"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Yleinen keskustelu

Porin peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

Runt

Re: Yleinen keskustelu

Viesti Kirjoittaja Runt »

Onkos tuohon "säätökirjan päivitykseen" tullut mitään selvyyttä kun jossain vaiheessa huhuttiin että vanhan sääntiksen kanssa pärjäisi kun lataisi X tiedoston jossa olisi nuo sääntö muutokset (Itse en jotenkin tähän vain jaksa uskoa).
Tietää sitten hakea tuon sääntöpaketin saman tein omaankin kotiin. Tuo kirjan jakaminen kolmeen osioon kuulostaa todella järkevältä jonka tosin olisi voinut hammerissa tehdä jo kauan aikaa sitten.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
Furinji
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Furinji »

On kai tuollainen teoriassa mahdollista, mutta käytännössä ei tule tapahtumaan. Sen verran paljon muutoksia kuitenkin, että moisen päivityksen tekemisessä ja pelkästään lukemisessakin olisi niin kauhea vaiva ettei mitään järkeä.
Runt

Viesti Kirjoittaja Runt »

Jeps, ei kai se sitten auta kuin marssia pelikaupalle omaa painosta ostamaan heti kun saanee tuon rahoituspuolen kuntoon.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
Furinji
Viesti:

Rauhis sanoi tänään, että seuraavan kirja- ja korttisatsin pitäisi olla jo matkalla. Mutta tuskin niitä vieläkään tarpeeksi kaikille tulee, että tiskillä tilauksen hihkumiseenkin kannattaa varautua.
Kharon
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kharon »

Runt kirjoitti:Tuo kirjan jakaminen kolmeen osioon kuulostaa todella järkevältä jonka tosin olisi voinut hammerissa tehdä jo kauan aikaa sitten.
Tässä saa taas todeta itsensä vanhaksi kun pääsee toteamaan että niinhän sitä tehtiinkin, kauan aikaa sitten.
harkkari

Viesti Kirjoittaja harkkari »

Sainpa synttärilahjaksi kaksi aloitusboksia X-Wing miniatures peliä. Haluaisi päästä testaileen. Kahdesta aloitusboksista saa jo vähän laajemmat pelit, kuin vaan yhdestä. Aika siistejä figuja valmismaalatuiksi, täytyy sanoa. Kiinnostaako tyyppejä päästä testaamaan kyseistä peliä?
Kalat meni kotio...
Furinji
Viesti:

No olen sitä kyllä himoinnut hirveästi siitä saakka, kun pelasivat tuota TableTopissa
harkkari

Noni! No eiköhän aleta testaamaan tässä joku kaunis kesäpäivä. Tämä viikko on ruhtinaallisen huono, mutta sitten alkaa taas sopimaan paremmin.
Kalat meni kotio...
Furinji
Viesti:

Mulla on ens viikon perjantaihin 6.6. saakka erityisen huonoa, mutta siitä päivästä alkaen on toivoa.
jyri87v

Viesti Kirjoittaja jyri87v »

Kiinnostusta löytyy. Piti ostaa tuo aloitus laatikko jyst viime kerran ko kävin tuolla Helsingissä.
snufa

Viesti Kirjoittaja snufa »

Voisin tulla kans paikalle pelailee ja seurailee miten tie fighterit pörrää.
Jeijo

Viesti Kirjoittaja Jeijo »

Näin muuten vaan kysyn, onko kellään turhaa Xbox 360 lojumassa? Mieluiten yli 4gb kiintolevyllä. Ostaisin pois.
Soi viulu
Furinji
Viesti:

Kuva
syrja

Viesti Kirjoittaja syrja »

ARVATKAA KELLÄ NOUSI JUST HYMY KORVIIN
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
Kardinaali
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kardinaali »

Sulla,
Ostat varmaankin yhden paketin yksinäs, mut haluuks ostaa toisen sillee et otat vaa wolffit mun kanssa. :D
syrja

Viesti Kirjoittaja syrja »

Katotaas hiukka mitä sieltä tulee :D
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
Sergeant

Viesti Kirjoittaja Sergeant »

Onko joku hommannut kapa-levyä porista? Jos on niin mistä ja mihin hintaan? Itse olen käynyt yhdessä valikuvaliikkeeesä joka olisi myynyt a4 koon palasta törkeään yli kympin hintaan. Tarkoitus olisi kysyä vielä muutama liike läpi.
Krank

Viesti Kirjoittaja Krank »

Olettaisin että kapalevy on verrattain kallista nimenomaan askarteluliikkeissä. Itse yritin joitakin vuosia sitten myös paikantaa paikkaa mistä saisi kapalevyä halvemmalla. Levyähän käytetään mainostoimistoissa melko paljon. Niillä saattaisi olla jämäpaloja halvemmallakin.

Kysy vaikka http://www.porinmainostuotanto.fi/main.html Noilla saattaisi ollakin.
harkkari

Itse oon ostanut Tampereelta harrasteesta kympillä n. A2 kokoisia kapalevyjä. Sitä ohuempaa 3mm sorttia. Siitä tosin on aikaa. Askarteluporissa oli kanssa sitä joskus myynnissä ainakin, en muista hintaa.
Kalat meni kotio...
Sergeant

Viesti Kirjoittaja Sergeant »

Kävin vielä eilen hakemassa palan 5 mm ja 8 mm kapalevyä eräästä liikkeestä. Soitin kolmeen paikkaan ja yhdessä oli jämäpaloja. Aika kiven alla on saada järkevään hintaan levyä porista.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Pori”