Tässä kun hiljalleen yritän ottaa taas jalansijaa tämänkin lajin pariin, niin juolahti tuossa mieleen, onko NQ lehdyköissä olevat Tier listat esim. turnauksissa sallittuja? Tietty tätä kirjoittaessa (töissä kun olen) ei ole ensimmäistäkään lehdykkää käsillä, mutta homeinen muistilokerikkoni muistelisi, että ainenkin PP:n kanta olisi, että olisi sallittuja.
Ja nyt samassa voisin tiedustella "wording" selvennystä NQ35 olevaan Reznik Tier listaan, että saako T2(?) kohdassa jokainen mercenary (Steelhead) yksikkö ilmaisen Attendant Priestin? Jotenkin joka kerta tulkitsen sen niin, että kyseiset jampat on Steelhead yksiköihin ilmaisia. Korjatkaa jos finglish heittäneen minulla liiakseen.
No Quarter lehdyköiden Tier listat.
No Quarter lehdyköiden Tier listat.
Siinä vaiheessa kun the Captain lopettaa asian puhumisen, tiedän lähteväni varhaiseläkkeelle.
Re: No Quarter lehdyköiden Tier listat.
Sallittuja ovat.
Ellen väärin muista, niin kyllä saavat. Lienikö jopa, että oli pakko ottaa?
Ellen väärin muista, niin kyllä saavat. Lienikö jopa, että oli pakko ottaa?
“Common sense is not so common.” -Voltaire
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
- GreenMeanie
Kaikki tierilistat on ihan tasapuolisesti turnauksissa sallittu.
Tuo Reznikin Knocking On Heaven's Door antaa kyllä mun nähdäkseni ihan kaikkiin infantry unitteihin ilmaisen attendant priestin, mutta cavalryyn sitä ei silti voi kiinnittää.
Tuo Reznikin Knocking On Heaven's Door antaa kyllä mun nähdäkseni ihan kaikkiin infantry unitteihin ilmaisen attendant priestin, mutta cavalryyn sitä ei silti voi kiinnittää.
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
Juu laillisia ovat.
T2 Benefit:
T2 Benefit:
Eiköhän tuo "each SH unit" tarkoita että saa juurikin jokaiseen unittiin ilmaisen UAn.Add one Attandant Priest unit attachment to each Steelhead unit free of cost. This attachment does not count towards FA restrictions. However, each unit can still only have one unit attachment.
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Jou japs, tänks näin rivakoista vastauksista. Hyvä tietää, ettei oma finglish ihan huonoksi ole mennyt.
Siinä vaiheessa kun the Captain lopettaa asian puhumisen, tiedän lähteväni varhaiseläkkeelle.
Infernaali on näköjään rulannut aiheesta. Ei sentään ole ihan sika-sikaa.
“Common sense is not so common.” -Voltaire