Laitetaan nyt uusi aihe tätäkin varten, vaikka onkin aika lyhyt kyssäri. Cephalyxithän on cryxin kirjoissa paskoja, tai lähinnä huonompia kuin kaikki muut OP valinnat, vaikka esim. circleen ottaisin noin kovaa (P+S yli 9) lyöviä halpoja nappeja koska tahansa.
Olen pyöritellyt ideaa eGaspyn tierlistasta, ja huomasin että Cephalyxit ovat Ally unit. Varsinainen kysymys on, että saako niitä johonkin muuhun, esim merc-listaan vai mikä tuon ally statuksen idea on?
Cephalyxit on rikki
Cephalyxit on rikki
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
Re: Cephalyxit on rikki
Ei ymmärtääkseni saa mihinkään muualle kuin Cryxille, joten toi Ally-status on nykyisellään vähän outo. Ehkä joskus johonkin Fionan teemalistaan...petskules kirjoitti: Olen pyöritellyt ideaa eGaspyn tierlistasta, ja huomasin että Cephalyxit ovat Ally unit. Varsinainen kysymys on, että saako niitä johonkin muuhun, esim merc-listaan vai mikä tuon ally statuksen idea on?
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Juh, tuon sananmuoto antaisi vihjailua, että voi ottaa mercenary listaan mihin on merkitty niiden saamisen laillisesti. Ei äkki raapaisulla itselleni tule mieleen mitään kontrahtia tahi tieriä mihin niitä saa. Eli jätetty tuo mahdolliseksi tuleviin mercenary tiereihin tai peräti uuteen kontrahtiin, ellei niitä vaan vahingossa unohdeta.
Siinä vaiheessa kun the Captain lopettaa asian puhumisen, tiedän lähteväni varhaiseläkkeelle.
Sama ally-status on edelleen myös meniittien Idrianeillä, jotka tosin taitaa jopa saada jomman kumman magnuksen tierilistaan.
- Kaapelikala
Molempien.JArrow kirjoitti:Sama ally-status on edelleen myös meniittien Idrianeillä, jotka tosin taitaa jopa saada jomman kumman magnuksen tierilistaan.
Cephalyxeillä on erikoissääntö "Selective", joka sanoo, että voi olla vain armeijassa, joka ne erikseen sallii. Ihan niinkuin Shaekin.