"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Royal Toys Hyvinkäällä?

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Perzzza
Viesti:

Royal Toys Hyvinkäällä?

Viesti Kirjoittaja Perzzza »

Kellään tietoa että myydäänkö tuolla figuja? Näin kaupan ohimennen mutta en ehtinyt katsoa tarkemmin ja ajattelinpa tarkastaa asianomaisilta. Eli Hyvinkäällä, Royal Toys jossakin päin siellä keskustaa!
niih.
Matti N
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Matti N »

Myydään.

Myös Riihimäellä on Toy Store (oli ennen royal). Aukeaa tosin vasta 2.6. muuton jäljiltä. Sieltä löytyy kamaa (ja olen itse siellä arkipäivisin 9-18 ens ma lähtien... ;) )
|Agarwaen|
Viesti:

Viesti Kirjoittaja |Agarwaen| »

Royal toyssista(kuninkaalliset lelut;) löytyy figuja paljon. itse osteskelen lotr figuja sieltä.Isot alennukset myös siellä! :D
mr.tp

Viesti Kirjoittaja mr.tp »

Ne alennukset vain jos siellä on julmetusti samaa vahaa figua. Kuten Devilfish... (ei vanha figu mutta siellä oli jotain kymmenen niitä...)
Perzzza
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Perzzza »

Kiitoksia teille!
niih.
Trip

Viesti Kirjoittaja Trip »

mä käyn ostaa hyvinkään Royal toyssista figui ku mä sain sielt 20% alennuksen ja se on jo ihan hyvin :)
Ramirez

Viesti Kirjoittaja Ramirez »

Täytyy myöntää, että sieltä saa joskus oikein hyvänkin alennuksen... Olenpa kerran saanut alennusta jopa 30%. :D
We and I be glad to answer...
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”