Dwarf cyrocopter
Dwarf cyrocopter
Voiko tällä kopterilla samalla vuorolla liikkua ja ampua sillä steam gunilla? olen nyt armeijakirjan tutkinu perusteellisesti ja rulebookinkin ja koko ajan semmonen tunne että oon unohtanut jtn, missään ei ainakaan kielletä sitä?
Kaikki hyvä loppuu aikanaan
- Half-breed
Re: Dwarf cyrocopter
Miksei saisi? Eihän lentosääntö sitä kiellä.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Jos et marssin niin saat ampua kun gyron liekitin ei ole perinteinen breath weapon hyökkäys jolla sais mokoman tehdä.
no olen siis pelannut oikein.....mutta sitten jos tosiaan marssin sen täydet 20" niin sittenkö ei saa ampua? siitäkään en ole löytäny porsaanreikää miksi en muka sais.
eikä se oo mkn liekitin, se on steam gun ja vastaa lähinna cannonin grapeshottia eli se tykki ampuu kaikkee romuu vaan, siinä käytetään mittana vaan sitä flame templatee
eikä se oo mkn liekitin, se on steam gun ja vastaa lähinna cannonin grapeshottia eli se tykki ampuu kaikkee romuu vaan, siinä käytetään mittana vaan sitä flame templatee
Kaikki hyvä loppuu aikanaan
Sääntökirja kieltää marssimisen ja ampumisen samalla vuorolla, poikkeuksena fast cavalry saa tämän suorittaa. s.38 vasen alakulma.
Viimeksi muokannut Runt, Ti 27.03.2012 23:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
Marssiessa mikään ei ammu, paitti skirmisher/fast cavalry-sääntöjen voimalla, ja breath weaponeilla.
Kaikki templaatit ei ole breath weaponeita.
Kaikki templaatit ei ole breath weaponeita.