Jos se johtuu vaikka siitä että kun isonyrkkinen örkki aikoo lyödä shamaania tulee taivaalta jalka ja liiskaa örkin?TietoPredator kirjoitti:Vastasin tähän "ei", koska örkkiarmeija jonka kenraalina häärii örkkimättöhero ei oikein voi olla powerplay-lista.
En muutenkaan voi käsittää miksi örkeille edes voi valita taikurin kenraaliksi. Ei vain yksinkertaisesti sovi yhtään koko armeijan ideaan, jossa heimon johtajuuden ratkaisee örkin nyrkin koko eikä Fists of Gork.
Pelaatko ns."power"armeijalla?
Dolmot kirjoitti:Kaunista.Gorbag kirjoitti:Itse en kyllä turnaukseen menisi kyseisellä armeijalla vaan ottaisin vähän jalkäväkeä pois ja ehkä dragoni mukaan.
---
Jos sinulla on ylimääräisiä tiranoc chariotteja niin myykää minulle
Eikö olekkiin
4 chariottia nyt ei kovin juustoa vielä ole. Mielummin minä sitä kärry listaa vastaan pelaan kuin full Sadia
-
Höpöttiuhka
Vastasin kyllä. Turnauksiin valmistan aina oikein juustoisan armeijan jotta vastustajan elämä muuttuisi vaikeammaksi ja minun ruusuisemmaksi. Kaikki armeijani ovat jollakin tavoin minmaxattuja. Miksikö? Koska minmaxilla on hauska pelata. Eri asia on sitten että ovatko armeijani loppujen lopuksi hyviä, vaikka minmaxailen ne kaikki. Löytyy all cavalry brettejä, hevi magia brettejä, vampyyrit täysillä black nihdeillä ja DoW cavalrylla, maximi scouttaava welffi armeija jne.
-
Goblin fan
itsellänikin on samallainen armeija, mutta välillä siihen tulee täydet magialevelit ala Seer ja Spearit lentää pois.Gorbag kirjoitti:Sanoisin että oma armeijani ei ole power armeija.
Kyseessä on High elffit joille otan päri kärryä, pulttista, kotkaa, silvereitä, Spearmenejä ja archereita, pari maagia ja commanceria ja ehkäpä dragon 'rinssejä, ja shadow warrioreja.
Itse en kyllä turnaukseen menisi kyseisellä armeijalla vaan ottaisin vähän jalkäväkeä pois ja ehkä dragoni mukaan.
-
Hiirellinen veneitä
- Rectunator
Pelaan tehokkailla listoilla, joissa yhtään unittia ei ole valittu pelkästään fluffimeriittien pohjalla. Toisaalta arvostan monipuolisuutta, ja aika harvoin kukaan minulle on suoraan päin naamaa sanonut armeijani olevan "juustoa". Monipuolisuus on hyvää muttei välttämättä näytä juustolta. Esan sanoin omalla armeijalla voittaminen on aina mukavampaa, mutta oma armeija ei aina tarkoita omaan jalkaan ampumista. Ne erikoisemmatkin valinnat voivat olla hyviä.
En arvosta pelaajia jotka pelaavat äärikovilla listoilla ja eivät siltikään pärjää turnauksissa. Tällöin pelaaja lähinnä osoittaa ettei osaa pelata. Jos pelaaja taas powerplayaa itsensä voittoon yksittäisessä turnauksessa, ansaitsee hän tietysti vähemmän +dicksizea kuin infantry high elffeillä voittanut. Loppujen lopuksi, mitä muuta voitettavaa turnauksissa oikeastaan on kuin maine (ja random titaani, thunderhawkki tai mammutti
), joten itse en halua voittaa armeijalla jonka voitto voidaan luokitella kategoriaan "SADi sen voitti, joku läski sitä pelas".
Vastasin pelaavani power-armeijalla. Wood elfit, dogs of warit, kaaos, yleensä 8-10 noppaa magiaa.
