Mantic Games: Warpath
Re: Mantic Games: Warpath
Pakottajien alus on ilmestynyt kuvattavaksi:
http://www.beastsofwar.com/warpath/enfo ... s-warpath/
Ei hullumpi lainkaan, vaikka laskutelineiden puute hieman hämmentää kehittymättömään nykyteknologiaan tottunutta silmää. Ehkä ne vielä ilmestyvät, tai sitten ongelma lakaistaan maton alle monikäyttöisyyden tieltä -- vekottimestahan on ainakin kaavaltu olevan kasattavissa myös gunship -versio, jossa ei sitten tuota miehistönkuljetuskonttia tietenkään ole.
http://www.beastsofwar.com/warpath/enfo ... s-warpath/
Ei hullumpi lainkaan, vaikka laskutelineiden puute hieman hämmentää kehittymättömään nykyteknologiaan tottunutta silmää. Ehkä ne vielä ilmestyvät, tai sitten ongelma lakaistaan maton alle monikäyttöisyyden tieltä -- vekottimestahan on ainakin kaavaltu olevan kasattavissa myös gunship -versio, jossa ei sitten tuota miehistönkuljetuskonttia tietenkään ole.
HeRoS: tauolla ainakin toistaiseksi
On kyllä varsin komea. Onko tämän tekijä siis sama joka on tehnyt 40k Valkyrian, kuten kuvailuteksteistä voisi päätellä?
Oh my, juuri kun luulin että taloustilanteeni tasaantuisi.
Warpath Kickstarter 10 päivän päästä.
Warpath Kickstarter 10 päivän päästä.
Ulkomaan foorumilla, missä tämän uutisen bongasin, ensimmäisen tällaisen kommentin ilmestyminen kesti n. 3 sekuntia. Nopeasti kirjoittava kaveri, vaikka tekikin yhden kirjoitusvirheen.
"I love it when small unknown companies can get thier product to market via Kickstarter"
"I love it when small unknown companies can get thier product to market via Kickstarter"
*tirsk*... Joo... no kai nyt Mantic vielä lasketaan pienehköksi firmaksi ja varmaan osa vielä puhtaasti 40k-GW-laseilla (tai jopa pelkästään lautapelilaseilla) katsova ei ole Manticista vielä paljoa kuullut.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Viimeisimmän promokuvan mukaan tuo dropship on suhteellisen pienikokoinen. Toki toisaalta lähinnä vertailtavana olleet Enforcer-mallit ovat aika jykeviä ja tarkoittaneehan se sitäkin, että hinta pysyy hillittynä. Katsellaan. Maanantainahan tämä hulina siis alkaa.tnjrp kirjoitti:Pakottajien alus on ilmestynyt kuvattavaksi: http://www.beastsofwar.com/warpath/enfo ... s-warpath/
Deadzonen ekan päivän saldo on aika lailla sama kuin WP kickstartterin. Nähdäkseni WP:llä olisi potentiaalia olla jopa isompi kuin DZ, mutta toisaalta ihmiset alkavat varmaan olemaan jo KS ähkyssä, lisäksi WP kestää lyhyemmän aikaa.Silveri kirjoitti:Mitään veikkauksia loppusummasta? Mantic on näköjään KS:sta vetänyt 350k$-1.2M$ potteja, joista isoin tuli alkuperäisestä Deadzone KS:ta. Tässä mielessä ehkä uskon, että jää tuosta 1M$:stä (koska tässä vaiheessa ei ole vielä tämän enempää pottia kertynyt), mutta lopputulos voi olla siinä 500-700k$ pinnassa.
Oma arvioni pyörii 800k$ kohdalla, marginaalina 100$ molempiin suuntiin. Jos arvioni osuu väärään, lupaan maalata Deadzoneen vaaleanpunaisen marauderin. (Edit: Hieman kauan meni, mutta DONE!)
Viimeksi muokannut Mysterous, Su 25.02.2018 16:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Päätin laittaa tuohon $1:n, jolla pitäisi saada PDF-sääntökirja. Vaikutti kohtuulliselta, sillä varauksella etten ole satavarma edellyttääkö pödöffin saaminen tuon lisöksi myös jonkin add-oninkin lunastamista. Sellaiseksi ei vielä ole tarjokasta pl. edelleenkin tuo Enforcerien pudotusalus, mutta ei mulla itsellä sille ole mitään aitoa tarvetta eikä peliporukassakaan tunnu olevan.
Kappas, siinä oli taalalla tuokin vaihtoehto. Ottakoot sitten support-taalani. Tosin ehkä voisin ottaa tuon $5 noppa-add-onin. Koska on figuhamstraajia, ja sitten on noppahamstraajia.
Oho, mäkin laitan sitten taalan.
Pitää tunnustaa että hirveästi houkutti hassata tähän rahaa, kun on juuri kova Mantic-pössis ja enforcerit ovat tosi symppiksiä scifisotureita.
Pitää tunnustaa että hirveästi houkutti hassata tähän rahaa, kun on juuri kova Mantic-pössis ja enforcerit ovat tosi symppiksiä scifisotureita.
Tuo komentonoppa on taas vähän sellainen tyhmä kiusa, joka on nähtävästi pakko laittaa jokaikiseen peliin kun nykyään alalla (siis miniatyyripelialalla, ei Games Workshop hobbyn piirissä) on vakiintunut käytäntö laittaa säännöt ilmaiseen PDF-jakeluun. Tosin ihan normi D8:llahan sitä toki pystyy simuloimaan, joten johonkin perinteisempiin korttipeleihin verrattuna riesa tuntuu pienuutensa takia vieläkin turhemmalta. Koskahan joku keksii peliinsä komentonopan tms., joka ei ole platoninen solidi?
