Skarsnik, the Lord kirjoitti:Erittäin hyvin sanottu, minustakin nämä ovat paljon parempia kuin vanhemmat. Väriteema sopii tosi hyvin basein kanssa, ja blendit keltaisesta oranssiin näyttävät lämpimiltä ja toimivilta. Hyvää duunia kaikenkaikkiaan, tätä seurailee mielellään vaikka haltiat ovatkin vähän haltioita. ;)
Kiitos! Lähinnähän nää haltiat ovat tonttuja :D
BloodyElf kirjoitti:Karetsu tosiaan sanoi jo kaiken oleellisen. Odotin jotain aivan muuta kuin kun näin että olit vihdoin palannut bloggaamaan :) Maalausjälki on jo harvinaisen hyvän näköistä, vanhat näyttivät vähän hutaistuilta (jossakin näkyi harmaata ym.) mutta nyt armeija näyttää jo pirun hyvältä. iso plussa + freehandeista, näyttää hienoilta kilvissä ja lipuissa. Itsekkin tykkään maalaillaa freehandejä, aluksi ne olivat jotain aivan rumia, mutta alkavat jo näyttää joltakin! Se on muuten harvinaisen vaikea laji. Ja onko kärryn base valmis, ja mikä se muuten edes tarkalleen ottaen on? Joku kivikö, jota ei ole maalattu ja näyttää jäälohkareelta, jossa on punainen läikkä, joka esittää verta? Vereen kannattaisi laittaa jotain tummempaa punaista sekaa ja kiiltävää lakkaa, niin alkaa näyttämään jo joltakin ja kivet tekisin huomattavasti tummemmalla ja vaaleat drybrushit (Tämä on tosin vain minun mielipiteeni) Ja kuvat tosiaan saattavat vähän värejä muutellakin. (Josta tulikin mieleen, että kokeilin kuvata paria skavenia, ja liilat kaavut muuttuivat SINISIKSI kuvissa, aivan käsittämättömän näköisiä, se väri ei ole lähelläkään todellisuutta. :)
Näitä on mukava katsella, toivottavasti jaksat maalailla ja upittaa.Jää nähtäväksi jaksaako itse skavenien jälkeen taas maalata hoethit loppuun ja tilata toinen IoB kun haltiat kaipaavat päivitystä. IoB helffien maalaaminen kestää muuten harvinaisen kauvan, tai sitten olen vain hidas maalaamaan. 10 Lotherniin meni about 35h ja nyt hoetheihin mennyt joku 20h eikä vieläkään valmista D:
Aluksi blogitus into meni, kun maalausjälki ei ollut sitä mitä tahdoin. Nyt alkaa aikalailla olemaan sitä mitää itse toivoisinkin. Freehandien maalaus on ihan jees puuhaa, mutta sillon kun joskin kusee saattaa into mennä, ja tulla semmonen ärsyyntynyt fiilis (kokemusta on).
Tuon kärryn base ei TODELLAKAAN ole valmis. Se on nyt vaan siinä kuvia varten. Tarkoitushan on siihen tehdä siten, että kärry luisee jääkimpaleella, (josta se heijastuu ehkä takaisin) ja on semmonen oikeesti tyylikäs. Tuo punainen klöntti oli tuommoinen testi, että miltä se näyttäisi, jos siinä olisi verta. Muutta se on ruma (minun tekemänä), joten en aio laittaa sitä lopulliseen baseen.
Kilpiin: Itse asiassa kilvet ovat Melko tummia, mutta kuvan valoitus tosiaan hieman kusee väriä. Tosin käytän Vallejon maalia violettiin ja jos otan värin suoraan pourkista se kimaltaa niinkuin normilakka, so not good. Sitä on joutunut hieman vaaleentamaan, jonka jälkeen vielä vähän, että tulisi jotain valoitusta.
Aika kauan teikäläinen maalailee ukkoja, jos menee 35h 10 sea guardin maalaamiseen. Tai, noh, en minä kelosta mittää, mutta kyllä siinä vajaassa tunnissa saa vähintään 1 kokonaisen figun väreihin, joskus kun oikein on inspiraatiota, niin sitten enemmän. Tosin yleensä kun käyttää aikaa, niin figut oikeasti näyttää siltä, että niitä on maalattu :D. Itte en oo Miekkamestareita maalannut nyt vähään aikaan, kun aika mennyt noin 40 spearhelfin maalaamiseen :D
Jos tällaine fiilis jatkuu vielä, niin enköhän minä jaksa ainakin maalata, ja uppailla tänne. Seuraava päivitys olisi luullakseni ne 40 valmista haltiaa. Nyt ehkä 7 puuttuu maalit :D
Ohhoh, olipa pitkä viesti...