En arvosta pelaajia jotka pelaavat äärikovilla listoilla ja eivät siltikään pärjää turnauksissa. Tällöin pelaaja lähinnä osoittaa ettei osaa pelata. Jos pelaaja taas powerplayaa itsensä voittoon yksittäisessä turnauksessa, ansaitsee hän tietysti vähemmän +dicksizea kuin infantry high elffeillä voittanut. Loppujen lopuksi, mitä muuta voitettavaa turnauksissa oikeastaan on kuin maine (ja random titaani, thunderhawkki tai mammutti
Vastasin pelaavani power-armeijalla. Wood elfit, dogs of warit, kaaos, yleensä 8-10 noppaa magiaa.
Is that a diver's watch, can you dive? Is that a pilot's briefcase, can you fly? Oh fuck, another three bottle lunch.
-
Rotten sound
- Yrittäisit Edes
Ei lienee minunkin vastaukseni. Pelaan jalkaväki-kaaoksella jota johtaa 500pts demoniprinssi kumppaneineen, ritarijuna-bretskuilla jossa charrut vie puolet pisteistä, ja magiapuollustus on käytännössä olematon ja muut hieman kesken olevat armeijat eivät miksikään power-pelaamiseksi ole muuttumassa.
Mutta, kyllä voimapelaaminen turnauksissa on mielestäni ihan hyväksyttävää, kunhan ei mitään ylettömiä tappolistoja käytetä. Hyvän maun rajoissa. Minä ainakin itse pelaan peliä enkä sääntöjä, ja nautin enemmän siitä kun näen kaksi kaunista armeijaa kauniilla pelipöydällä kuin kauniista massacresta.
Mutta, kyllä voimapelaaminen turnauksissa on mielestäni ihan hyväksyttävää, kunhan ei mitään ylettömiä tappolistoja käytetä. Hyvän maun rajoissa. Minä ainakin itse pelaan peliä enkä sääntöjä, ja nautin enemmän siitä kun näen kaksi kaunista armeijaa kauniilla pelipöydällä kuin kauniista massacresta.
- Mr Cartier
Itse en löydä nautintoa pelaamisessa super-boostatulla armeijalla. 180 modelia O&G armeijassa conin turneessa. Tasaisesti örkkejä sekä gobboja, vain yksi velho, muutama trolli ujutettu sekaan, ja behold: saat armeijan jota on sekä hauska pelata, että sillä pärjää. Viimeisen vuoden aikana en muista olleeni kertaakaan alle puolenvälin missään turnauksessa. Myönnän kyllä, että en kyllä ole voittanutkaan yhtään turnausta, mutta kyllä se lista siitä hioutuu. Teeman aion pitää samana: paljon jalkaväkeä.
Vahingosta viisastuu.
No jaa...voitan hyvällä tsägällä about joka viidennen pelin. Tai sanotaan että satunnaisesti pääsen tasapeliinkin ja aloitin tän harrastuksen ennenkuin useimmat Sotulaiset olivat syntyneetkään.
Oon tosin aina ollu huono strategiapeleissä ja tyylikkyyshän se on muutenkin tärkeämpää =) Tekisin power-listoja jos osaisin.
Oon tosin aina ollu huono strategiapeleissä ja tyylikkyyshän se on muutenkin tärkeämpää =) Tekisin power-listoja jos osaisin.
No vastasin kyllä, kotiporukkani metagame ajoi poweriin (muutkin pelaa, eikä viittis olla heittopussina), ja mulla ny kävi hassusti ku väsäsin listaa ihan ite aina peleistä oppimalla ja listaa muuttamalla ja nyt kun olen päässyt tämän hetkiseen listaan, huomasin, että dääm, tämän kaltaisia listoja on aika paljon...
Olet mitä syöt, minä olen ihminen
Azured kirjoitti:Hammerhead ilman Multi-Trackeria on kuin perunat ilman lihaa