Karchev the Terrible -5
Ei esittelyjä kaipaa
Destroyer +9
Hivenen ampumista tasapainottamaan
Juggernaut +7
Halpa ja tehokas
Marauder +7
#2 Halpa ja tehokas
Spriggan +10
Karchevin kanssa pelottavan pitkä threatrange
War dog +1
Kovaksi keitetty piski, pakollinen
Greylord Ternion (Leader and 2 Grunts) +4
Taikaa paladiinien yms. tuhoamiseen
Koldun Lord +2
Karchevilla ei ole focusta kaikille, Marauderille kaveriksi
Alla yksi peli Menothin Harbingerin T4 listaa vastaan, josta saaliina niukka tappio.
Destroyerin vaihtamista olen harkinnut, jos vaihtaisin johonkin 7 pisteen jaskaan saisin yhden soolon lisää.
Ideoita?
35p Khadorin Isoja mörköjä
- The Captain
- Valvoja
Re: 35p Khadorin Isoja mörköjä
Liikkuvia osia on aika vähän, kuten Karchevilla usein on ongelmana. Destroyeriin olen itse mieltynyt, en luopuisi siitä. Vaikka Karchev tykkääkin hinata joukkonsa ihokosketusetäisyydelle, ei ole ikinä haitaksi pitää mukana jotain, joka voi koputella naapuria vähän kauempaakin. Ja vaikka jaskan irrottaminen Karchevin battlegroupista tuntuukin mielipuoliselta, destroyerin marshalloiminen Koldunille on ihan toimiva ratkaisu myös Karchev-listoissa. Tällöin sinulla on yksi jakki (ja soolo), jonka ei tarvitse raahautua koko aikaa casterin peesissä. Ja Harbinger on ennenkin assassinoitu marshalloidun Destroyerin kuulalla, kun leijuva neiti on innostunut marttyyroimaan liikaa.
Vaikka yleensä Greylordeista tykkäänkin, jakkipainotteisissa Karchev-listoissa niillä on herkästi tapana menehtyä liian äkkiä, kun ne ovat ainoat pehmeät kohteet vastustajan anti-infantry-aseille. Karchevpallon taakse piiloutuminen ja pallon pilvettäminen auttaa vähän, ja jos castailet Sidearmsia matkan varrella, jaskat saavat toisinaan jopa siedettävän Defencen concealmentin kanssa. Satunnaisia paladiineja ja incorporealeja vastaan Unearthly ragen ja Koldunin taikahaulikon pitäisi kuitenkin riittää, joten tässä listassa jopa harkitsisin greylordien pudottamista johonkin itsenäiseen toimintaan kykenevään yksikköön (esim. widowmakerit) tai minimimekaanikkoihin (saapi ruuvattua marauderin irtokädet takaisin paikoilleen) ja kahden pisteen sooloon (marksman, manhunter, Kell Bailoch, tms.).
Makuasia kumminkin. Itse olen tykännyt, että armeijassa on muutakin toimintaa kuin Karchevin hinaama rautapallo, joka on huono reagoimaan monessa suunnassa tapahtuvaan aktiviteettiin, esim. monen control zonen skenaarioihin. Tämä tarkoittaa itsenäiseen toimintaan kykeneviä yksiköitä ja sooloja, jotka eivät tarvitse casterin huomiota.
Vaikka yleensä Greylordeista tykkäänkin, jakkipainotteisissa Karchev-listoissa niillä on herkästi tapana menehtyä liian äkkiä, kun ne ovat ainoat pehmeät kohteet vastustajan anti-infantry-aseille. Karchevpallon taakse piiloutuminen ja pallon pilvettäminen auttaa vähän, ja jos castailet Sidearmsia matkan varrella, jaskat saavat toisinaan jopa siedettävän Defencen concealmentin kanssa. Satunnaisia paladiineja ja incorporealeja vastaan Unearthly ragen ja Koldunin taikahaulikon pitäisi kuitenkin riittää, joten tässä listassa jopa harkitsisin greylordien pudottamista johonkin itsenäiseen toimintaan kykenevään yksikköön (esim. widowmakerit) tai minimimekaanikkoihin (saapi ruuvattua marauderin irtokädet takaisin paikoilleen) ja kahden pisteen sooloon (marksman, manhunter, Kell Bailoch, tms.).
Makuasia kumminkin. Itse olen tykännyt, että armeijassa on muutakin toimintaa kuin Karchevin hinaama rautapallo, joka on huono reagoimaan monessa suunnassa tapahtuvaan aktiviteettiin, esim. monen control zonen skenaarioihin. Tämä tarkoittaa itsenäiseen toimintaan kykeneviä yksiköitä ja sooloja, jotka eivät tarvitse casterin huomiota.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.