Ehkäpä seuraava bongaukseni rauhoittaa kyseistä näkemystä:tnjrp kirjoitti:Ulkomaan foorumilla, missä tämän uutisen bongasin, ensimmäisen tällaisen kommentin ilmestyminen kesti n. 3 sekuntia. Nopeasti kirjoittava kaveri, vaikka tekikin yhden kirjoitusvirheen.
Tosiaan, nyt olisi huutoäänestystä tuolla siitä, että asterianit vai korporaatiolaiset seuraavaksi. Saa nähdä miten käy, molemmat näyttävät konseptissa mielestäni ihan hyvältä, mutta Manticilla voi hyvä konsepti kääntyä huonoksi skulptiksi.Mantic kirjoitti:@ Vermonter - Or we'd just fund it without Kickstarter. Depends on how well the game bites at retail. Kings of War is doing extremely well, and so there is an appetite to fund some armies without Kickstarter."
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Kovasti tekisi mieli tuhota koko tili tuohon hommaan kun KoWin kohdalla tekivät asiat noin miellyttävästi. Hyvät pledget ja tavaraa saisi paljon ja sopivaan hintaan. Pelottaa kuitenkin aina osallistua näihin touhuihin kun on tunne selkärangassa, että ostaisi sikaa säkissä. 50e sääntiksestä on kuitenkin paljon pyydetty ja mahtaakohan tämänkin pelin säännöt tulla supistetussa muodossa ilmaiseen jakeluun?
Napitkin houkuttaisivat todella paljon, mutta sama ongelma on vähän muissakin peleissä ja napeissa... On tämä vain hankalaa. Mahtaakohan olla edes kovinkaan iso säästö jos/kun nämä tuotteet tulevat kaupan hyllyille? Hankala kuvitella, että Manticin sääntikset olisivat 50e.
Pidän peukkuja kuitenkin menestykselle ja onnistumiselle. Heitin jo Faban kaivoon ja mielelläni heitän 40k:nkin seuraksi. Silläkin uhalla, että olisin ainoa, joka koko WP:stä puhuisi koko Satakunnan alueella.
Napitkin houkuttaisivat todella paljon, mutta sama ongelma on vähän muissakin peleissä ja napeissa... On tämä vain hankalaa. Mahtaakohan olla edes kovinkaan iso säästö jos/kun nämä tuotteet tulevat kaupan hyllyille? Hankala kuvitella, että Manticin sääntikset olisivat 50e.
Pidän peukkuja kuitenkin menestykselle ja onnistumiselle. Heitin jo Faban kaivoon ja mielelläni heitän 40k:nkin seuraksi. Silläkin uhalla, että olisin ainoa, joka koko WP:stä puhuisi koko Satakunnan alueella.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti
Jos en olisi niin köyhä tiputtaisin luvattoman ison summan noihin avaruuskääpiöihin. :(
Manticin näkemys avaruushaltioista (army of robots) voitti geneeriset ihmissotilaat. KS näyttäisikin saaneen Asterianien ansiosta taas hieman vauhtia.
Onhan tuo Warpathin scifinäkemys kieltämättä vähän modernimpi kuin 80-lukulaisempi 40k ja ehkä siinä mielessä voi olla vetoavampikin, jos porukka alkaa kyllästyä jo harlekiineihin ja aspect-warrioreihin.
Ratkaisu käyttää ohjattuja tai puoliautonomisia biomekanoideja toimii myös loogisemmin kuin kuolevan rodun viimeistenkin edustajien lykkääminen taistelukentälle märästä paperista tehdyssä haarniskassa. Joskaan pörrön logiikkapuutteet eivät liene kenellekään ensisijainen syy lopettaa GW:n pelien pelaamista.
Itseäkin nuo uudet Asteriaanien rivimosurit kiinnostavat jonkin verran, ehkä jopa sen verran, että sijoitan niihin. Toivon mukaan muotoilu ei paljon muutu jälkikäsittelyssä.
Itseäkin nuo uudet Asteriaanien rivimosurit kiinnostavat jonkin verran, ehkä jopa sen verran, että sijoitan niihin. Toivon mukaan muotoilu ei paljon muutu jälkikäsittelyssä.
-
HtUnliving
- Peliporukkavalvoja
Warpath-figuja saa hyvinkin edullisesti hankittua Sotakoneen kautta. Ota yhteyttä jos kiinnostaa: [email protected].
Aiemmin Jan Von Carstein.
"Itse en ole koskaan välittänyt siitä, kuka on taitava pelaaja. Pääasia että liikutellaan nappeja kentällä ja vastustaja ei voita." -amazing slug
"Itse en ole koskaan välittänyt siitä, kuka on taitava pelaaja. Pääasia että liikutellaan nappeja kentällä ja vastustaja ei voita." -amazing slug
Päätin laittaa muutaman taalan uusiin roboAsteriaaneihin. Ne vanhat eivät niin kiinnostavia ole ja tuo tulitukiase löytyykin jo DZ:n peruina.
Oho.. aika köykäiseksi jäi Warpathin saldo... $484,917... jäi jopa alle oman maltillisena pitämäni arvion. Sääli sinänsä, kun nuo Asterianit näyttävät kyllä lupaavilta. Noh... aika näyttää millaisen suosion tämä peli kerää. Warlordin Antares on kyllä melko kova kilpailija näillä post-40k-pelaajien markkinoilla.