Maelstrom rekisteröinti
Maelstrom rekisteröinti
Tunnen itseni hieman tyhmäksi, mutta kysytään...
eli olin rekisteröitymässä Maelstrom Gamesin sivustolle, mutta jostain kumman syystä se vaatii (?) kaksi osoitetta. Address line 1 ja 2 ovat siis pakollisia, enkä ymmärrä, mitä siihen "Address line 2" palkkiin tulee laittaa.
eli olin rekisteröitymässä Maelstrom Gamesin sivustolle, mutta jostain kumman syystä se vaatii (?) kaksi osoitetta. Address line 1 ja 2 ovat siis pakollisia, enkä ymmärrä, mitä siihen "Address line 2" palkkiin tulee laittaa.
"Sotun sääntö numero kahdeksan: Ignooraa Remos aina."
Re: Maelstrom rekisteröinti
Voipi olla että UK:n puolella osoiterivejä tarvitaan enempi? Mää laitoin postitoimipaikan molempiin ruutuihin, näyttää hassulta paketin kyljessä mut tulee perille.
- Kaapelikala
Briteissä käytetään vissiin jotain tuommoista.Remos kirjoitti:Tunnen itseni hieman tyhmäksi, mutta kysytään...
Laita osoiteriville 1 normaali suomalainen osoitteesi, esim. Esimerkkitie 666. Riville 2 viiva "-".
Ite laitoin kaupungin 2. viivalle.
Yleensä vaativat sitä kaupunkia tai jotain lääniä/vastaavaa noissa ulkomaan putiikeissa.
- The Captain
- Valvoja
Kaupungille ja läänille on eri rivit tuossa rekisteröitymislomakkeessa.JasoX kirjoitti:Yleensä vaativat sitä kaupunkia tai jotain lääniä/vastaavaa noissa ulkomaan putiikeissa.
Pari viivaa olen yleensä kauppojen pakollisille riveille lykkinyt, jos ei niihin ole mitään fiksua keksinyt. Lääniin olen joskus merkannut Kymenlaakso, jos viiva tai kaksi ei ole syystä tai toisesta kelvannut. Suomen posti osaa kyllä tavaran toimittaa perille, vaikka osoitekortissa jotain ylimääräistä höhlää lukisikin.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Rekisteröitymisvaiheessa ei kannata turhaan stressata, että meneekö osoite oikealle riville. Nimittäin tilausta tehdessä osoitteen saa läimiä oikein ja silloin siinä on suomalaisellekin selkeät osoitetietopaikat. Itse tajusin sitten sen perusteella, että kannattaa mennä jälkeen päin vaihtamaan asiakastilinsä osoitetietoihin ekalle riville talon ja asunnon numero (esim. 1 A2) ja tokalle kadun nimi, kolmas jätetään tyhjäksi, neljännelle riville kaupunki ja viidennelle lääni tai sitten vaan viiva. Täten ne ovat aina oikein laitettu, eikä tarvitse enää säätää niiden kans.
Olen laittanut viivaa ja n/a:ta, on tullut perille kaikesta huolimatta.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!