Aloitin FoW:n Saksalaisilla ja tälläistä listaa olen harkinnut. Eka listani, joten parannus-ehdotuksia otan mielelläni vastaan :-D
Company HQ 40pts.
Combat Platoons
Grenadier Platoon 155pts.
-3 Squads
Grenadier Platoon 155pts.
-3 Squads
Weapons Platoons
Mortar Platoon 145pts.
-2 Mortar Sections
Regimental Support
Anti-Tank Gun Platoon 115pts.
-2x 7.5 cm PaK 40
Anti-Aircraft Gun Platoon 55pts.
-2 AA-Sections (2cm FlaK 38)
Divisional Support
Assault Gun Platoon 285pts.
-3 StuG G
Yht. 950pts.
Elikkäs, jäljelle jää 50 pistettä.Mitä tuolla sitten ottaisi. Ajattelin itse jotain PST-aseita perusjalkaväelle, tai HQ:lle.
Mitä mieltä olette? Onko lista edes pelattava?
Grenadier Company 1000pts.
-
Rock_Lobba
Re: Grenadier Company 1000pts.
Panzerfaust-upgradet jalkaväelle ja komentajille on aika peruspakollisia. Ne kun tuohon lisäät, niin lista alkaakin olla tonnissa. Muuten ihan mukavan monipuolinen. Kyllä tolla pelit saa aikaan ja näkee eri puolia pelistä. Kokemusten perusteella sit hankintoja lisää.
Ainoa ei niin pakollinen osa tossa listassa on tuo AA, mutta toisaalta tasamäärä joukkueita on oikein kiva useisiin skenaarioihin ja halpahan tuo joukkue on kuin mikä. Eli ihan järkevä valinta sinänsä ja toimivat toki ilmatorjunnan lisäksi jalkaväkeäkin vastaan.
Ainoa ei niin pakollinen osa tossa listassa on tuo AA, mutta toisaalta tasamäärä joukkueita on oikein kiva useisiin skenaarioihin ja halpahan tuo joukkue on kuin mikä. Eli ihan järkevä valinta sinänsä ja toimivat toki ilmatorjunnan lisäksi jalkaväkeäkin vastaan.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
-
Rock_Lobba
Kiitos paluatteesta!
Mietin itsekin, että onko tuo AA niin tärkeä, mutta päädyin kuitenkin sen ottamaan, kun en ollut varma.
Tässä päivitetty lista:
Company HQ 60pts.
-2 Command Panzerfaust SMG teams
Combat Platoons
Grenadier Platoon 165pts.
-3 Squads
-Command Panzerfaust SMG team
-3 Squads
Weapons Platoons
Mortar Platoon 145pts.
-2 Mortar Sections
Regimental Support
-2x 7.5 cm PaK 40
Divisional Support
-3 StuG G
Yht. 990
Eli lisäsin nyt perusjoukoille ja HQ:lle Panzerfaustit.
Mietin itsekin, että onko tuo AA niin tärkeä, mutta päädyin kuitenkin sen ottamaan, kun en ollut varma.
Tässä päivitetty lista:
Company HQ 60pts.
-2 Command Panzerfaust SMG teams
Combat Platoons
-3 Squads
-3 Squads
Weapons Platoons
Mortar Platoon 145pts.
-2 Mortar Sections
Regimental Support
-2x 7.5 cm PaK 40
Divisional Support
-3 StuG G
Yht. 990
Eli lisäsin nyt perusjoukoille ja HQ:lle Panzerfaustit.
- Halkomahooli
Sanoisin että sitten kun kasvatat kokoa niin HMG:t on pop... varsinkin neuvostoliittolaisia jv-hordeja vastaan, itsellä aina vähintään se 2 HMG:tä mukana pitämään jv:tä aisoissa. V3:n tultua ovat saaneet parannustakin kun rof isompi pinnissä ja saavat ampua liikkeestä (ennen ei) joten näitä voi tarvittaessa liikutellakkin. Lisäksi halpa epäreilun tulen yksikkö on 3kpl nebelwerfereitä, toinen hyvä on 105 leFH18 patteri. 150 sFH18 yleensä vähän liian kallis hankinta hyötyyn nähden, ellet sitten saa 6 tykin patteria oikein isossa matsissä jossa saat 2 erillistä tykistöpatteria listaan. (esim. 150:set + 105:set).
Eipä mulla muuta :)
Eipä mulla muuta :)
An Eternity Of War And Carnage