"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Plasma gunit

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Walloittaja
Viesti:

Plasma gunit

Viesti Kirjoittaja Walloittaja »

Miten konftata Stormtrooperieden hellgunista plasma gun?
Tai Armageddon Steel legionin lasgunista?
Tai sellasen uuden Cadianin lasgunista?
Mä voisin ihan hyvin pelata noita Harpyjoita vaikka niillä ei ois yhtään attackia! (c) Nazreg
Blöö

Viesti Kirjoittaja Blöö »

minä tein ainakin catachanin lasgunin perästä ja flamerin nokasta hienon plasmagunin :)
Andromedus

Viesti Kirjoittaja Andromedus »

Minä tein melta gunin kun leikkasin cadinin lasgun piipun ja liitin combimeltasta meltan siihen päähän.
On se kumma että sain potkut työstäni vaikken mitään tehnyt.
Druzhina Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Druzhina Captain »

Stromtroopereilla on valmiiksi plasmagunilla varustettuja ukkoja. Ostin sellaisen viime viikolla, se on samassa blisterissa kersantin kanssa (Storm Trooper Sergeant & Assault weapon) http://uk.games-workshop.com/storefront ... orignav=10
Sama on myös muillakin IG:n variaatioilla. Ostin esim. Steel Legionin samanlaisen blisterin. Ne maksavat toisiaan 10 euroa blisteri ja siellä on vain yksi assault weapon ukkoa ja kersantti. Toisaalta jos ei tarvitse esim. kersantin, niin sitä aina voi myydä pois.
Andromedus

Viesti Kirjoittaja Andromedus »

Jos sulla on valmiina plasma gun niin leikkaa se pää irti(molemmista) ja kiinnitä se plasmiksen pää siihen guardsmanin laseriin.
Mitä muita armeijoita keräät? ajattelin vaan jos sulla on osia joistain tyypeistä mitkä vois olla useful(esim tau fusion gunista saa hienon plama gunin pään).
On se kumma että sain potkut työstäni vaikken mitään tehnyt.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”