Deldarien iho
Deldarien iho
Elikkä tollanen sini-valkonen väriteema. Kumpi sopis paremmin sellanen vaalee kalpee iho vai normaali. Ja millä saa sellasen kalpeen aikaseksi? pohja + wash tyyliin.
- Half-breed
Re: Deldarien iho
Riippuu siitä miten paljoa valkosta on, että kannattaako ottaa kalpeaa ihoa. Saattaa tulla helposti figun yleisilme liian vaaleaksi ja valkonen sekottua ihon kanssa.
Kuitenkin itse olen käyttänyt seuraavia värejä kalpeaan ihoon ja ainakin itse tykkään jäljestä: Dwarf flesh, Elf flesh, Vallejo Pale flesh.
Kuitenkin itse olen käyttänyt seuraavia värejä kalpeaan ihoon ja ainakin itse tykkään jäljestä: Dwarf flesh, Elf flesh, Vallejo Pale flesh.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
No mitenkäs sitten normi iho?
Eduboy94 kirjoitti:No mitenkäs sitten normi iho?
Tallarn flesh>ogryn flesh/gryphone sepia>highlightti valitsemallasi värillä, esim. Bleached bone. Toimii kohtuu hyvin, jos jotain eksoottisempaa haluaa, voisi myös graveyard earth>dessert yellow olla mielenkiintoinen yhdistelmä. Kyllä se aika helppo on normaali länsimaalais iho maalata tyyliin mikä vain flesh maali>washi>highlightti.
Maalien nimet vanhoilla GWn nimillä, uusiin en ole vielä tutustunut.
Furinji kirjoitti:Jos todella todella Todella TODELLA häviää maaston takia... Eikä omalla pelaamisella todella ole asiassa pienintäkään osaa... niin maasto on voittonsa ansainnut.
Avaruus fantasia haltioilla voi olla vaikka minkä värinen iho. Sini-valkoinen väriteema kuulostaa aika kylmältä, niin saiihen voi laittaa jotain lämpimämpää ihoksi.
jonkii sortin kakan ruskeeta ja bleached bone on aika hyvä ittellä on aina toimin :)
milk for the khorne flakes!!!
ja unohin tosta vielä sen että siihen mixiin pikkuruisen skull whiteä
milk for the khorne flakes!!!