Mun mielestä vähän hassu ruulaus, mutta näin päin se meneekin.
http://privateerpressforums.com/showthr ... ost1629276
Oon ite läiskinyt covering firejä vapaasti mihin vaan front arcille, koska colossaalien arccisäännöt puhuvat pelkästään, että attackejä saa targetoida siihen arcciin missä ase on. Näköjään sitten tuo sisältää covering firetkin.
Oon ihan kivasti sitten kusettanut tässä muutaman kuukauden, mukaanlukien etc;n ja fanaticin.... Sori!
Stormwall joutuu pistämään cov firet arcceihin
Stormwall joutuu pistämään cov firet arcceihin
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Re: Stormwall joutuu pistämään cov firet arcceihin
Hmm. Ihan linjassa esmes Conquestin lättyjen kanssa.TheEmu kirjoitti:Mun mielestä vähän hassu ruulaus,
“Common sense is not so common.” -Voltaire
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
-
Der Dexter
ei, se on kuitenkin wordattu samalla tavalla.
tai ihan samoista asioista siinäkin puhutaan, samalla tavalla, joten käytännössä noissa ei ole ollut eroa.
ihan ok ruulaus, toki vähän puun takaa kuitenkin, sillä jokunen iso eurooppalainen setti on ehtinyt kulua jo, ja muutama heidänkin iso coninsa...
tai ihan samoista asioista siinäkin puhutaan, samalla tavalla, joten käytännössä noissa ei ole ollut eroa.
ihan ok ruulaus, toki vähän puun takaa kuitenkin, sillä jokunen iso eurooppalainen setti on ehtinyt kulua jo, ja muutama heidänkin iso coninsa...
Aliquando Insanire Iucundum Est
- The Captain
- Valvoja
Kuukauden vanha ruulaus kumminkin jo. Päiväys on 13.9. Vähän epäintuitiivinen sikäli, että lätyt eivät ole hyökkäyksiä, vaikka fire arceissa olevien aseiden erikoissääntöjä ovatkin, mutta tällä sitten mennään.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.