm.
1 Dredi
1 Preda
1 Havoc Squad
1 Typhus
2 Sorkkuu
4 CSM squadia :roll:
Käy täällä. En syö aivojasi!

Hmmm..? Oliko vielä jotain? Ei, luulenpa niin.
Goblinisti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Goblinisti »

Itse sain kääpiöiden armybookin, jonka pohjalta alan suunnitella kääiöiden erittäin fluffillista maihinnousua kohti Grimgor Ironhidea (en ymmärrä, mikä minullakin on heppua vastaan, kun kaikkki armeijani ovat hänen perässään), sekä kaksi laatikkoa Night goblineita.(Noiden jälkeen minulla on 80 Night gobboa odottamassa maalausta. Masentavaa.)
Biibob HElf

Viesti Kirjoittaja Biibob HElf »

Bretonnian bowmen paketti.
Illidan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Illidan »

figuja ei tullut, mutta rahaa 20€, jolla yritän saada täältä jotakin...
Seurataksesi polkua;
katso mestariin,
seuraa mestaria,
kulje mestarin rinnalla,
näe mestarin läpi,
ole mestari.
Sauron The Great

Viesti Kirjoittaja Sauron The Great »

No niin, minä sain: *Rumpujen pärinää* Mahud chieftainin, Hasharinin ja Bretonnian Trebuchetin :D.

Siinähän sitä olisikin. En saanut tänä jouluna figuja kovin paljoa sillä en niitä toivonut. Sitten odotetaan synttäreitä...

Niin ja sainhan minä yoki kaikkea muuta enemmän ja vähemmän figuihin liittyvää sälää esim: Tietokone tuoli, jolla minä juuri nyt istun ja joka on hyvin mukava, Carcassonne lauta-peli (on muuten uskomattoman hauska uskokaa pois :D) vaatteita ja Lotr EE boxin Minas Tirith ja se musiikki lisä levy. EE:tä itse en saanut, sillä se on ollut jo aiemminkin onnellisesti omistuksessa.
Sitten vielä isä pappani kustantaa minulle Minas Morgulin pienois mallin. Siinä oli nyt suurin osa. Säästän teidät kaikelta siltä muulta mitä sain ;).
VJ

Viesti Kirjoittaja VJ »

Amazing Slug kirjoitti: Eipä tuo nyt kauhialta menetykseltä tunnu... onhan se jo muutaman kerran koettu. Mutta elämää kannattaa yksinkertaistaa; yksinkertaistakaa siis.
Et juhli joulua, mutta keräät kyllä mukisematta joululahjat. Varsinainen periaatepäätös.

Ei mun mielestä joulu mikään uskonnollinen juhla edes enää väkisin ole. Periaattees jessen synttärit, mut käytännössä mulla ainakin ne on vähän muut asiat mitkä tekee sen joulutunnelman.
And they wonder how he dealt with stress so well..
Amazing Slug

Viesti Kirjoittaja Amazing Slug »

VJ kirjoitti: Et juhli joulua, mutta keräät kyllä mukisematta joululahjat. Varsinainen periaatepäätös.
Tiedätkö, on hieman epäkohteliasta antaa lahjoja takaisin. Ennen vanhaan sellaisesta saattoi menettää henkensä. ;) Mistä periaatteista sinä muuten puhut? Onko ne syötävää, voiko niitä käyttää kylpyvaahtona?
VJ kirjoitti: Ei mun mielestä joulu mikään uskonnollinen juhla edes enää väkisin ole.
Tuo on taas sitä ainaista Jeesus-kultin propagandaa. Ilmoitan ylläpidolle, jos tämä vielä jatkuu.
Late M

Viesti Kirjoittaja Late M »

No Slug, itse aloitit Jeesus-kultin vastaisen propakandan, mutta tuskimpa vakaumukset sen kummemmin tähän harrastukseen kuuluu että tarvitsee puolin tai toisin ottaa hernettä nenään...
VJ

Viesti Kirjoittaja VJ »

En tiä propagandasta, mutta itse en ainakaan kuulu mihinkään uskontokuntaan tai lahkoon ja kyllä sitä vaan silti pystyy joulua viettämään.

Pisti vaan silmään toi nuoren miehen angsti. Jos joulua haluaa boikotoida ymmärrän sen kyllä täysin. Mieluummin kyllä boikotoisin sitä kaupallista paskaa ja mässäilyä, lahjoja ja laardia, kuin sitä aitoa joulua.

Ihan miten vaan.
And they wonder how he dealt with stress so well..
Tohtori-SyFilis
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tohtori-SyFilis »

Figuja tuli tasan 0 kipaletta. Eipä haittaa sillä on tarpeeksi maalattavaa nytkin.
Mutta muuta figuiluun liittyvää sälää tuli ihan mukavasti.
Battle Hive kantolaukku. Vihdoinkin pääsen siis eroon siitä mediaseksikkäästä työkalupakista.
3x spellbookkia Confrontaatioon.
Ja sitten erittäin hyvän suurennuslasin sisältävän pöytälampun, joka tuo uusia ulottuvuuksia maalaamiseen.
The small boys have come to see me hang
Rejector

Viesti Kirjoittaja Rejector »

Amazing Slug kirjoitti:
KyberAntti kirjoitti:
Amazing Slug kirjoitti:Minä en tuohon teidän Jeesus-kulttiin kuulu, joten en juhli joulua. Mutta muu suku kuuluu, joten sain lahjoja. En tosin figuja, lähinnä rahaa, karkkia ja vodkaa.
Miks varten? Kyllä kaikki mun tuntemat kirkkoon kuulumattomat ainakn juhlii joulua. Paljosta ainakin jäät paitsi :(.
Eipä tuo nyt kauhialta menetykseltä tunnu... onhan se jo muutaman kerran koettu. Mutta elämää kannattaa yksinkertaistaa; yksinkertaistakaa siis.

Lupaan liittyä takaisin kirkkoon heti kun jokin enkeleistä hyökkää Tokioon tai kirkon lähettämä vampyyri ampuu prostituoidun viereltäni :) .
Itse eikä pari muutakaan lähipiiriin kuuluvaa vietä "kristillistä" juhlaa valtaväestön tarkoittamassa ilmapiirissä, vaan pakanana voin olla hyvillä mielin ja antaa ja vastaanottaa lahjoja joulun perimmäissä yltäkylläysyyden hengessä.

Sain siis alun alun Slaanesh armeijalleni, onneksi vaimoni älysi vasta vasta jälkikäteen että se vaatii vielä muutaman lisäblisterin täydentyäkseen. Vielä siis 7 blisteriä hankittavana... ;)
Galleriaan pääsee tästä.
Iceman
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Iceman »

Joulunpyhät meni, vaikka laulun mukaan pääsiäiseen kestääkin.
"I reject your reality and substitute my own!"
Adam Savage
Lukittu

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”